eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › KMP Bytom - likwidacja trzech zbiorników paliwa pozosta³ych po stacji paliw



Og³oszenie z dnia 2024-05-31


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
KMP Bytom – likwidacja trzech zbiorników paliwa pozosta³ych po stacji paliw

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Wydzia³ Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KMP Bytom – likwidacja trzech zbiorników paliwa pozosta³ych po stacji paliw

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fee2ace6-1f1f-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00346603

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00244141/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 KMP Bytom - likwidacja trzech zbiorników paliwa pozosta³ych po stacji paliw

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://slaska-policja.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slaska-policja.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:a) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;b) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;c) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d) W³±czona obs³uga JavaScript;e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.f) Dopuszczalny format przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 50 MB w formatach: .pdfg) Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany.
Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert. h) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), znajduj±c± siê po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przes³ania”. Poni¿ej zosta³a okre¶lona instrukcja korzystania z Platformy, tj.:a) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych
u¿ytkownika tj. adresu e-mail oraz has³a zg³oszenie jest automatycznie akceptowane przez system.b) w zak³adce „Postêpowania”, „Lista postêpowañ otwartych” nale¿y wybraæ niniejsze postêpowanie oraz korzystaj±c z polecenia „zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu” przej¶æ do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu logowania u¿ytkownika do Systemu.
c) po wype³nieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informuj±cego, ¿e mo¿e dokonaæ pierwszego logowania do Platformy.
Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z zasadami korzystania z https://slaskapolicja.eb2b.com.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce Pytania/Informacje”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art.
221 ustawy. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. a) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg). b) W celu
ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z Zaleca siê, aby komunikacja z Wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza Pytania/Informacje”, nie za po¶rednictwem adresu email.
Informacji technicznych i weryfikacji danych oraz podpisów elektronicznych zwi±zanych z prowadzonym postêpowaniem udziela Operator Platformy Zakupowej pod numerem telefonu (+48) 22 378 39 70, (+48) 22 258 48 61, (+48) 22 428 19 28, e-mail: helpdesk@eb2b.com.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Katowicach z siedzib± przy ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice; 2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowi±zki w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w Katowicach przy ul. J. Lompy 19, tel. 32-200-24-03, e-mail
iod.kwp@ka.policja.gov.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu/ celach przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia; 4. Podstaw± prawn± przetwarzania dotycz±cych Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. 2022r.poz.1710), zwana w dalszej czê¶ci „ustaw± Pzp”; 5. Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych mo¿e byæ Urz±d Zamówieñ Publicznych, ponadto w zakresie okre¶lonym w ustawie Pzp, dane mog± byæ publikowane na stronie internetowej http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie odrêbnych przepisów; 6.Pani/Pana dane nie
bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego, organizacji miêdzynarodowej; 7. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów dotycz±cych okresów przechowywania akt w Policji. 8. Posiada Pani/Pan prawo ¿±dania od Administratora dostêpu do danych dotycz±cych Pani/Pana osoby, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie okre¶lonym przepisami prawa; 9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych; 10. Podanie danych jest wymogiem ustawowym; 11.W przypadku niepodania danych nie bêdzie mo¿liwy udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 12.Pani/Pana dane osobowe nie podlegaj± zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 13.Wykonawca zapewni ochronê
przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustaw± o ochronie danych osobowych i Rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych (dalej RODO). Obowi±zek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i cz³onków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. O¶wiadczenie Wykonawcy o wype³nieniu obowi±zków wynikaj±cych z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o niniejsze zamówienie z³o¿one w
za³±cznikunr1 do SWZ – formularz ofertowy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-141/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest likwidacja trzech zbiorników paliwa pozosta³ych po stacji paliw – KMP Bytom realizowania w ramach projektu dofinansowanego z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach pn.: Likwidacja zagro¿enia ¶rodowiska powodowanego pozostawieniem w gruncie zbiorników magazynowych zanieczyszczonych substancjami ropopochodnymi i obiektów nieczynnej stacji paliw, u¿ytkowanej w latach 1960-2004 przez Komendê Miejsk± w Bytomiu zlokalizowanej przy ul. Powstañców Warszawskich 72-74 w Bytomiu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIA
1. Zamawiaj±cy wybierze najkorzystniejsz± ofertê spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu na podstawie kryterium :
a. cena oferty brutto – 60 %
b. okres gwarancji na roboty budowlane - 40 %
2. Sposób oceny ofert. Oceniane bêd± tylko oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu - wa¿ne wed³ug nastêpuj±cego wzoru i punktacji
Y=A+B
gdzie:
Y - Suma punktów badanej wa¿nej oferty
A - cena oferty brutto - 60%, co odpowiada 60 pkt
B -wyd³u¿enie okres gwarancji na roboty budowlane - 40 %, co odpowiada 40 pkt
co daje ³±cznie maksymalnie 100 pkt
O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwy¿sza ilo¶æ punktów uzyskanych ³±cznie za wszystkie kryteria.
2.1. kryterium A - cena oferty brutto Ocena bêdzie dokonywana poprzez porównanie cen brutto zawartych w ofertach do ceny najni¿szej spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu. Punkty za kryterium bêd± obliczone wg wzoru:

A =Cmin /Cbad oferty x 60 pkt

gdzie:
A - ilo¶æ pkt uzyskanych przez Wykonawcê
C min - najni¿sza cena oferty brutto
C bad - cena brutto badanej oferty
2.1.1 Wyznaczenie warto¶ci punktów:
a) wa¿na oferta z najni¿sz± cen± otrzyma maksymaln± liczbê punktów tj. 60
b) inne wa¿ne oferty cenowe zostan± przeliczone wg powy¿szego wzoru
c) je¿eli wa¿ne oferty cenowe po przeliczeniu wg powy¿szego wzoru bêd± sobie równe otrzymaj± tak± sam± liczbê pkt.
2.1.2 zasady przyznawania punktów
a) Warto¶ci liczone bêd± do dwóch miejsc po przecinku
b) Otrzymana tak warto¶æ podstawiona zostanie do wzoru na wyliczenie ogólnej liczby punktów.

