eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³onkaZakup sprzêtu komputerowego w ramach grantowego projektu Cyfrowa Gmina.



Og³oszenie z dnia 2023-08-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sprzêtu komputerowego w ramach grantowego projektu Cyfrowa Gmina.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JAB£ONKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jablonka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzêtu komputerowego w ramach grantowego projektu Cyfrowa Gmina.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f29fcadd-3686-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00346829

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00057961/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Zakup sprzêtu komputerowego w ramach grantowego projektu Cyfrowa Gmina

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Dofinansowanie w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 O¶ V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia - REACT-EU Dzia³anie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawca odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu nastêpuj±cych narzêdzi: przy u¿yciu portalu
https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka
oraz poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl lub zpubliczne@jablonka.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka
2. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
3. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
5. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
6. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania
ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).
7. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania
wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu
platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Wykonawca obowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. instrukcj± i postêpowaæ ws zasad
w niej wskazanych.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Rozdziale 20 i 24 SWZ .
Oferta, wniosek oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane: kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w rozporz±dzeniu w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych
dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415), sk³ada siê w formie elektronicznej, w zakresie i w sposób okre¶lony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): • administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Jab³onka, ul. 3 – go Maja 1, 34 – 480 Jab³onka;
• Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Jab³onka kontakt: e-mail: iod@jablonka.pl, telefon 18/2611100;
• dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikuj±ce postêpowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji nr RINT.271.1.34.2023 „Zakup sprzêtu komputerowego w ramach grantowego projektu Cyfrowa Gmina” Podstawê prawna przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówieñ publicznych, wydanych na jej podstawie akty wykonawcze, a tak¿e ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
• odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy lub d³u¿szym, je¿eli wynika to z odrêbnych przepisów; Okresy te dotycz± równie¿ Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
• obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawcy jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Wykonawca posiada:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Wykonawcy dotycz±cych;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy (Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
−na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • nie przys³uguje Wykonawcy:
−w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
• przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RINT.271.1.34.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu komputerowego w ramach grantowego projektu Cyfrowa Gmina finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia REACT-EU dzia³ania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia dotycz±ca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.
Czê¶æ I - laptopy - 5 sztuk.
2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym S³owniku Zamówieñ (CPV):
-30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
-30213000-5 - Komputery osobiste
-48620000-0 - Systemy operacyjne
-48820000-2 - Serwery
-48700000-5 Pakiety oprogramowania u¿ytkowego
-35100000-5 Urz±dzenia awaryjne i zabezpieczaj±ce
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – za³±cznik nr 9 do SWZ.
4. Miejsce dostawy: budynek Urzêdu Gminy Jab³onka, ul. 3-go Maja 1, 34-480 Jab³onka. W zakresie zamówienia jest równie¿ wniesienie do magazynu wskazanego przez osobê upowa¿nion±.
5. Przedmiot zamówienia musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki:
a. spe³niaæ minimalne wymagania techniczne zgodnie z za³±cznikiem do SWZ.
b. byæ fabrycznie nowy, rok produkcji nie wcze¶niejszy ni¿ 2021 r., nieu¿ywany, sprawny technicznie.
6. Zamówienie jest przeznaczone do u¿ytku osób fizycznych, dlatego zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przy sporz±dzaniu opisu przedmiotu zamówienia uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych.
7. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia s± u¿yte znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê – Zamawiaj±cy dopuszcza ujêcie w ofercie, a nastêpnie zastosowanie, innych równowa¿nych produktów lub us³ug pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych ni¿ te, które one zastêpuj±. Je¿eli ww. dokumentacja wskazywa³aby dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
8. W przypadku zastosowania materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, lub/oraz rozwi±zañ równowa¿nych, podczas realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowi±zany uj±æ w ofercie wykaz materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, oraz rozwi±zañ równowa¿nych, podaj±c informacje na temat nazw (typy, rodzaje) i producentów przyjêtych do wyceny i zastosowania przy realizacji zamówienia oferowanych materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, lub/oraz norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, przyjêtych do wyceny i zastosowania przy realizacji zamówienia oferowanych rozwi±zañ równowa¿nych, oraz za³±czyæ do oferty odpowiednie dokumenty odnosz±ce siê do rozwi±zañ równowa¿nych, pozwalaj±ce jednoznacznie stwierdziæ, ¿e spe³niaj± one wymagania i parametry okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ i jej za³±cznikach.
9. Wymagania Zamawiaj±cego dot. przedmiotu zamówienia.
• oferowany sprzêt musi byæ fabrycznie nowy (bez ¶ladów u¿ytkowania), aktualnie produkowany na rynku (rok produkcji nie wcze¶niejszy ni¿ 2021 r.)
