eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikProjekt i budowa zabezpieczenia akustycznego na Drodze Regionalnej w km 3+015-3+125 i 7+563-7+613 oraz Drodze Śródmiejskiej w km 0+070-0+145 w Rybniku



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Projekt i budowa zabezpieczenia akustycznego na Drodze Regionalnej w km 3+015-3+125 i 7+563-7+613 oraz Drodze Śródmiejskiej w km 0+070-0+145 w Rybniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.8.) Numer faksu: 324224124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Projekt i budowa zabezpieczenia akustycznego na Drodze Regionalnej w km 3+015-3+125 i 7+563-7+613 oraz Drodze Śródmiejskiej w km 0+070-0+145 w Rybniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05f2ae84-d0f8-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347910

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001828/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 Dodatkowe ekrany akustyczne przy Regionalnej Drodze Racibórz - Pszczyna (projektuj i buduj)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156770/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.31.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1218945,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Projekt i budowa zabezpieczenia akustycznego na Drodze Regionalnej w km 3+015-3+125 i 7+563-7+613 oraz Drodze Śródmiejskiej w km 0+070-0+145. w Rybniku.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej będącej podstawą uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych do wykonania zabezpieczenia akustycznego w postaci ekranów pochłaniających na Drodze Regionalnej w km 3+015-3+125 oraz 7+563-7+613 oraz pochłaniająco -odbijających na Drodze Śródmiejskiej w km 0+070-0+145.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) aktualizację podkładów geodezyjnych do celów projektowych wraz z pomiarami sytuacyjno-wysokościowymi,
2) inwentaryzację zieleni przeznaczonej do likwidacji/zabezpieczenia oraz zieleni znajdującej się w zakresie opracowania,
3) opinię geotechniczną opracowaną na podstawie badań geologicznych wraz z określeniem warunków gruntowo-wodnych podłoża gruntowego,
4) opracowanie koncepcji lokalizacji, wysokości i materiałów ekranów akustycznych przyjętych na podstawie wykonanych pomiarów poziomu hałasu,
5) opracowanie projektu budowlanego i technicznego,
6) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem (w razie konieczności zajęcia pasa drogowego),
7) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych,
8) budowa zabezpieczenia akustycznego w postaci ekranów pochłaniających
i pochłaniająco-odbijających,
9) ewentualne bramy zlokalizowane w ekranach winny być z napędem ręcznym.
Ekrany akustyczne należy lokalizować na terenie będącym własnością Gminy Miasta Rybnika oraz Marszałka Województwa Śląskiego.
Na terenie na którym planuje się budowę ekranów wg dokumentacji projektowej wykonanej w roku 2015 występują szkody górnicze IV kategorii w km 7+250d0 7=500, III kategorii w km 7+500 do 7+550 oraz I kategorii w km 7+550 do 7+650.
Informację o aktualnej kategorii szkód górniczych winien uzyskać Projektant Wykonawcy.
Odtworzenie państwowych punktów osnowy geodezyjnej wraz z ewentualnymi pobocznikami. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w trakcie prowadzenia robót budowlanych punktów osnowy geodezyjnej do obowiązków Wykonawcy należy ich odtworzenie lub założenie nowych znaków geodezyjnych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 14 lutego 2012 r. w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych. W przypadku gdy powyższe punkty nie zostaną zniszczone lub uszkodzone w trakcie prowadzenia robót budowlanych, do obowiązków wykonawcy należy przedstawienie dokumentu stwierdzającego ten fakt, potwierdzonego przez ODGiK. Podstawą do podpisania protokołu odbioru końcowego jest przedłożenie dokumentu potwierdzającego przyjęcie i zweryfikowanie operatu technicznego z odtworzenia lub założenia punktów osnowy do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Elementy ekranów (podwaliny, panele ekranów, elementy stalowe) należy pokryć powłokami antygrafiti w systemie trwałym materiałami posiadającymi Aprobatę Techniczną IBDiM.
Zamawiający wymaga aby powłoki antygrafiti nie zmieniały wymaganych kolorów i zapewniały trwałość kolorów ekranów, były odporne na promieniowanie UV oraz na ścieranie i środki chemiczne czyszczące, rozpuszczalniki.
Zamawiający wymaga, żeby w cenie ofertowej wycenić minimum dwa usunięcia graffiti (zamalowań) z elementów ekranów niezależnie od wielkości powierzchni zamalowanej. Termin usunięcia graffiti: do 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia przez Zamawiającego. Liczba usunięć graffiti z elementów ekranów akustycznych dotyczy każdego zgłoszenia z osobna, niezależnie od wielkości powierzchni zamalowanej.
Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, w terminie do
1 tygodnia od daty zawarcia umowy.
Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 60 miesięcznej gwarancji
na wykonane roboty i zastosowane materiały (w przypadku zaoferowania krótszego terminu, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść będzie niezgodna z warunkami zamówienia).
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
- wykonanie posadowienia i montażu ekranów akustycznych.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
 wyciąg z analizy porealizacyjnej wybudowanej Drogi Regionalnej oraz Drogi Śródmiejskiej,
 kopia map zasadniczych,
 decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla Drogi Regionalnej,
 decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla Drogi Śródmiejskiej,
z projektu Drogi Regionalnej
 tom V dokum. geologiczno-inżynierska
 tom VI dokum. Hydrogeologiczna
 PW obiekt WGP-07
 dok. mury oporowe przy obiekcie WGP-07
 wzmocnienie podłoża km 3-+015-3+145
z projektu Drogi Śródmiejskiej
 opinia geotechniczna,
 wzmocnienie podłoża.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 972000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1351770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 972000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MY WAY Krystian Stefański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340830089

7.3.3) Ulica: Szadłowice 63

7.3.4) Miejscowość: Gniewkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 88-140

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 972000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.