2.2. kryterium B – oferowany okres gwarancji na roboty budowlane.
W ramach kryterium „Okres gwarancji” ocena bêdzie dokonywana na podstawie deklaracji zawartej w Formularzu ofertowym zgodnie z poni¿szymi zasadami: .

a) Okres gwarancji – oznacza okres liczony od daty odbioru koñcowego, w którym Wykonawca w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia zapewni Zamawiaj±cemu gwarancjê jako¶ci wykonania zamówienia zgodnie z SWZ, w szczególno¶ci zgodnie ze wzorem umowy, w tym zapewniaj±c us³ugi usuniêcia zidentyfikowanych wad w zakresie zrealizowanych ¶wiadczeñ na warunkach okre¶lonych w umowie.
b) Wykonawca winien zadeklarowaæ zaokr±glon± do pe³nego roku warto¶æ z przedzia³u od 24 do 60 miesiêcy.
c) Zadeklarowanie okresu gwarancji krótszego ni¿ 24 miesiêcy skutkuje odrzuceniem oferty, podanie warto¶ci wiêkszej od 60, a innej ni¿ wy¿ej wymienione skutkuje przyjêciem jej do umowy, natomiast do oceny ofert zostanie przyjêta najwiêksza z mniejszych od niej dopuszczalnych warto¶ci ca³kowitych tj. 60.
Brak okre¶lenia okresu gwarancji w Formularzu ofertowym bêdzie uznany przez Zamawiaj±cego za deklaracjê minimalnego okresu gwarancji przyjêtego przez Zamawiaj±cego tj. 24 miesiêcy.

Ocena bêdzie dokonywana poprzez porównanie okresu gwarancji w badanej ofercie do najd³u¿szego zaoferowanego okresu gwarancji na roboty budowlane spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu. Punkty za kryterium bêd± obliczone wg wzoru:

B=Gbad/Gmax x 40 pkt

gdzie:
B - ilo¶æ pkt uzyskanych przez Wykonawcê
G bad –okres gwarancji oferty badanej (w miesi±cach)
G max – najwy¿szy spo¶ród zaoferowanych okresów gwarancji (w miesi±cach)
Zamawiaj±cy wymaga, aby okres rêkojmi by³ równy okresowi zaoferowanej gwarancji na roboty budowlane.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu w nastêpuj±cym zakresie:
1. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy bêdzie dokonywa³ oceny zdolno¶ci technicznej lub zawodowej wykonawcy na podstawie minimalnych warunków dotycz±cych do¶wiadczenia i kwalifikacji zawodowych zarówno samych wykonawców, jak i osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia.
1.1. Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek dotycz±cy do¶wiadczenia, je¿eli w okresie ostatnich 10 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³:
• co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie to¿samym z przedmiotem zamówienia tj. polegaj±ce na wykonaniu robót rozbiórkowych stacji paliw wraz z uwzglêdnieniem rekultywacji terenu,
1.2. Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek dotycz±cy kwalifikacji zawodowych, je¿eli Wykonawca dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia:
I. Kierownika budowy posiadaj±cego:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
II. Projektanta posiadaj±cego:
- uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dysponowania jedn± osob± posiadaj±c± w/w uprawnienia ³±cznie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. w zakresie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp –odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych je¿eli uzyska je za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z pó¼n.zm.), odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej Wykonawcy, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków - o¶wiadczenie Wykonawcy stanowi wzór za³±cznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz wykonanych robót wraz z podaniem ich warto¶ci, rodzaju, daty, miejsca wykonywania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane wraz z dowodami potwierdzaj±cymi nale¿yte wykonanie tych robót – za³±cznik nr 6 do SWZ.
2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug i robót, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 7 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

a) pe³nomocnictwo, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych (je¿eli dotyczy).
b) zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy)
c) wykaz rozwi±zañ równowa¿nych (je¿eli dotyczy)
d) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – za³±cznik nr 5 do SWZ. (je¿eli dotyczy)
e) za¶wiadczenie o odbytej wizji lokalnej– za³±cznik nr 9 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowê o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo.
4. Orygina³ pe³nomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, powinny byæ za³±czone do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
a) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotycz±,
b) wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
c) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
5. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez zamawiaj±cego wy³±cznie z wyznaczonym pe³nomocnikiem.
6. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
7. W przypadku wspólnego ubiegania siê przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i o¶wiadczenia wskazane w sekcji VIII pkt. 1.1.1 oraz pkt. 1.2.1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przewidywane zmiany umowy zawiera za³±cznik nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-18 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y przes³aæ za pomoc± Platformy Zakupowej pod adresem: https://slaskapolicja. eb2b.com.pl w zak³adce „Za³±czniki”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-18 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-17

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy wymaga aby zamówienie zosta³o wykonane w terminie: do 135 dni od dnia zawarcia umowy, jednak nie d³u¿ej ni¿ do 15.11.2024r., z zastrze¿eniem, ¿e dokumentacjê projektow± nale¿y wykonaæ w terminie 45 dni od dnia podpisania umowy;

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.