Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00266291/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-29
- 2024/BZP 00341269/01 - Wynik z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia kursów/warsztatów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności lub kwalifikacji zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B i T uczestnikom projektu „WYstartujMY RAZEM”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036678
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trawiasta 20 B
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-161
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@podlaska.ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://podlaskaohp.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7691164d-ed8f-11ee-9d6d-ce35ff56444c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia kursów/warsztatów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności lub kwalifikacji zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B i T uczestnikom projektu „WYstartujMY RAZEM”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7691164d-ed8f-11ee-9d6d-ce35ff56444c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344666
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"WYstartujMY RAZEM"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266291
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOA.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 755160,33 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 131196,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia: „Obsługa kas fiskalnych oraz terminali płatniczych”, Hufiec Pracy w Kolnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 6160,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia: „Serwisowanie klimatyzacji samochodowej”, Hufiec Pracy w Kolnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 13848,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia: „Kuchnia molekularna”, Hufiec Pracy w Augustowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 12200,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV zamówienia: „Prawo jazdy kat. B”, Hufiec Pracy w Łomży.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy
4.5.5.) Wartość części: 35100,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V zamówienia: „Prawo jazdy kat. B”, Hufiec Pracy w Grajewie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy
4.5.5.) Wartość części: 12625,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI zamówienia: „Prawo jazdy kat. T”, Hufiec Pracy w Grajewie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy
4.5.5.) Wartość części: 13230,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII zamówienia: „Barista z elementami kelnera”, Hufiec Pracy w Grajewie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 9912,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII zamówienia: „Candy bar – słodki stół”, OSiW w Wasilkowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 7428,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IX zamówienia: „Barbering”, OSiW w Wasilkowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 8706,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część X zamówienia: „Podstawy tapicerstwa”, OSiW w Wasilkowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 11966,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6504,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6504,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761159474
7.3.3) Ulica: Emilii Plater 1A/53
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6504,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Świadczenie usługi tłumaczeń ustnych i pisemnych na rzecz Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej w zakresie języka rosyjskiego z podziałem na V części
- Remont dwóch toalet usytuowanych w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Bitwy Białostockiej 2/2 w Białymstoku
- Dostawa obłożeń okulistycznych na okres 6 miesięcy
- Remont budynku nr 120 na terenie JW w Białymstoku
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 8 w Białymstoku.
- Remont nawierzchni bitumicznej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 651 na odcinku Szypliszki - Sejny w km 85+632-86+860.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Szwaczka"
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Kompetencje cyfrowe w dobie wzrastających wymagań zdalnego poruszania się w formalnej przestrzeni internetowej"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Magazynier z obsługą kas fiskalnych, programów magazynowych, fakturowaniem i obsługą wózków jezdniowych wysokiego składu"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Kadry i płace".
- Usługi szkolenia grupowego dla bezrobotnych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PLUS (EFS+) II
- PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W FORMIE STACJONARNEJ NA TERENIE SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO, TJ. W OBIEKTACH KWP W GDAŃSKU DLA FUNKCJONARIUSZY CENTRALNEGO BIURA ZWALCZANIA CYBERPRZESTĘPCZOŚCI ZARZĄD W GDAŃSKU
więcej: Usługi szkół jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.