eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylanka"ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OBIEKTÓW GMINY KOBYLANKA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ O¦WIETLENIA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ GMINY KOBYLANKA NA 2025 ROK"



Og³oszenie z dnia 2024-05-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
„ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OBIEKTÓW GMINY KOBYLANKA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ O¦WIETLENIA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ GMINY KOBYLANKA NA 2025 ROK”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadz± zamawiaj±cy dzia³aj±cy wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kobylanka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685639

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Szkolna

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kobylanka

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-108

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@kobylanka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kobylanka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://kobylanka.logintrade.net/rejestracja/ustawowe

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.9.) Informacje o pozosta³ych zamawiaj±cych dzia³aj±cych wspólnie

Zamawiaj±cy 2

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Kultury i Rekreacji w Kobylance

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8542172078

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jeziorna 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kobylanka

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-108

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gok@kobylanka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: gok.kobylanka.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OBIEKTÓW GMINY KOBYLANKA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ O¦WIETLENIA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ GMINY KOBYLANKA NA 2025 ROK”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cff94257-fd89-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00344515

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00047264/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Kobylanka i o¶wietlenia ulicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00292252

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K¦.271.8.2024.JB

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 336953,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej, obejmuj±ca sprzeda¿ energii elektrycznej dla punktów poboru energii wskazanych w za³±cznikach nr 6a i 6b do SWZ w okresie dwunastu miesiêcy pocz±wszy od 01.01.2025 r.
2. Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV):
CPV: 09310000-5 elektryczno¶æ
3. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na dwie czê¶ci:
1) Czê¶æ 1: Zakup energii elektrycznej na potrzeby o¶wietlenia przestrzeni publicznej Gminy Kobylanka;
2) Czê¶æ 2: Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Kobylanka i jej jednostek organizacyjnych.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczno¶æ

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 224979,99 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej, obejmuj±ca sprzeda¿ energii elektrycznej dla punktów poboru energii wskazanych w za³±cznikach nr 6a i 6b do SWZ w okresie dwunastu miesiêcy pocz±wszy od 01.01.2025 r.
2. Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV):
CPV: 09310000-5 elektryczno¶æ
3. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na dwie czê¶ci:
1) Czê¶æ 1: Zakup energii elektrycznej na potrzeby o¶wietlenia przestrzeni publicznej Gminy Kobylanka;
2) Czê¶æ 2: Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Kobylanka i jej jednostek organizacyjnych.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczno¶æ

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 111973,95 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 248984,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 368677,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248984,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUDAX RENEWABLES POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272609597

7.3.3) Ulica: ¯urawia 6/12

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-503

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 248984,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 131684,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 181467,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131684,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renpro sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8542166221

7.3.3) Ulica: Ma³opolska 43

7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-515

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 131684,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-01-31

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.