Ogłoszenie z dnia 2024-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00282045/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa odcinka ulicy Wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Budowa ulicy Wiejskiej”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO PŁOCK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016086
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@plock.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowybip.plock.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9099191.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa odcinka ulicy Wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Budowa ulicy Wiejskiej”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10d7ea45-f25d-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346813
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065041/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa ulicy Wiejskiej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282045
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.37.2024.EK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę odcinka ulicy Wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w Płocku na podstawie dokumentacji projektowej:
1) Budowa sieci oświetlenia ulicznego. Budowa i przebudowa sieci kanalizacyjnych: deszczowej oraz sanitarnej oraz przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych: deszczowego i sanitarnych opracowaną przez firmę MBZ Andler, Tomczak sp. j. z Włocławka – Zgłoszenie robót – nie wniesiono sprzeciwu do dnia 06.10.2022 w sprawie zgłoszenia znak: WSU-III.6743.1.198.2022.Bki,
2) Budowa terenu utwardzonego o nawierzchni z kostki betonowej – odcinek ulicy Wiejskiej od km 0+10 do km 0+208 (od skrzyżowania z ulicą Borowicką do skrzyżowania z ulicą Pieszą) opracowaną przez firmę MBZ Andler, Tomczak sp. j. z Włocławka,
3) Budowa sieci kanalizacji deszczowej dla zlewni wschodniej osiedli Imielnica i Borowiczki w Płocku opracowaną przez firmę ELJOT w ramach zadania „Uporządkowanie gospodarki wodami opadowymi na terenie osiedli Borowiczki i Imielnica w Płocku – Decyzja nr 203/2006 o pozwoleniu na budowę z dnia 09.05.2006r., znak: WUG.III.RA7353/186/2006.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1290000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2317405,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1290000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane "WASKOP" Elżbieta Wasek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PHU Partnerstwo Molendowski Dariusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741363751
7.3.3) Ulica: Walecznych 9A/14
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-409
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane "WASKOP" WASEK ELŻBIETA
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane "WASKOP" WASEK ELŻBIETA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1290000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) zakończenie robót budowlanych Obiektu wraz zagospodarowaniem zielenią, potwierdzone wpisem do dziennika budowy kierownika budowy – 5 miesięcy od daty zawarcia Umowy,
b) przekazanie przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą (sporządzonej zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 11 do Umowy) – 2 tygodnie od terminu określonego w lit. a),
c) uzyskanie zgody właściwego organu nadzoru budowlanego na użytkowanie Inwestycji – 2 miesiące od terminu określonego w lit. a).
Uzyskanie zgody właściwego organu nadzoru budowlanego na użytkowanie Inwestycji, oznacza w szczególności:
• uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, przy czym Zamawiający dopuszcza uzyskanie decyzji nieostatecznej, zaopatrzonej w rygor natychmiastowej wykonalności,
• przyjęcie przez właściwy organ nadzoru budowlanego bez uwag zawiadomienia o zakończeniu budowy bądź upływ 14 dniowego terminu od daty zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy, w którym organ nie wyrazi sprzeciwu,
• uzyskanie zawiadomienia od właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu postępowania w sprawie zawiadomienia o zakończeniu budowy,
- w zależności co będzie właściwe, a jeśli będzie koniecznie lub uzasadnione - uzyskanie więcej niż jednej takiej zgodny.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Zapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia dla 30 bezdomnych mężczyzn z terenu miasta Płocka w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
- Posiłki w formie obiadów z dowozem dla klienta Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w 2025r.
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
- Świadczenie usługi kompleksowej (sprzedaż i dystrybucja) paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego (grupy E) dla Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie
- Dostawa i montaż instalacji redukcji odorów na terenie kompostowni
- Dostawa mebli wraz z montażem i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Akademii Mazowieckiej w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.