Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00299085/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024 na podstawie zakupionych biletów miesięcznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Banie Mazurskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671188
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konopnickiej 26
1.5.2.) Miejscowość: Banie Mazurskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-520
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 615 71 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.abramowicz@gminabaniemazurskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminabaniemazurskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminabaniemazurskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024 na podstawie zakupionych biletów miesięcznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e01799f-1cb9-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346256
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046978/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowożenie uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024 na podstawie zakupionych biletów miesięcznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00299085
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKIŚ.ZP.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozowa na podstawie zakupionych biletów miesięcznych, polegająca na dowożeniu i odwożeniu uczniów do (z) Zespołu Placówek Oświatowych w Baniach Mazurskich (szkoła podstawowa i przedszkole) – na trasach właściwych dla przedmiotowej części 1. wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu. Opiekuna zapewnia Wykonawca. Dzienny przewóz wynosić będzie szacunkowo 100 uczniów. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia określony jest w projekcie umowy odpowiednio oznaczonym nr 3.1 oraz w załączniku nr 1.1 formularz ofertowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 510000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozowa na podstawie zakupionych biletów miesięcznych, polegająca na dowożeniu i odwożeniu uczniów niepełnosprawnych do (z)Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Gołdapi – na trasie właściwej dla przedmiotowej części 2. Dzienny przewóz wynosić będzie szacunkowo 11 uczniów. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia określony jest w projekcie umowy odpowiednio oznaczonym nr 3.2 oraz w załączniku nr 1.2 formularz ofertowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 191500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378000 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165000 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- "Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku"
- Usługa w zakresie bieżącego utrzymania dróg - zakup tłucznia
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Sadowne wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2025/2026
- "Dostawa kruszywa wraz z jego zabudową w ramach utrzymania przejezdności dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Siewierz 2025"
- Dostawa atestowanej stali do produkcji wyrobów budowlanych w roku 2025. Część 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.