Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00278092/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych dla AST w Krakowie sierpień – grudzień 2022 r. w ramach realizacji projektu ,,Kierunek Przyszłość – w odpowiedzi na wyzwania społeczności akademickiej i rynku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Straszewskiego 21-22
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-109
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 123627117
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ast.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ast.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.ast.krakow.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych dla AST w Krakowie sierpień – grudzień 2022 r. w ramach realizacji projektu ,,Kierunek Przyszłość – w odpowiedzi na wyzwania społeczności akademickiej i rynku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b61da8f-0cce-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344666
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00185599/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług cateringowych dla AST w Krakowie sierpień – grudzień 2022 r. w ramach realizacji projektu ,,Kierunek Przyszłość – w odpowiedzi na wyzwania społeczności akademickiej i rynku”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Kierunek Przyszłość” - w odpowiedzi na oczekiwania społeczności akademickiej i rynku”, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020; nr umowy o dofinansowanie: POWR.03.05.00-00-z70/182.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278092/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZKK.261.4.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 142333,33 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 16707,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług cateringowych – lunchów i kolacji podczas warsztatów i zajęć odbywających się w Krakowie w związku z realizacją projektu pn. „Kierunek Przyszłość” - w odpowiedzi na oczekiwania społeczności akademickiej i rynku”, współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020; nr umowy o dofinansowanie: POWR.03.05.00-00-z70/18.
2. Przewidywane terminy i ilości posiłków:
Usługa nr 1: 29 sierpnia – 2 września 2022 r., 95 lunchów, 96 kolacji, miejsce: TVN, ul. Pułkownika Stanisława Dąbka 2, 30-832 Kraków
Usługa nr 2: 29 sierpnia – 4 września 2022 r., 63 lunche, miejsce: AST, ul. Straszewskiego 22, 31-109 Kraków
Usługa nr 3: 5 – 9 września 2022 r., 90 lunchów, 90 kolacji, miejsce: TVN jw.
Usługa nr 4: 13 – 17 września, 19 – 20 września 2022 r., 126 lunchów, miejsce: AST jw.
Usługa nr 5: 22 – 23 października, 29 – 30 października 2022 r., 52 lunche, miejsce: AST jw.
Usługa nr 6: 26 – 27 listopada, 10 – 11 grudnia 2022 r., 52 lunche, miejsce: AST jw.
3. Usługi polegają na dostarczeniu posiłków (lunchów i kolacji) zapakowanych w jednorazowe opakowania ekologiczne zapewniające zachowanie świeżości, wraz z jednorazowymi sztućcami (nieplastikowymi) i serwetkami papierowymi, we wskazane wyżej miejsca.
4. Zamawiający wymaga, aby posiłki były wyłącznie bezmięsne - wegańskie lub wegetariańskie i spełniały następujące warunki:
a) ciepły lunch składający się z:
- zupy (min. 300 ml/1 os.) wegańskiej,
- dania wegetariańskiego (min. 350 g/1 os.), z pieczywem lub kaszą lub ryżem lub ziemniakami lub makaronem,
- deseru (owoc lub ciastko),
- sok (250 ml/1 os.);
oraz
b) kolacja składająca się z:
- 1 dania wegetariańskiego do spożycia na zimno, n.p. sałatka z dressingiem i pieczywem (min. 350 g/1 os.),
- woda (250 ml/1 os.);
c) posiłki muszą być przygotowane ze świeżych produktów, z zachowaniem norm i przepisów określonych dla przygotowania dostarczania żywności.
5. Wymienione wyżej wartości w gramach/mililitrach są wartościami minimalnymi i wyznaczają wymagane minimalne ilości posiłków/napojów dla jednej osoby podczas jednego dnia w zakresie 1 lunchu oraz 1 kolacji.
6. Zasady świadczenia usługi:
1) Zamawiający szacuje, że liczba dostarczanych posiłków w czasie trwania umowy może wynieść maksymalnie: 478 lunchów, 195 kolacji. Zamawiający informuje, że wskazana powyżej ilość posiłków ma charakter szacunkowy i w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego może ulec zmniejszeniu do 25%, za co Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności oraz nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń,
2) Zamawiający o zmianach ilości - w stosunku do określonych w SWZ dla danej usługi - zamawianych na dany dzień posiłków będzie informował Wykonawcę telefonicznie lub mailowo najpóźniej z wyprzedzeniem dwóch dni roboczych, termin ten może zostać skrócony, o ile Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia wyrazi na to zgodę,
3) Zamawiający ponadto zastrzega sobie możliwość odwołania realizacji usługi nr 5, informacja o odwołaniu zostanie przekazana Wykonawcy co najmniej 7 dni przed terminem rozpoczęcia realizacji tej usługi,
4) wynagrodzenie ustalone zostanie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy; Zamawiający nie przewiduje zwiększenia ilości posiłków – podane ilości są ilościami maksymalnymi.
7. Wykonawca ustalać będzie z Zamawiającym szczegółowe menu na co najmniej 3 dni robocze przed rozpoczęciem świadczenia danej usługi jednostkowej. Na życzenie Zamawiającego Wykonawca uwzględni w menu dania bezglutenowe i dania niezawierające składników powodujących określone alergie.
8. Zamawiający dokonywać będzie płatności za wykonane usługi po ich realizacji, sukcesywnie, w następujący sposób: na podstawie jednej faktury łącznie za usługi nr 1, 2 i 3, na podstawie odrębnych faktur za usługi nr 4, nr 5 i nr 6., termin płatności; do 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16629,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22280 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16629,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pod Chochołami Cafe&Catering Barbara Lampart-Hobrzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6760006276
7.3.3) Ulica: Kamieniarska 31/7
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-364
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BARBARA LAMPART-HOBRZYK POD CHOCHOŁAMI CAFE & CATERING
jakie przetargi wygrała firma
BARBARA LAMPART-HOBRZYK POD CHOCHOŁAMI CAFE & CATERING
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16629,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-29 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa dla Dziennego Domu Pomocy w Krasnem
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Rzeczycy w 2025 roku
- Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zawadzie w 2025 roku.
- Usługa cateringu - przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej
- "Usługi przygotowania i wydania gorących posiłków podopiecznym Centrum Usług Społecznych w Starachowicach"
- usługi żywienia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.