• przedmiot zamówienia musi byæ wolny od wad i nie mo¿e byæ obci±¿ony prawami osób trzecich oraz nale¿no¶ciami na rzecz Skarbu Pañstwa z tytu³u ich sprowadzenia na polski obszar celny, gotowy do u¿ytkowania, bez konieczno¶ci ponoszenia dodatkowych nak³adów finansowych, organizacyjnych i technicznych oraz jest zgodny z wymaganiami Zamawiaj±cego
• przedmiot zamówienia musi posiadaæ: kartê gwarancyjn±, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbêdne dokumenty wymagane przy tego typu sprzêcie, oraz winien byæ wyposa¿ony we wszystkie niezbêdne elementy (przy³±cza, kable itp.) niezbêdne do uruchomienia i pracy u Zmawiaj±cego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany i inne wy¿ej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zmawiaj±cemu jako funkcjonalnej i sprawnej.
• wszystkie dokumenty za³±czone do dostarczonego przedmiotu zamówienia musz± byæ sporz±dzone w jêzyku polskim w formie drukowanej
3. Minimalne warunki gwarancji, serwisowania.
a) Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i rêkojmi minimum 24 miesiêcy od daty uruchomienia (okres gwarancji jest jednym z kryterium wyboru), i odbioru koñcowego; Okres rêkojmi i gwarancji rozpoczyna siê równocze¶nie.
b) Udzielona gwarancja i rêkojmia obejmuje wszystkie elementy dostarczonego sprzêtu wraz z niezbêdnym wyposa¿eniem z wy³±czeniem materia³ów eksploatacyjnych podlegaj±cych zu¿yciu podczas normalnej eksploatacji.
c) W przypadku max 3 napraw gwarancyjnych tego samego sprzêtu/podzespo³u Wykonawca bêdzie zobowi±zany dokonaæ wymiany na nowy wolny od wad.
d) W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis techniczny i nie mo¿e odmówiæ wymiany niesprawnej czê¶ci na now±, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawid³owej pracy sprzêtu.
f) Wykonawca zapewnia pe³ny, bezp³atny przegl±d okresowy ca³ego sprzêtu na 1 miesi±c przed up³ywem terminu gwarancji.
h) Wskazane powy¿ej minimalne zapisy musza byæ uwzglêdnione w karcie gwarancyjnej (za³±cznik do wzoru umowy),
i) Inne wymagania: Bezp³atna dostawa,
j) Mo¿liwo¶æ telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzêtowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpo¶rednio u producenta lub jego przedstawiciela.
k) Karta gwarancyjna dostarczana przez wykonawcê nie mo¿e nak³adaæ na Zamawiaj±cego dodatkowych zobowi±zañ finansowych i materialnych które by uzale¿nia³y uprawnienia do udzielonej gwarancji.
l) Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien posiadaæ wymagane opinie oraz posiadaæ certyfikaty jako¶ci wa¿ne przez ca³y okres gwarancji
m) Instalacjê wymaganych oprogramowañ zapewniaj±cych prawid³owe wspó³dzia³anie przedmiotu zamówienia w zakresie sprzêtu komputerowego.
n) Przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi dostarczonego sprzêtu i wyposa¿enia.
o) Do poszczególnych elementów wyposa¿enia Wykonawca jest zobowi±zany do³±czyæ kartê gwarancyjn± oraz okre¶liæ warunki gwarancji.
p) W przypadku, gdy dostarczone przedmioty zamówienia wymagaj± cyklicznych przegl±dów gwarancyjnych, Wykonawca wykona je bezp³atnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje równie¿ bezp³atn± wymianê oraz zamontowanie elementów eksploatacyjnych.
q) Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ przedmiot umowy, wykonany zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, wymaganiami i normami maj±cymi zastosowanie do danego wyrobu. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e przedmiot umowy posiada deklaracjê zgodno¶ci producenta stwierdzaj±c±, ¿e oferowane wyroby s± zgodne z wymaganymi normami PN-EN, lub posiadaæ aktualne certyfikaty upowa¿niaj±ce do oznaczenia wyrobu znakiem bezpieczeñstwa, atesty wystawione przez laboratorium, jednostkê certyfikuj±c± lub inny podmiot prowadz±cy ocenê zgodno¶ci, akredytowany przez Polskie centrum Akredytacji, potwierdzaj±ce, ¿e oferowane wyroby spe³niaj± wymagania i warunki okre¶lone w odpowiednich polskich Normach
3.1. Wszelkie nazwy handlowe ewentualnie wystêpuj±ce w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktowaæ jako informacje u¶ci¶laj±c±, wi±¿±c± dla wykonawcy. Dopuszcza siê u¿ycie do realizacji dostaw i oferowanych urz±dzeñ zastosowanie produktów równowa¿nych co do ich jako¶ci i docelowego przeznaczenia, oraz spe³nianych funkcji i walorów u¿ytkowych. Zamawiaj±cy za produkty równowa¿ne uzna takie, które spe³ni± min. parametry techniczne produktu wskazanego z nazwy handlowej.
