Ogłoszenie z dnia 2023-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00290721/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektu budowlano- wykonawczego pełnobranżowego przebudowy pawilonów II, III i łącznika II/III DSU Słoneczko na podstawie koncepcji architektonicznej - postępowanie powtórzone
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "UZDROWISKO KOŁOBRZEG" S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288171
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KSIĘDZA PIOTRA ŚCIEGIENNEGO 1
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48943548802
1.5.8.) Numer faksu: +48943522516
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-46ee7662-1b15-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie projektu budowlano- wykonawczego pełnobranżowego przebudowy pawilonów II, III i łącznika II/III DSU Słoneczko na podstawie koncepcji architektonicznej - postępowanie powtórzone2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46ee7662-1b15-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00344361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033864/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie projektu przebudowy pawilonów II i III DSU SŁONECZKO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00290721
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPZ.271.20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 300000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Projekt budowlano- wykonawczy pełnobranżowy przebudowy pawilonów II, III i łącznika II/III DSU Słoneczko z przeznaczeniem dla kuracjuszy dorosłych, na podstawie posiadanej koncepcji architektonicznej. Powierzchnia użytkowa istniejących obiektów: 2.920 m2.
2. Powierzchnia użytkowa istniejących obiektów : 2.920 m2.
3. Zgodnie z załączoną koncepcją architektoniczną projekt będzie zawierał :
- wyburzenie istniejącego łącznika II/III i pobudowanie w jego miejscu nowego budynku
- przebudowę pawilonów II i III w taki sposób, że powstanie 120 - 130 lóżek sanatoryjnych w pokojach 2- osobowych z łazienkami
- dobudowę dźwigów osobowych
- wymianę wszystkich instalacji wewnętrznych
- instalacje p. pożarowe, scenariusz pożarowy
- aranżację wszystkich pomieszczeń z wizualizacją
4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 478470 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Projektowe "EDA-ART" Edyta Suchorowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321388234
7.3.3) Ulica: Rynek 15/6
7.3.4) Miejscowość: Trzebiatów
7.3.5) Kod pocztowy: 72-320
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Edyta Suchorowska PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - PROJEKTOWE "EDA - ART"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-29INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Bieżące utrzymania dróg gminnych i ich odwodnienia na terenie Gminy Kołobrzeg
- Dostawa macierzy dyskowej typu mixed flash z interfejsem 25 gbit do "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu
- Dostawa biblioteki taśmowej z interfejsem SAS 12 gbit w technologii LTO9 PL do "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu
- Dostawy mrożonych: warzyw, owoców, wyrobów mącznych, lodów
- OCHRONA BUDYNKÓW, OSÓB I MIENIA ORAZ KONWOJU ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W KOŁOBRZEGU
- Dostawa środków do dezynfekcji 2
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń Apteki Szpitalnej w celu dostosowania do wymogów w zakresie aseptycznej receptury aptecznej
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Adaptacja pomieszczeń magazynowych na szatnię pracowniczą
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Zakopanem (zaprojektuj i wybuduj)
- "Zakup i montaż wiat przystankowych z OZE"
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.