eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SarzynaUtrzymanie czystości w mieście i gminie Nowa Sarzyna oraz utrzymanie zieleni w mieście Nowa Sarzyna



Ogłoszenie z dnia 2024-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości w mieście i gminie Nowa Sarzyna oraz utrzymanie zieleni w mieście Nowa Sarzyna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA SARZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sarzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-310

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowasarzyna.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowasarzyna.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-25a4604c-d6dd-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości w mieście i gminie Nowa Sarzyna oraz utrzymanie zieleni w mieście Nowa Sarzyna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25a4604c-d6dd-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347338

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039836/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie czystości w mieście i gminie Nowa Sarzyna oraz utrzymanie zieleni w mieście Nowa Sarzyna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226161

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest całoroczne wykonywanie prac związanych z utrzymaniem czystości w mieście i gminie Nowa Sarzyna oraz utrzymanie zieleni w mieście Nowa Sarzyna w 2024 roku.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) utrzymanie czystości w mieście i gminie Nowa Sarzyna;
2) utrzymanie zieleni – koszenie trawników w mieście Nowa Sarzyna;
3) utrzymanie zieleni – zabiegi pielęgnacyjne drzew i krzewów w mieście Nowa Sarzyna.

3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1) oczyszczanie ulic i przyległych do nich parkingów, chodników, placów, terenów utwardzonych, zieleńców, skwerów, terenów nieutwardzonych;
2) koszenie trawników oraz przycinanie żywopłotów, krzewów i drzew (z uwzględnieniem ustawy o ochronie przyrody (Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 z późn. zm.);
3) opróżnianie koszy na śmieci na terenie miasta i gminy;
4) utrzymanie tablic ogłoszeniowych będących własnością miasta.

4. Utrzymanie czystości i porządku na terenach objętych zamówieniem wiąże się z usuwaniem zalegających na nich odpadów tj. liście, śmieci, błoto i wszelkich nieczystości, a w przypadku chodników również usuwanie trawy i chwastów oraz uprzątnięcie piasku po zimie. Koszenie trawników w sezonie powinno odbywać się co najmniej raz w miesiącu - w miarę potrzeb, przycinanie krzewów i drzew realizowane będzie dwa razy w ciągu roku. Częstotliwość sprzątania oraz koszenia i przycinania powinna odpowiadać faktycznym potrzebom wynikającym z użytkowania terenów celem utrzymania ich w dobrym stanie porządkowym dostosowanym do wymagań określonych przez zamawiającego tj.
- tereny utwardzone (chodniki, przejścia i ciągi piesze) musza być zamiatane w zależności od aktualnych potrzeb,
- krawężniki chodników musza być odmulane na bieżąco. Po zakończeniu akcji zimowego utrzymania dróg, chodników i parkingów, pozostający piasek musi zostać niezwłocznie zebrany,
- trawa przy krawężnikach oraz pomiędzy płytkami chodnikowymi musi być wycinana na bieżąco z częstotliwością odpowiednią do jej wzrostu,
- z terenów nieutwardzonych nieczystości (porzucone odpady, liście, patyki itp.) muszą być zbierane na bieżąco,
- śmieci tkwiące pod krzewami, w trawie, pod koszami i ławkami muszą być zbierane na bieżąco,
- zniszczenia lub uszkodzenia elementów małej architektury należy niezwłocznie zgłaszać do Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie tel. 17 24 13 177 (wew. 312).
Przedmiot zamówienia obejmuje również koszenie okazjonalne terenów zielonych objętych i nieobjętych stałą opieką oraz dodatkowe sprzątanie (w tym dodatkowe zamiatanie ulic, przyległych do nich chodników oraz parkingów, oczyszczanie z chwastów) związane z organizacją okolicznościowych uroczystości w Gminie Nowa Sarzyna lub świąt narodowych oraz inne prace towarzyszące robotom opisanym w przedmiocie zamówienia.
W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do utylizacji zebranych odpadów. Przekazanie do utylizacji odpadów następuje zgodnie z przepisami ustawy Prawo ochrony środowiska i ustawy o odpadach. Przywołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie. Koszty utylizacji odpadów ponosi Wykonawca w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia.

5. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem został przedstawiony w pkt. 4.5 - 4.8 SWZ.

6. Wykonawca przed podpisaniem umowy, w terminie do 7 dni od opublikowania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, przedstawi Zamawiającemu harmonogram wykonywania prac objętych zamówieniem (za wyjątkiem dodatkowego sprzątania oraz usunięcia nieprzewidzianych awarii oraz dodatkowych prac spowodowanych nagłymi zdarzeniami losowymi lub atmosferycznymi, niezależnymi od Zamawiającego, które będą zgłaszane telefonicznie) zgodny z krotnościami wymienionymi w pkt. 4.6 - 4.8 SWZ. Harmonogram musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego. Zamawiający dokona zatwierdzenia lub wniesie uwagi do harmonogramu w terminie 3 dni roboczych od dnia przedłożenia harmonogramu przez Wykonawcę. Wykonawca jest związany zastrzeżeniami i wskazaniami Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zastrzeżeń, do przedłożenia harmonogramu dostosowanego do wskazań Zamawiającego. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę harmonogramu w wyżej określonym terminie Zamawiający uzna, iż Wykonawca uchyla się od podpisania umowy.

7. Powody nie dokonania podziału zamówienia na części.
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu na niewielki zakres prac objętych zamówieniem. Podział zamówienia na części został wprowadzony przez ustawodawcę w celu zwiększenia udziału sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w rynku zamówień publicznych oraz zwiększenia konkurencyjności. Zdaniem Zamawiającego zakres niniejszego zamówienia jest dostosowany do potrzeb sektora MŚP bez konieczności jego dalszego rozdrabniania. Dokonanie jego podziału jest zatem niecelowe. Ponadto podział taki mógłby przynieść odmienne od zamierzonych przez ustawodawcę skutki dla konkurencyjności postępowania i racjonalności dokonywanych wydatków, ponieważ, jeśli zamówienie zostałoby zbyt rozdrobnione, to mogłoby przestać być atrakcyjne także dla MŚP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 624999,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 624999,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 624999,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ NOWA SARZYNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180349467

7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 4

7.3.4) Miejscowość: Nowa Sarzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 37-310

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 624999,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.