eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWPI - Bezpieczny maluch na start - Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 13 (SP51) w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
WPI - Bezpieczny maluch na start - Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 13 (SP51) w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271521223

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Graniczna 27

1.4.2.) Miejscowość: Katowice

1.4.3.) Kod pocztowy: 40-017

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@cuw.katowice.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkatowice.bip.gov.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391902

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-02

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00378245

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy

Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:
Konieczność wykonania robót dodatkowych oraz zamiennych, na podstawie Protokołu Konieczności zmienia się zakres przedmiotu umowy, termin realizacji umowy oraz wartość wynagrodzenia.

Po zmianie:
Podczas realizacji przedmiotowego zamówienia, w związku z koniecznością usprawnienia procesu budowy wystąpiła
konieczność wykonywania robót dodatkowych wywołanych czynnikami obiektywnymi.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:
Szczegółowe dane określające przedmiot i zakres robót zawiera opis przedmiotu zamówienia i dokumentacja techniczna tj. inwentaryzacja, projekt budowlany i techniczny, projekt aranżacji wnętrz, STWiORB oraz przedmiary robót wraz z Protokołem Konieczności Robót Zamiennych/Dodatkowych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować roboty objęte niniejszą umową w terminie do dnia 22.12.2023 r. Wynagrodzenie brutto Wykonawcy wynosi 4287165,00 zł.

Po zmianie:
Wykonanie robót dodatkowych powoduje wydłużenie terminu wykonania robót do dnia 22.12.2023 r. z kwotą 1 160 500,00 zł
netto 1 427 415,00 brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.