3.2. Je¶li w dokumentach sk³adaj±cych siê na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu normy, czy te¿ aprobaty techniczne, Zamawiaj±cy w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikuj±cych po¶rednio lub bezpo¶rednio towar b±d¼ produkt - dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwi±zania równowa¿ne, nale¿y rozumieæ rozwi±zania charakteryzuj±ce siê parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajduj±cych siê w dokumentacji.
3.3. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty na sprzêt o parametrach równowa¿nych jako¶ciowo. Za równowa¿ny Zamawiaj±cy uzna sprzêt o parametrach takich samych lub lepszych od pierwowzoru, posiadaj±cy minimum funkcji, zastosowanie i przeznaczenie jakie posiada pierwowzór. Udowodnienie równowa¿no¶ci bêdzie nale¿a³o do Wykonawcy.
3.4. Je¿eli Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tê równowa¿no¶æ potwierdza³y - Wykonawca obowi±zany jest zaoferowaæ produkt o w³a¶ciwo¶ciach zbli¿onych, nadaj±cy siê funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48620000-0 - Systemy operacyjne

48700000-5 - Pakiety oprogramowania u¿ytkowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Czê¶æ I – Laptop - 5 szt.
Lp. Kryterium Opis waga
1 Cena (K1) Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wska¼nik sta³y 60%
2 Procesor (K2) Intel Core i5 i wy¿sze modele10 gen., AMD Ryzen 5 i wy¿sze modele 3 gen. – 0 pkt
Intel Core i wy¿sze modele 11 gen. AMD Ryzen i wy¿sze modele 4 gen. – 10 pkt
Informacjê nale¿ wskazaæ w formularzu ofertowym 10%
3 Pamiêæ RAM (K3) 8GB – 0 pkt
Wiêcej ni¿ 8GB -10 pkt
Informacjê nale¿ wskazaæ w formularzu ofertowym 10%
4 Dysk twardy SSD (K4) 512GB – 0 pkt
Wiêcej ni¿ 512 GB – 10 pkt
Informacjê nale¿ wskazaæ w formularzu ofertowym 10%
5 Gwarancja (K5) Gwarancja:
• 24 miesi±ce – 0 pkt.
• 36 miesiêcy – 10 pkt.
Informacjê nale¿ wskazaæ w formularzu ofertowym 10%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Procesor (K2)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Pamiêæ RAM (K3)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysk twardy SSD (K4)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja (K5)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu komputerowego w ramach grantowego projektu Cyfrowa Gmina
finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy
JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia REACT-EU dzia³ania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie
cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia dotycz±ca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-
00-0001/21-00.
Czê¶æ II - zasilacz awaryjny - UPS 1500 W - 2 sztuki
2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym S³owniku Zamówieñ (CPV):
-30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
-30213000-5 - Komputery osobiste
-48620000-0 - Systemy operacyjne
-48820000-2 - Serwery
-48700000-5 Pakiety oprogramowania u¿ytkowego
-32420000-3 Urz±dzenia sieciowe
-35100000-5 Urz±dzenia awaryjne i zabezpieczaj±ce
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – za³±cznik nr 9 do SWZ.
4. Miejsce dostawy: budynek Urzêdu Gminy Jab³onka, ul. 3-go Maja 1, 34-480 Jab³onka. W zakresie zamówienia jest
równie¿ wniesienie do magazynu wskazanego przez osobê upowa¿nion±.
5. Przedmiot zamówienia musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki:
a. spe³niaæ minimalne wymagania techniczne zgodnie z za³±cznikiem do SWZ.
b. byæ fabrycznie nowy, rok produkcji nie wcze¶niejszy ni¿ 2021 r., nieu¿ywany, sprawny technicznie.
6. Zamówienie jest przeznaczone do u¿ytku osób fizycznych, dlatego zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy
przy sporz±dzaniu opisu przedmiotu zamówienia uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób
niepe³nosprawnych.
7. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia s± u¿yte znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, ¼ród³a lub szczególny proces,
który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê – Zamawiaj±cy dopuszcza ujêcie w
ofercie, a nastêpnie zastosowanie, innych równowa¿nych produktów lub us³ug pod warunkiem posiadania przez nie
parametrów nie gorszych ni¿ te, które one zastêpuj±. Je¿eli ww. dokumentacja wskazywa³aby dokumenty odniesienia, o
których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
8. W przypadku zastosowania materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, lub/oraz rozwi±zañ równowa¿nych, podczas realizacji
zamówienia, Wykonawca jest zobowi±zany uj±æ w ofercie wykaz materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, oraz rozwi±zañ
równowa¿nych, podaj±c informacje na temat nazw (typy, rodzaje) i producentów przyjêtych do wyceny i zastosowania przy
realizacji zamówienia oferowanych materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, lub/oraz norm, europejskich ocen technicznych,
aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, przyjêtych do wyceny i zastosowania przy realizacji
zamówienia oferowanych rozwi±zañ równowa¿nych, oraz za³±czyæ do oferty odpowiednie dokumenty odnosz±ce siê do
rozwi±zañ równowa¿nych, pozwalaj±ce jednoznacznie stwierdziæ, ¿e spe³niaj± one wymagania i parametry okre¶lone przez
Zamawiaj±cego w SWZ i jej za³±cznikach.
