Ogłoszenie z dnia 2023-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00284383/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
- 2023/BZP 00303222/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-12
- 2024/BZP 00391902/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WPI - Bezpieczny maluch na start - Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 13 (SP51) w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271521223
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 27
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@cuw.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkatowice.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WPI - Bezpieczny maluch na start - Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 13 (SP51) w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52e7c6ab-1739-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345340
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00080789/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Bezpieczny Maluch - Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 13 (SP 51)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284383
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/360/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na kompleksowej modernizacji fragmentu obiektu Szkoły Podstawowej 51 w zakresie tzw. "2 domków" wraz z łącznikami na potrzeby oddziałów przedszkolnych, wydzielenie ścianką aluminiową wewnętrznej pochylni, modernizacja posadzki istniejącej kuchni szkoły, budowa placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu, dostawa i montaż wyposażenia przedszkola i doposażenie kuchni w ZSP13, w szczególności:
1. Zakres robót branży budowlanej:
a) roboty budowlane teren zewnętrzny budynku - izolacja i docieplenie fundamentów i ścian przyziemia:
wykonanie wykopów,
skucie tynków,
wykucie i reprofilacja spoin w murach ceglanych,
wykonanie tynku renowacyjnego,
wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej z emulsji bitumicznej,
ułożenie warstwy termomodernizacyjnej z styropianu XPS,
ułożenie folii kubełkowej,
montaż listwy cokołowej,
zasypanie wykopów wraz zagęszczeniem,
ułożenie kostki betonowej wraz z krawężnikami i wykonaniem podbudowy,
b) roboty budowlane wewnątrz budynku:
wymiana stolarki okiennej aluminiowej EI60 wraz z podokiennikami z konglomeratu,
montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej,
montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej aluminiowej wraz z przygotowaniem otworu,
montaż ścianki aluminiowej wewnętrznej oddzielenie pochylni,
montaż ścianek aluminiowych salek zajęć indywidualnych wraz z drzwiami przesuwnymi,
montaż ścianek aluminiowych wydzielenia WC w salach,
montaż ścianki aluminiowej przedsionek wejściowy,
montaż ścianki g-k,
dostawa i montaż systemowych kabin WC HPL z drzwiami,
montaż drzwi wewnętrznych aluminiowych,
wymiana posadzek z PVC w salach dydaktycznych wraz z skuciem wylewki, wykonaniem izolacji i podkładu betonowego,
ułożenie posadzki z płytek wraz z cokołem w komunikacji i szatni wraz z skuciem wylewki, wykonaniem izolacji i podkładu betonowego,
ułożenie posadzki z płytek wraz z wykonaniem izolacji,
ułożenie płytek na ścianach,
demontaż sufitu podwieszanego wraz z podkonstrukcją i izolacją,
wykonanie gładzi gipsowej na ścianach,
malowanie ścian,
montaż sufitu podwieszanego o odporności ogniowej wraz z podkonstrukcja i izolacją,
montaż podnośnika przyschodowego na korytarzu szkolnym wraz z balustradą,
dostawa i montaż podkonstrukcji pod wentylację,
dostawa i montaż obudowy grzejników,
c) dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych, szatni i pomieszczenia kuchennego przedszkola wraz z podłączeniem,
d) dostawa i montaż wyposażenia WC,
e) roboty budowlane w pomieszczeniu istniejącej kuchni szkoły:
wyniesienie i odłączenie z sieci urządzeń wyposażenia kuchni,
zerwanie posadzki cementowej,
rozebranie elementów konstrukcji betonowej zbrojonej,
skucie ze ścian płytek ściennych,
wykonanie wylewki betonowej,
izolacja pozioma płyta XPS,
wymiana i zaizolowanie przepustów w stropie kuchni,
dostosowanie instalacji do podłączenia pieca konwekcyjno-parowego oraz taboretu,
płytki podłogowe wraz z cokolikami wraz z przygotowaniem powierzchni,
płytki ścienne wraz z przygotowaniem powierzchni,
dostawa i montaż ścianki HPL,
dostawa i montaż drzwi wahadłowych,
malowanie ścian i sufitu wraz z przygotowaniem podłoża,
dostawa i montaż wyposażenia kuchni,
wniesienie i montaż wraz z podłączeniem istniejącego wyposażenia,
f) daszek nad wejściem do przedszkola:
wykonanie stopy fundamentowej,
izolacja,
wymurowanie słupów,
konstrukcja wsporcza,
daszek z poliwęglanu,
g) schody amfiteatralne:
dostawa i montaż podkonstrukcji stalowej pod schody,
