eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChybieDowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Chybie do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Chybie do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chybie - Wójt Gminy Chybie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bielska 78

1.5.2.) Miejscowość: Chybie

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-520

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: /33/ 856 10 96

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacja@chybie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chybie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl – po wpisaniu Identyfikatora postępowania oraz http://chybie.pl/asp/pl_start.asp?typ=13&submenu=209&menu=209&dzialy=209&akcja=agregator

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Chybie do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ecbdf21-122e-11ed-a35f-e2885ab918a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347334

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025517/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkoły specjalnej oraz ośrodka edukacyjno-rehabilitacyjno-wychowawczegoa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287256/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPO.271.17.2022.UG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 306793,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Chybie do placówek oświatowych w Skoczowie”
Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Skoczowie” – przypuszczalna liczba dni dowozu wynosi ok. 186 (79 dni w roku 2022 i 107 dni w roku 2023), na dzień ogłoszenia postępowania – 16 dzieci.

Długość trasy w jedną stronę wynosi ok. 32 km, czas ok. 54 min*:
- Chybie, ul. Leśna 45;
- Chybie, ul. Akacjowa;
- Chybie, ul. Jagodowa 3;
- Mnich, ul. Pileckiego;
- Frelichów, ul. Polna x2;
- Zarzecze, ul. Podgroble;
- Frelichów, ul. Kasztanowa x2;
- Mnich, ul. Topolowa 10;
- Chybie, ul. Kolejowa 3x;
- Mnich ul. Kolorowa;
- Mnich, ul. Spacerowa;
- Zaborze, ul. Strażacka 14;
- Skoczów, ul. Mickiewicza 12.

*Wyliczenie długości tras i czasu przejazdu obliczono w oparciu o google maps.
Zwiększenie liczby uczniów o 4 osoby nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 100175,91 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Chybie do placówek oświatowych w Ustroniu"

Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Edukacyjno – Rehabilitacyjno-Wychowawczego w Ustroniu” – przypuszczalna liczba dni dowozu wynosi ok. 186 (79 dni w roku 2022 i 107 dni w roku 2023), na dzień ogłoszenia postępowania – 5 dzieci.

Zastrzega się, ze przewóz do ośrodka będzie następował nie wcześniej niż na godz. 7.50

Długość trasy w jedną stronę wynosi ok. 28 km, czas ok. 38 min*:
- Chybie, ul. Wiosenna;
- Chybie, ul. Kolejowa;
- Mnich, ul. Kopernika;
- Mnich, ul. Słowicza;
- Mnich, ul. Topolowa;
- Ustroń, ul. Wiejska 8

* Wyliczenie długości tras i czasu przejazdu obliczono w oparciu o google maps.
Zwiększenie liczby uczniów o 2 osoby nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 65922,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Chybie do placówek oświatowych w Cieszynie”

Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cieszynie” – przypuszczalna liczba dni dowozu wynosi ok. 79 (33 dni w roku 2022 i 46 dni w roku 2023) - na dzień ogłoszenia postępowania – 1 dziecko.

Dowóz ucznia będzie realizowany do zespołu placówek w Cieszynie w poniedziałek, a odbierany z zespołu placówek w piątek i odwożony do Chybia. Jednocześnie zastrzega się, iż z uwagi na przerwy świąteczne i dni ustawowo wolne, dzień dowozu lub odbioru z zespołu placówek może ulec zmianie, tj. może odbywać się w inny dzień tygodnia niż wcześniej wskazany poniedziałek i piątek.

Długość trasy w jedną stronę wynosi ok. 30 km, czas ok. 30 min*:
- Mnich, ul. Bielska;
- Cieszyn, ul. Wojska Polskiego 3;

* Wyliczenie długości tras i czasu przejazdu obliczono w oparciu o google maps.
Zwiększenie liczby uczniów o 2 osoby nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 68695,16 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Chybie do placówek oświatowych w Bielsku-Białej”

Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej Elf w Bielsku-Białej– przypuszczalna liczba dni dowozu wynosi ok. 186 (79 dni w roku 2022 i 107 dni w roku 2023), na dzień ogłoszenia postępowania – 1 dziecko.

Długość trasy w jedną stronę wynosi ok. 30 km, czas ok. 35 min*:
- Mnich, ul. Słowackiego 40;
- Bielsko-Biała, ul. Olszówka 23.

* Wyliczenie długości tras i czasu przejazdu obliczono w oparciu o google maps.
Zwiększenie liczby uczniów o 2 osoby nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 72000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165726 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190836 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165726 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDATRANS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482700022

7.3.3) Ulica: ul. Ignacego Kraszewskiego 13A

7.3.4) Miejscowość: Cieszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 43-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165726 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89281,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108475,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89281,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUSCAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492463144

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 10

7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze

7.3.5) Kod pocztowy: 32-620

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89281,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17064 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17064 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17064 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDATRANS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482700022

7.3.3) Ulica: ul.Ignacego Kraszewskiego

7.3.4) Miejscowość: Cieszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 43-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17064 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80352,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88387,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80352,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDATRANS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482700022

7.3.3) Ulica: ul. Ignacego Kraszewskiego 13A

7.3.4) Miejscowość: Cieszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 43-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80352,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.