9. Wymagania Zamawiaj±cego dot. przedmiotu zamówienia.
• oferowany sprzêt musi byæ fabrycznie nowy (bez ¶ladów u¿ytkowania), aktualnie produkowany na rynku (rok produkcji nie
wcze¶niejszy ni¿ 2021 r.)
• przedmiot zamówienia musi byæ wolny od wad i nie mo¿e byæ obci±¿ony prawami osób trzecich oraz nale¿no¶ciami na
rzecz Skarbu Pañstwa z tytu³u ich sprowadzenia na polski obszar celny, gotowy do u¿ytkowania, bez konieczno¶ci
ponoszenia dodatkowych nak³adów finansowych, organizacyjnych i technicznych oraz jest zgodny z wymaganiami
Zamawiaj±cego
• przedmiot zamówienia musi posiadaæ: kartê gwarancyjn±, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbêdne dokumenty
wymagane przy tego typu sprzêcie, oraz winien byæ wyposa¿ony we wszystkie niezbêdne elementy (przy³±cza, kable itp.)
niezbêdne do uruchomienia i pracy u Zmawiaj±cego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany i inne
wy¿ej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zmawiaj±cemu jako funkcjonalnej i sprawnej.
• wszystkie dokumenty za³±czone do dostarczonego przedmiotu zamówienia musz± byæ sporz±dzone w jêzyku polskim w
formie drukowanej
3. Minimalne warunki gwarancji, serwisowania.
a) Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i rêkojmi minimum 24
miesiêcy od daty uruchomienia (okres gwarancji jest jednym z kryterium wyboru), i odbioru koñcowego; Okres rêkojmi i
gwarancji rozpoczyna siê równocze¶nie.
b) Udzielona gwarancja i rêkojmia obejmuje wszystkie elementy dostarczonego sprzêtu wraz z niezbêdnym wyposa¿eniem z
wy³±czeniem materia³ów eksploatacyjnych podlegaj±cych zu¿yciu podczas normalnej eksploatacji.
c) W przypadku max 3 napraw gwarancyjnych tego samego sprzêtu/podzespo³u Wykonawca bêdzie zobowi±zany dokonaæ
wymiany na nowy wolny od wad.
d) W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis techniczny i nie mo¿e odmówiæ wymiany
niesprawnej czê¶ci na now±, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawid³owej pracy sprzêtu.
f) Wykonawca zapewnia pe³ny, bezp³atny przegl±d okresowy ca³ego sprzêtu na 1 miesi±c przed up³ywem terminu gwarancji.
h) Wskazane powy¿ej minimalne zapisy musza byæ uwzglêdnione w karcie gwarancyjnej (za³±cznik do wzoru umowy),
i) Inne wymagania: Bezp³atna dostawa,
j) Mo¿liwo¶æ telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzêtowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru
seryjnego bezpo¶rednio u producenta lub jego przedstawiciela.
k) Karta gwarancyjna dostarczana przez wykonawcê nie mo¿e nak³adaæ na Zamawiaj±cego dodatkowych zobowi±zañ
finansowych i materialnych które by uzale¿nia³y uprawnienia do udzielonej gwarancji.
l) Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien posiadaæ wymagane opinie oraz posiadaæ certyfikaty jako¶ci wa¿ne przez
ca³y okres gwarancji
m) Instalacjê wymaganych oprogramowañ zapewniaj±cych prawid³owe wspó³dzia³anie przedmiotu zamówienia w zakresie
sprzêtu komputerowego.
n) Przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi dostarczonego sprzêtu i wyposa¿enia.
o) Do poszczególnych elementów wyposa¿enia Wykonawca jest zobowi±zany do³±czyæ kartê gwarancyjn± oraz okre¶liæ
warunki gwarancji.
p) W przypadku, gdy dostarczone przedmioty zamówienia wymagaj± cyklicznych przegl±dów gwarancyjnych, Wykonawca
wykona je bezp³atnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje równie¿ bezp³atn± wymianê oraz zamontowanie
elementów eksploatacyjnych.
q) Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ przedmiot umowy, wykonany zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami,
wymaganiami i normami maj±cymi zastosowanie do danego wyrobu. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e przedmiot umowy posiada
deklaracjê zgodno¶ci producenta stwierdzaj±c±, ¿e oferowane wyroby s± zgodne z wymaganymi normami PN-EN, lub
posiadaæ aktualne certyfikaty upowa¿niaj±ce do oznaczenia wyrobu znakiem bezpieczeñstwa, atesty wystawione przez
laboratorium, jednostkê certyfikuj±c± lub inny podmiot prowadz±cy ocenê zgodno¶ci, akredytowany przez Polskie centrum
Akredytacji, potwierdzaj±ce, ¿e oferowane wyroby spe³niaj± wymagania i warunki okre¶lone w odpowiednich polskich
Normach
3.1. Wszelkie nazwy handlowe ewentualnie wystêpuj±ce w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktowaæ jako informacje
u¶ci¶laj±c±, wi±¿±c± dla wykonawcy. Dopuszcza siê u¿ycie do realizacji dostaw i oferowanych urz±dzeñ zastosowanie
produktów równowa¿nych co do ich jako¶ci i docelowego przeznaczenia, oraz spe³nianych funkcji i walorów u¿ytkowych.
Zamawiaj±cy za produkty równowa¿ne uzna takie, które spe³ni± min. parametry techniczne produktu wskazanego z nazwy
handlowej.
3.2. Je¶li w dokumentach sk³adaj±cych siê na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru
lub produktu normy, czy te¿ aprobaty techniczne, Zamawiaj±cy w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji
przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikuj±cych po¶rednio lub bezpo¶rednio
towar b±d¼ produkt - dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w
dokumentacji. Jako rozwi±zania równowa¿ne, nale¿y rozumieæ rozwi±zania charakteryzuj±ce siê parametrami nie gorszymi
od wymaganych, a znajduj±cych siê w dokumentacji.
3.3. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia,
Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty na sprzêt o parametrach równowa¿nych jako¶ciowo. Za równowa¿ny Zamawiaj±cy
uzna sprzêt o parametrach takich samych lub lepszych od pierwowzoru, posiadaj±cy minimum funkcji, zastosowanie i
przeznaczenie jakie posiada pierwowzór. Udowodnienie równowa¿no¶ci bêdzie nale¿a³o do Wykonawcy.
3.4. Je¿eli Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych
parametrów, które by tê równowa¿no¶æ potwierdza³y - Wykonawca obowi±zany jest zaoferowaæ produkt o w³a¶ciwo¶ciach
zbli¿onych, nadaj±cy siê funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 35100000-5 - Urz±dzenia awaryjne i zabezpieczaj±ce

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Czê¶æ II
2. Punkty przyznawane za kryteria bêd± liczone wg nastêpuj±cych wzorów:
Czê¶æ II – Zasilacz awaryjny UPS 1500W – 2 szt.
Lp. Kryterium Opis waga
1 Cena (K1) Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wska¼nik sta³y 60%
2 Moc (K2) 1500 W – 0 pkt
Wiêcej ni¿ 1500 W – 30 pkt
Informacjê nale¿ wskazaæ w formularzu ofertowym 30%
3 Gwarancja (K3) Gwarancja:
• 24 miesi±ce – 0 pkt.
• 36 miesiêcy – 10 pkt.
Informacjê nale¿ wskazaæ w formularzu ofertowym 10%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Moc (K2)

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja (K3)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu komputerowego w ramach grantowego projektu Cyfrowa Gmina
finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy
JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia REACT-EU dzia³ania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie
cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia dotycz±ca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-
00-0001/21-00.
Czê¶æ III - serwer z oprogramowaniem - 3 sztuki
2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym S³owniku Zamówieñ (CPV):
-30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
-30213000-5 - Komputery osobiste
-48620000-0 - Systemy operacyjne
-48820000-2 - Serwery
-48700000-5 Pakiety oprogramowania u¿ytkowego
-32420000-3 Urz±dzenia sieciowe
-35100000-5 Urz±dzenia awaryjne i zabezpieczaj±ce
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – za³±cznik nr 9 do SWZ.
4. Miejsce dostawy: budynek Urzêdu Gminy Jab³onka, ul. 3-go Maja 1, 34-480 Jab³onka. W zakresie zamówienia jest
równie¿ wniesienie do magazynu wskazanego przez osobê upowa¿nion±.
5. Przedmiot zamówienia musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki:
a. spe³niaæ minimalne wymagania techniczne zgodnie z za³±cznikiem do SWZ.
b. byæ fabrycznie nowy, rok produkcji nie wcze¶niejszy ni¿ 2021 r., nieu¿ywany, sprawny technicznie.
6. Zamówienie jest przeznaczone do u¿ytku osób fizycznych, dlatego zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przy sporz±dzaniu opisu przedmiotu zamówienia uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych.
7. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia s± u¿yte znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, ¼ród³a lub szczególny proces,
który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê – Zamawiaj±cy dopuszcza ujêcie w
ofercie, a nastêpnie zastosowanie, innych równowa¿nych produktów lub us³ug pod warunkiem posiadania przez nie
parametrów nie gorszych ni¿ te, które one zastêpuj±. Je¿eli ww. dokumentacja wskazywa³aby dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
8. W przypadku zastosowania materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, lub/oraz rozwi±zañ równowa¿nych, podczas realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowi±zany uj±æ w ofercie wykaz materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, oraz rozwi±zañ równowa¿nych, podaj±c informacje na temat nazw (typy, rodzaje) i producentów przyjêtych do wyceny i zastosowania przy realizacji zamówienia oferowanych materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, lub/oraz norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, przyjêtych do wyceny i zastosowania przy realizacji
zamówienia oferowanych rozwi±zañ równowa¿nych, oraz za³±czyæ do oferty odpowiednie dokumenty odnosz±ce siê do
rozwi±zañ równowa¿nych, pozwalaj±ce jednoznacznie stwierdziæ, ¿e spe³niaj± one wymagania i parametry okre¶lone przez
Zamawiaj±cego w SWZ i jej za³±cznikach.
9. Wymagania Zamawiaj±cego dot. przedmiotu zamówienia.
• oferowany sprzêt musi byæ fabrycznie nowy (bez ¶ladów u¿ytkowania), aktualnie produkowany na rynku (rok produkcji nie
wcze¶niejszy ni¿ 2021 r.)
• przedmiot zamówienia musi byæ wolny od wad i nie mo¿e byæ obci±¿ony prawami osób trzecich oraz nale¿no¶ciami na
rzecz Skarbu Pañstwa z tytu³u ich sprowadzenia na polski obszar celny, gotowy do u¿ytkowania, bez konieczno¶ci ponoszenia dodatkowych nak³adów finansowych, organizacyjnych i technicznych oraz jest zgodny z wymaganiami
Zamawiaj±cego
• przedmiot zamówienia musi posiadaæ: kartê gwarancyjn±, aprobaty techniczne, certyfikaty itp. oraz niezbêdne dokumenty
wymagane przy tego typu sprzêcie, oraz winien byæ wyposa¿ony we wszystkie niezbêdne elementy (przy³±cza, kable itp.) niezbêdne do uruchomienia i pracy u Zmawiaj±cego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany i inne wy¿ej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zmawiaj±cemu jako funkcjonalnej i sprawnej.
• wszystkie dokumenty za³±czone do dostarczonego przedmiotu zamówienia musz± byæ sporz±dzone w jêzyku polskim w
formie drukowanej
3. Minimalne warunki gwarancji, serwisowania.
a) Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i rêkojmi minimum 24
miesiêcy od daty uruchomienia (okres gwarancji jest jednym z kryterium wyboru), i odbioru koñcowego; Okres rêkojmi i
gwarancji rozpoczyna siê równocze¶nie.
b) Udzielona gwarancja i rêkojmia obejmuje wszystkie elementy dostarczonego sprzêtu wraz z niezbêdnym wyposa¿eniem z
wy³±czeniem materia³ów eksploatacyjnych podlegaj±cych zu¿yciu podczas normalnej eksploatacji.
c) W przypadku max 3 napraw gwarancyjnych tego samego sprzêtu/podzespo³u Wykonawca bêdzie zobowi±zany dokonaæ
wymiany na nowy wolny od wad.
d) W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis techniczny i nie mo¿e odmówiæ wymiany
niesprawnej czê¶ci na now±, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawid³owej pracy sprzêtu.
f) Wykonawca zapewnia pe³ny, bezp³atny przegl±d okresowy ca³ego sprzêtu na 1 miesi±c przed up³ywem terminu gwarancji.
h) Wskazane powy¿ej minimalne zapisy musza byæ uwzglêdnione w karcie gwarancyjnej (za³±cznik do wzoru umowy),
i) Inne wymagania: Bezp³atna dostawa,
j) Mo¿liwo¶æ telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzêtowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru
seryjnego bezpo¶rednio u producenta lub jego przedstawiciela.
k) Karta gwarancyjna dostarczana przez wykonawcê nie mo¿e nak³adaæ na Zamawiaj±cego dodatkowych zobowi±zañ
finansowych i materialnych które by uzale¿nia³y uprawnienia do udzielonej gwarancji.
l) Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien posiadaæ wymagane opinie oraz posiadaæ certyfikaty jako¶ci wa¿ne przez ca³y okres gwarancji
m) Instalacjê wymaganych oprogramowañ zapewniaj±cych prawid³owe wspó³dzia³anie przedmiotu zamówienia w zakresie sprzêtu komputerowego.
n) Przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi dostarczonego sprzêtu i wyposa¿enia.
o) Do poszczególnych elementów wyposa¿enia Wykonawca jest zobowi±zany do³±czyæ kartê gwarancyjn± oraz okre¶liæ warunki gwarancji.