dostawa i montaż siedzisk,
h) schody terenowe:
wykonanie wykopów ,
wykonanie deskowania,
zbrojenie,
dostawa i montaż schodów betonowych prefabrykowanych,
dostawa i montaż balustrady,
dostawa i montaż podnośnika dla osób niepełnosprawnych,
i) nawierzchnia z kostki:
wykonanie koryta i podbudowy pod chodnik,
ławy pod krawężnik,
nawierzchni z kostki betonowej,
podniesienie armatury na przyłączach do nowej niwelety,
dostawa i montaż wycieraczek do obuwia,
dostawa i montaż zbiorników na deszczówkę,
j) nawierzchnia żwirowa:
wykonanie koryta i podbudowy,
ułożenie geowłókniny,
ułożenie nawierzchni żwirowej,
k) zieleń:
mechaniczne ścinanie drzew,
fragmentaryczna wycinka krzewów
nasadzenia zastępcze drzew,
plantowanie i humusowanie terenu wraz z wysianiem trawnika,
pielęgnacja drzew i krzewów,
l) ogrodzenie:
wykonanie furtki wejściowej,
m) dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw, ścianki wspinaczkowej i elementów małej architektury,
2. Zakres robót instalacyjnych elektrycznych:
roboty demontażowe,
wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych,
wykonanie nowej instalacji p.poż. z aparatem wykonawczym,
wykonanie instalacji RTV,
wykonanie głównego zasilania wraz z RG,
montaż zasilań i kompletnych tablic bezpiecznikowych,
montaż instalacji niskoodpadowych, domofonowych i CCTV,
zasilanie nowych urządzeń w kuchni,
montaż instalacji odgromowej, wykonanie uziomu otokowego,
montaż połączeń wyrównawczych,
pomiary kontrolne wykonanych instalacji
3. Roboty instalacyjne branża sanitarna :
roboty demontażowe instalacji c.o (grzejnik,i rury),
wykucie bruzd poziomych i pionowych dla przewodów wodnych,
wykucie przejść przez ściany i stropy,
montaż przejść szczelny przez stropy,
uszczelnienie masami ognioochronnymi,
zamurowanie bruzd,
zabetonowanie otworów,
montaż rur wielowarstwowych łączonych za pomocą zaprasowania
wykonanie próby szczelności instalacji wodnej,
montaż rur kanalizacyjnych z PCV-HAT łączonych na uszczelki gumowe,
montaż rur PVC-U klasy S z wydłużonym kielichem łączonych na uszczelkę gumową (pod posadzkowe i zewnętrzne),
montaż rur stalowych, cienkościennych, ocynkowanych o połączeniach zaciskowych,
próba szczelności instalacji c.o. na zimno,
próba szczelności instalacji c.o. na gorąco,
wykonanie podejść odpływowych z rur PVC,
wykonanie podejść dopływowych,
montaż kanałów wentylacyjnych z rur SPIRO,
wykonanie izolacji kanałów wentylacyjnych,
montaż zaworów kulowych,
montaż zaworów termostatycznych wyposażonych w głowicę termostatyczną,
montaż urządzeń sanitarnych (umywalki miski ustępowe, baterie),
montaż grzejników stalowych płytowo-konwektorowych,
montaż pojemnościowych elektrycznych podgrzewaczy wody,
montaż dwóch central wentylacyjnych z rekuperatorem,
montaż wentylatorów kanałowych,
montaż instalacji hydrantowej,
montaż skrzynek hydrantowych,
próba wydajności hydrantów,
utylizacja materiałów z demontażu i utylizacja gruzu oraz materiałów z demontażu.
4. Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki dla kompleksowego zakresu prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45321000-3 - Izolacja cieplna
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45442100-8 - Roboty malarskie
45410000-4 - Tynkowanie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2859750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4538994,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2859750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEW Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6443520931
7.3.3) Ulica: R. Dmowskiego 33
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-219
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje elektryczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CEW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2859750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-06INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont stropów w piwnicy budynku delegatury Śląskiego OW NFZ w Rybniku
- Dostawa, montaż oraz uruchomienie elektronicznego depozytora kluczy w 4 jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach.
- Przebudowa ul. Górnika w Katowicach
- Dostawa odczynników chemicznych
- Organizacja konferencji dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach Część I , Część II
- Sukcesywne dostawy części i akcesoriów komputerowych, nośników danych przez okres 12 miesięcy dla Jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana pokrycia dachowego na Budynkach nr 3, 43, 44, 50 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SPZOZ w Ciborzu
- Budowa Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Celestynów
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Drzewica - etap 1
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.