Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00287256/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Chybie do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chybie - Wójt Gminy Chybie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bielska 78
1.5.2.) Miejscowość: Chybie
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-520
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: /33/ 856 10 96
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacja@chybie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chybie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl – po wpisaniu Identyfikatora postępowania oraz http://chybie.pl/asp/pl_start.asp?typ=13&submenu=209&menu=209&dzialy=209&akcja=agregator1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Chybie do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ecbdf21-122e-11ed-a35f-e2885ab918a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347334
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025517/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkoły specjalnej oraz ośrodka edukacyjno-rehabilitacyjno-wychowawczegoa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287256/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPO.271.17.2022.UG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 306793,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Chybie do placówek oświatowych w Skoczowie”Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Skoczowie” – przypuszczalna liczba dni dowozu wynosi ok. 186 (79 dni w roku 2022 i 107 dni w roku 2023), na dzień ogłoszenia postępowania – 16 dzieci.
Długość trasy w jedną stronę wynosi ok. 32 km, czas ok. 54 min*:
- Chybie, ul. Leśna 45;
- Chybie, ul. Akacjowa;
- Chybie, ul. Jagodowa 3;
- Mnich, ul. Pileckiego;
- Frelichów, ul. Polna x2;
- Zarzecze, ul. Podgroble;
- Frelichów, ul. Kasztanowa x2;
- Mnich, ul. Topolowa 10;
- Chybie, ul. Kolejowa 3x;
- Mnich ul. Kolorowa;
- Mnich, ul. Spacerowa;
- Zaborze, ul. Strażacka 14;
- Skoczów, ul. Mickiewicza 12.
*Wyliczenie długości tras i czasu przejazdu obliczono w oparciu o google maps.
Zwiększenie liczby uczniów o 4 osoby nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 100175,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Chybie do placówek oświatowych w Ustroniu"Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Edukacyjno – Rehabilitacyjno-Wychowawczego w Ustroniu” – przypuszczalna liczba dni dowozu wynosi ok. 186 (79 dni w roku 2022 i 107 dni w roku 2023), na dzień ogłoszenia postępowania – 5 dzieci.
Zastrzega się, ze przewóz do ośrodka będzie następował nie wcześniej niż na godz. 7.50
Długość trasy w jedną stronę wynosi ok. 28 km, czas ok. 38 min*:
- Chybie, ul. Wiosenna;
- Chybie, ul. Kolejowa;
- Mnich, ul. Kopernika;
- Mnich, ul. Słowicza;
- Mnich, ul. Topolowa;
- Ustroń, ul. Wiejska 8
* Wyliczenie długości tras i czasu przejazdu obliczono w oparciu o google maps.
Zwiększenie liczby uczniów o 2 osoby nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 65922,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Chybie do placówek oświatowych w Cieszynie”Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cieszynie” – przypuszczalna liczba dni dowozu wynosi ok. 79 (33 dni w roku 2022 i 46 dni w roku 2023) - na dzień ogłoszenia postępowania – 1 dziecko.
Dowóz ucznia będzie realizowany do zespołu placówek w Cieszynie w poniedziałek, a odbierany z zespołu placówek w piątek i odwożony do Chybia. Jednocześnie zastrzega się, iż z uwagi na przerwy świąteczne i dni ustawowo wolne, dzień dowozu lub odbioru z zespołu placówek może ulec zmianie, tj. może odbywać się w inny dzień tygodnia niż wcześniej wskazany poniedziałek i piątek.
Długość trasy w jedną stronę wynosi ok. 30 km, czas ok. 30 min*:
- Mnich, ul. Bielska;
- Cieszyn, ul. Wojska Polskiego 3;
* Wyliczenie długości tras i czasu przejazdu obliczono w oparciu o google maps.
Zwiększenie liczby uczniów o 2 osoby nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 68695,16 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Chybie do placówek oświatowych w Bielsku-Białej”Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej Elf w Bielsku-Białej– przypuszczalna liczba dni dowozu wynosi ok. 186 (79 dni w roku 2022 i 107 dni w roku 2023), na dzień ogłoszenia postępowania – 1 dziecko.
Długość trasy w jedną stronę wynosi ok. 30 km, czas ok. 35 min*:
- Mnich, ul. Słowackiego 40;
- Bielsko-Biała, ul. Olszówka 23.
* Wyliczenie długości tras i czasu przejazdu obliczono w oparciu o google maps.
Zwiększenie liczby uczniów o 2 osoby nie stanowi podstawy zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 72000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165726 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190836 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165726 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDATRANS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482700022
7.3.3) Ulica: ul. Ignacego Kraszewskiego 13A
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 43-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165726 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89281,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108475,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89281,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUSCAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492463144
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 10
7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze
7.3.5) Kod pocztowy: 32-620
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89281,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17064 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17064 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17064 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDATRANS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482700022
7.3.3) Ulica: ul.Ignacego Kraszewskiego
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 43-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17064 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80352,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88387,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80352,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDATRANS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482700022
7.3.3) Ulica: ul. Ignacego Kraszewskiego 13A
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 43-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80352,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CHYBIE
więcej: przetargi CHYBIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie uprawnionych dzieci przedszkolnych i uczniów do Szkoły Podstawowej w Dubeninkach w okresie od 7 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- USŁUGI TRANSPORTOWE NA PRZEWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z GMINY MIKSTAT W 2025 ROKU
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
- "Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w Gminie Gaworzyce w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r."
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- Przewóz zawodników sekcji sportowych i uczestników przedsięwzięć kulturalnych minibusami i autobusami
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.