eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Usługa przeprowadzenia kursów/warsztatów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności lub kwalifikacji zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B i T uczestnikom projektu "WYstartujMY RAZEM"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia kursów/warsztatów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności lub kwalifikacji zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B i T uczestnikom projektu „WYstartujMY RAZEM”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036678

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trawiasta 20 B

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-161

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@podlaska.ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://podlaskaohp.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7691164d-ed8f-11ee-9d6d-ce35ff56444c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeprowadzenia kursów/warsztatów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności lub kwalifikacji zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B i T uczestnikom projektu „WYstartujMY RAZEM”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7691164d-ed8f-11ee-9d6d-ce35ff56444c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344666

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"WYstartujMY RAZEM"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266291

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOA.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 755160,33 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 131196,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia: „Obsługa kas fiskalnych oraz terminali płatniczych”, Hufiec Pracy w Kolnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 6160,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia: „Serwisowanie klimatyzacji samochodowej”, Hufiec Pracy w Kolnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 13848,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III zamówienia: „Kuchnia molekularna”, Hufiec Pracy w Augustowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 12200,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV zamówienia: „Prawo jazdy kat. B”, Hufiec Pracy w Łomży.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy

4.5.5.) Wartość części: 35100,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V zamówienia: „Prawo jazdy kat. B”, Hufiec Pracy w Grajewie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy

4.5.5.) Wartość części: 12625,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI zamówienia: „Prawo jazdy kat. T”, Hufiec Pracy w Grajewie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy

4.5.5.) Wartość części: 13230,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII zamówienia: „Barista z elementami kelnera”, Hufiec Pracy w Grajewie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 9912,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VIII zamówienia: „Candy bar – słodki stół”, OSiW w Wasilkowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 7428,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IX zamówienia: „Barbering”, OSiW w Wasilkowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 8706,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część X zamówienia: „Podstawy tapicerstwa”, OSiW w Wasilkowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 11966,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6504,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6504,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761159474

7.3.3) Ulica: Emilii Plater 1A/53

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6504,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.