Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00318853/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-24
- 2022/BZP 00328964/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem medycznym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Pucki Spółka z ograniczona odpowiedzialnością
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital Pucki Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308229
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 13A
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalpucki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpucki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6553031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem medycznym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2b0ae15-23cd-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344937
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318853/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/10/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 481000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 481000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 481000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZESZUTA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681291817
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 481000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1512G na odcinku Błądzikowo - Żelistrzewo
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Puckiego w 2025 r.
- "Usługi w zakresie konserwacji i remontów nawierzchni ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Puck - remont nawierzchni bitumicznych"
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach Programu "Opieka Wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025, finansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni językowych na potrzeby szkół podstawowych w Gminie Puck w związku z realizacją projektu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1502G na odcinku Dębki - Odargowo - etap III
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP.221-3.2025 Zakup ambulansu ratunkowego z wyposażeniem
- Dostawa 1 sztuki ambulansu sanitarnego typu C
- ,,Zakup i dostawa ambulansu typu C na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o.''
- 01/TP/2025. Dostawa Ambulansu typu B wraz z noszami o napędzie elektro-hydraulicznym oraz samochodu osobowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu, na potrzeby Zamawiającego
- Zakup ambulansu z wyposażeniem dla ZOZ w Chełmnie
więcej: Karetki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.