Ogłoszenie z dnia 2024-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00253253/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
- 2024/BZP 00268905/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PN/01/2024 Modernizacja wnętrz recepcji i toalet w Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: FILHARMONIA OPOLSKA IM.JÓZEFA ELSNERA W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7540336747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 24
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-075
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@filharmonia.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://filharmonia.opole.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9002561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PN/01/2024 Modernizacja wnętrz recepcji i toalet w Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ff20d19-e5d2-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346310
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00241013/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Roboty budowlane
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00253253
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN/01/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja wnętrz recepcji i toalet w Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu, którą stanowią roboty budowlane w zakresie modernizacji pomieszczeń na poziomie przyziemia, w tym: recepcji (portierni) wraz z korytarzem wejściowym i komunikacją, toalety dla osób niepełnosprawnych i pomieszczenia gospodarczego – pralni oraz pomieszczeń na poziomie I-go piętra, w tym toalety damskiej i toalety męskiej oraz łazienki z prysznicem wraz z korytarzem. Zakres robót obejmuje roboty rozbiórkowe i demontażowe wraz z zagospodarowaniem odpadów porozbiórkowych i pomontażowych (w szczególności przybory sanitarne, drzwi wewnętrzne i zewnętrzne) oraz roboty demontażowe istniejących wykładzin podłogowych i ściennych z płytek, sufitów rastrowych, wyburzenia ścianek działowych i otworów, paneli podłogowych, instalacji sanitarnych i elektrycznych. W ramach przedmiotu zamówienia wykonywane będą nowe instalacje sanitarne i elektryczne, obudowy oraz sufity podwieszane z płyt kartonowo – gipsowych, licowane ściany płytami kartonowo – gipsowymi, układanie płytek ściennych i podłogowych, roboty malarskie, dostawa i montaż drzwi wewnętrznych z ościeżnicami oraz drzwi zewnętrznych, biały montaż wraz z armaturą sanitarną, montaż nowych opraw oświetleniowych, dostawa i montaż zabudów i mebli na wymiar, dostawa gotowych mebli i wyposażenia.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SWZ (folder plików).
3.Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
3.1. Na podstawie art. 95 ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. 2023 r. poz. 1465 ze zm.)) osób wykonujących wskazane
w pkt. 3.2 czynności związane z realizacją, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy.
3.2. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
– prace ogólnobudowlane
– prace malarskie
– prace branży elektrycznej z uprawnieniami do 1kV
3.3. Sposób weryfikacji przez Zamawiającego zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone przez Zamawiającego
w załączniku nr 3 do SWZ.
4. Podwykonawstwo
Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawcy przy wykonaniu przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem Podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych Podwykonawców (w treści oferty - Formularza ofertowego – załącznika nr 1 do SWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.
5. Gwarancja. Wykonawca udziela Zamawiającemu sześćdziesięciu [60] miesięcy gwarancji na wykonane roboty stanowiące przedmiot zamówienia. Na dostarczone i zamontowane urządzenia oraz osprzęt obowiązuje gwarancja producenta, nie krótsza jednak niż dwadzieścia cztery [24] miesiące. Jeżeli gwarancja producenta jest krótsza niż 24 miesiące to Wykonawca, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, zapewni jej wydłużenie do dwudziestu czterech [24] miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Art. 255 pkt. 3 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Cena oferty z najniższą ceną, tj. 688 800,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia, tj. 242 000,00 złotych brutto.
Biorąc pod uwagę powyższe należy stwierdzić o unieważnieniu niniejszego postępowania jako w pełni uzasadnione i stanowiące obowiązek Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Bezgotówkowy zakup na terenie Polski paliw płynnych, tj. oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej Pb 95, oraz płynu katalitycznego do samochodów służbowych USK w Opolu.
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.