p) W przypadku, gdy dostarczone przedmioty zamówienia wymagaj± cyklicznych przegl±dów gwarancyjnych, Wykonawca
wykona je bezp³atnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje równie¿ bezp³atn± wymianê oraz zamontowanie
elementów eksploatacyjnych.
q) Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ przedmiot umowy, wykonany zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami,
wymaganiami i normami maj±cymi zastosowanie do danego wyrobu. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e przedmiot umowy posiada
deklaracjê zgodno¶ci producenta stwierdzaj±c±, ¿e oferowane wyroby s± zgodne z wymaganymi normami PN-EN, lub
posiadaæ aktualne certyfikaty upowa¿niaj±ce do oznaczenia wyrobu znakiem bezpieczeñstwa, atesty wystawione przez
laboratorium, jednostkê certyfikuj±c± lub inny podmiot prowadz±cy ocenê zgodno¶ci, akredytowany przez Polskie centrum
Akredytacji, potwierdzaj±ce, ¿e oferowane wyroby spe³niaj± wymagania i warunki okre¶lone w odpowiednich polskich
Normach
3.1. Wszelkie nazwy handlowe ewentualnie wystêpuj±ce w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktowaæ jako informacje u¶ci¶laj±c±, wi±¿±c± dla wykonawcy. Dopuszcza siê u¿ycie do realizacji dostaw i oferowanych urz±dzeñ zastosowanie produktów równowa¿nych co do ich jako¶ci i docelowego przeznaczenia, oraz spe³nianych funkcji i walorów u¿ytkowych.
Zamawiaj±cy za produkty równowa¿ne uzna takie, które spe³ni± min. parametry techniczne produktu wskazanego z nazwy handlowej.
3.2. Je¶li w dokumentach sk³adaj±cych siê na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru
lub produktu normy, czy te¿ aprobaty techniczne, Zamawiaj±cy w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji
przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikuj±cych po¶rednio lub bezpo¶rednio towar b±d¼ produkt - dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwi±zania równowa¿ne, nale¿y rozumieæ rozwi±zania charakteryzuj±ce siê parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajduj±cych siê w dokumentacji.
3.3. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty na sprzêt o parametrach równowa¿nych jako¶ciowo. Za równowa¿ny Zamawiaj±cy uzna sprzêt o parametrach takich samych lub lepszych od pierwowzoru, posiadaj±cy minimum funkcji, zastosowanie i
przeznaczenie jakie posiada pierwowzór. Udowodnienie równowa¿no¶ci bêdzie nale¿a³o do Wykonawcy.
3.4. Je¿eli Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tê równowa¿no¶æ potwierdza³y - Wykonawca obowi±zany jest zaoferowaæ produkt o w³a¶ciwo¶ciach zbli¿onych, nadaj±cy siê funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Punkty przyznawane za kryteria bêd± liczone wg nastêpuj±cych wzorów:
Czê¶æ III – Serwer z oprogramowaniem – 3 szt.
Lp. Kryterium Opis waga
1 Cena (K1) Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wska¼nik sta³y 60%
2 Procesor (K2) 16 rdzeni fizycznych – 0 pkt
Wiêcej ni¿ 16 rdzeni fizycznych – 10 pkt
Informacjê nale¿ wskazaæ w formularzu ofertowym 10%
3 Pamiêæ RAM (K3) 32GB – 0 pkt
Wiêcej ni¿ 32GB – 10 pkt
Informacjê nale¿ wskazaæ w formularzu ofertowym 10%
4 Dysk twardy SSD (K4) 1TB – 0 pkt
Wiêcej ni¿ 1TB – 10 pkt
Informacjê nale¿ wskazaæ w formularzu ofertowym 10%
5 Gwarancja (K5) Gwarancja:
• 24 miesi±ce – 0 pkt.
• 36 miesiêcy – 10 pkt.
Informacjê nale¿ wskazaæ w formularzu ofertowym 10%
Najkorzystniejsza oferta mo¿e uzyskaæ maksimum 100 pkt.
3. Ilo¶æ punktów przyznanych badanej ofercie to suma punktów z poszczególnych kryteriów.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, który spe³nia wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta bêdzie przedstawiaæ najkorzystniejszy bilans z punktu widzenia kryteriów, a co za tym idzie otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwy¿sz± liczbê punktów (W) obliczon± wed³ug nastêpuj±cego wzoru:

W = K1+K2+K3+K4+K5.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Procesor (K2)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Pamiêæ RAM (K3)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysk twardy SSD (K4)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja (K5)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie art. 108 i 109 ustawy Pzp), zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia tj. (art. 274 ust. 1 ustawy Pzp):

1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
- chyba ¿e Wykonawca w Formularzu Oferty lub o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, wska¿e dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiaj±cego, poprzez bezp³atne i ogólnodostêpne bazy danych;
Dotyczy równie¿ wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych o zamówienie, jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby
Wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe aktualne na dzieñ ich z³o¿enia.
