eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZaprojektowanie i budowa dwóch kładek zlokalizowanych nad drogą krajową nr 7 w miejscowości Głogoczów i Mogilany



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa dwóch kładek zlokalizowanych nad drogą krajową nr 7 w miejscowości Głogoczów i Mogilany

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500075

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mogilska 25

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-542

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_krakow@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.gddkia.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i budowa dwóch kładek zlokalizowanych nad drogą krajową nr 7 w miejscowości Głogoczów i Mogilany

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1cebcc8-eaec-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347141

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00076255/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Zaprojektowanie i budowa kładki dla pieszych w miejscowości Mogilany nad drogą krajową nr 7

1.1.12 Zaprojektowanie i budowa kładki dla pieszych w miejscowości Głogoczów nad drogą krajową nr 7

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207390/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O.KR.D-3.2411.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10913873,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie i budowa kładki dla pieszych nad drogą krajową nr 7 w miejscowości Głogoczów w km ok. 681+818.
Zakres w/w zamówienia obejmuje:
- wykonanie opracowania dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym
z wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi i uzgodnieniami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji, zgodnie z załączoną Specyfikacją Techniczną wykonania zadania;
- uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń na budowę niezbędnych do wykonania robót budowlanych objętych niniejszym PFU oraz pełnienie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych; w tym prawomocnej decyzji realizacyjnej (ZRID/pozwolenie na budowę);
- wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz Warunkami Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: wykonanie objazdu tymczasowego na czas robót, budowa kładki dla pieszych wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz windami (zapewniającymi dostęp do kładki również dla osób niepełnosprawnych), przebudowa infrastruktury drogowej, przebudowa sieci uzbrojenia terenu, budowa dojść do kładki, likwidacja istniejącego przejścia dla pieszych,
- uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie nowego obiektu inżynierskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w imieniu i na rzecz Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.5.5.) Wartość części: 5414601,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie i budowa kładki dla pieszych nad drogą krajową nr 7 w miejscowości Mogilany w km ok. 683+162.
Zakres w/w zamówienia obejmuje:
- wykonanie opracowania dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym
z wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi i uzgodnieniami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji, zgodnie z załączoną Specyfikacją Techniczną wykonania zadania;
- uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń na budowę niezbędnych do wykonania robót budowlanych objętych niniejszym PFU oraz pełnienie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych; w tym prawomocnej decyzji realizacyjnej (ZRID/pozwolenie na budowę);
- wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz Warunkami Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: wykonanie objazdu tymczasowego na czas robót, budowa kładki dla pieszych wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz windami (zapewniającymi dostęp do kładki również dla osób niepełnosprawnych), przebudowa infrastruktury drogowej, przebudowa sieci uzbrojenia terenu, budowa dojść do kładki, likwidacja istniejącego przejścia dla pieszych,
- uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie nowego obiektu inżynierskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w imieniu i na rzecz Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.5.5.) Wartość części: 5499272,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4749823,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10395893,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6519000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Primost Południe Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6252468929

7.3.3) Ulica: Odkrywkowa 91

7.3.4) Miejscowość: Będzin

7.3.5) Kod pocztowy: 42-504

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty branży: drogowej, elektrycznej, teletechnicznej, sanitarnej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6519000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 701 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5433211,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10505552,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5433211,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Mosty Drogi BMD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7343279904

7.3.3) Ulica: Lwowska 135/6

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5433211,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 701 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.