1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o którym mowa w Rozdziale 16 ust.3 pkt 1) SWZ – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach
miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokumenty te powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
2. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w
Rozdziale 16 ust. 3 SWZ, w § 4 ust. 1 Rozp., o których mowa w art. 128 ust. 6 ustawy lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby
albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
(...) CI¡G DALSZY zawieraj± zapisy Rozdzia³u 17 SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty:
A: Wype³niony i podpisany FORMULARZ OFERTY
- którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
3.1 O¦WIADCZENIE WSTÊPNE (art. 125 ust 1 ustawy Pzp),
- za³±cznik nr 2 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w Rozdziale 13 ust. 2 SWZ
- za³±cznik nr 3 do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w Rozdziale 14 ust. 1 i Rozdziale 15 ust 1 SWZ.
- w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w
postêpowaniu sk³ada ich pe³nomocnik.
3.2 ZOBOWI¡ZANIE PODMIOTU UDOSTÊPNIAJ¡CEGO ZASOBY
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±,
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
3.3 O¦WIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CY SIÊ O UDZELENIE ZAMÓWIENIA (konsorcjum, spó³ka
cywilna itp.)
- wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy).
Uwaga: O¶wiadczenie ma byæ z³o¿one wraz z ofert± (je¿eli dotyczy). O¶wiadczenie ma byæ podpisane przez ka¿dego z
wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
3.4 PE£NOMOCNICTWA
Maj± byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie (je¿eli dotyczy):
a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z w³a¶ciwego rejestru -
pe³nomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy b) w przypadku podmiotów wystêpuj±cych
wspólnie pe³nomocnictwo podpisane przez upowa¿nionych przedstawicieli
ka¿dego z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
- pe³nomocnictwo mo¿e byæ sporz±dzone wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zasady sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie:
1. Wymagane o¶wiadczenia wskazane w pkt. 3.1 niniejszego Rozdzia³u SWZ powinny byæ z³o¿one przez ka¿dego wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie
2 W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 stawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna itp.) do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
3. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± zobowi±zani s± do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia
- patrz: pkt. 3.4 ppkt b) SWZ.
Dokument lub dokumenty zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ) musi zawieraæ w szczególno¶ci: wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego Pe³nomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi byæ podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli, wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub
ewidencji wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego Pe³nomocnika mo¿e zostaæ zawarte w umowie o wspó³dzia³aniu z³o¿onej wraz z ofert±. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi zostaæ z³o¿ony wraz z ofert± w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii. Do dokumentu (lub dokumentów) zawieraj±cego ustanowienie
Pe³nomocnika nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba udzielaj±ca pe³nomocnictwa by³a upowa¿niona do reprezentowania wykonawców w chwili udzielania pe³nomocnictwa (co mo¿na wykazaæ w szczególno¶ci przez za³±czenie odpisu z Krajowego Rejestru S±dowego lub informacji odpowiadaj±cej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiêbiorców
pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sadowym (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, ze zm.) albo za¶wiadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o
Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiêbiorcy (Dz.U.2020.2296).
Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniana przez upe³nomocnionego.
4. Oferta wspólna sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) Dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia, sk³ada ka¿dy z
wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu.
b) Dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe sk³ada pe³nomocnik
wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
5. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, o których mowa w Rozdziale 24 ust. 3 pkt 3.2 SWZ, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada o¶wiadczenia wskazane w Rozdziale 24 ust 3, pkt. 3.1. SWZ zawieraj±ce informacje dotycz±ce tych podmiotów.
6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
7. Wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty, powo³uj±c siê na wykonawcê, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a nie Pe³nomocnika tych wykonawców

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszczalne s± zmiany postanowieñ umowy w zakresie okre¶lonym w art. 454 i 455 ustawy PZP.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian umowy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, które mog± dotyczyæ w szczególno¶ci nastêpuj±cych przypadków:.
3. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e nast±piæ w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci w nastêpuj±cych przypadkach:
1) w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy;
2) aktualizacji rozwi±zañ ze wzglêdu na postêp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urz±dzeñ lub materia³ów), zmiana nie mo¿e spowodowaæ zmiany ceny wynikaj±cej z oferty, na podstawie której by³ dokonany wybór Wykonawcy,
3) zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego,
4) zaistnienie okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy,
5) wyst±pienia zdarzeñ si³y wy¿szej jako zdarzenia zewnêtrznie niemo¿liwego do przewidzenia i niemo¿liwego do zapobie¿enia,
6) gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian wytycznych lub zaleceñ Instytucji, która przyzna³a ¶rodki na sfinansowanie umowy. Inicjatorem zmian mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca poprzez pisemne wyst±pienie w okresie obowi±zywania umowy
zawieraj±ce opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-18 11:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-18 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-16

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.