Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00237518/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wijewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIJEWO
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA WIJEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050706
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PARKOWA 1
1.5.2.) Miejscowość: Wijewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-150
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 549 40 85
1.5.8.) Numer faksu: 655494755
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wijewo@wijewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wijewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wijewo/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wijewo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a874bcd2-fb79-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348341
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030735/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wijewo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR 271.1.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 596320,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia pn.: „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wijewo” został podzielony na pięć części:1. Część I - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Gen. Chłapowskiego w miejscowości Wijewo,
2. Część II - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Kalek w miejscowości Wijewo,
3. Część III - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Wichrowej w miejscowości Brenno,
4. Część IV - Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 383/1 w miejscowości Radomyśl,
5. Część V - Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 344 w miejscowości Potrzebowo.
Część I przedmiotu zamówienia:
Ad 1. W ramach części I przedmiotu zamówienia pn. „Przebudowa części drogi gminnej na ul. Gen. Chłapowskiego w miejscowości Wijewo” przewiduje się przebudowę części drogi gminnej na szerokości 4,5m i długości 180 mb i uzyskanie drogi o nawierzchni bitumicznej.
Zakres robót na części ul. Gen. Chłapowskiego w Wijewie obejmuje w szczególności:
a) roboty przygotowawcze – wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych (odtworzenie trasy w terenie równinnym) – 0,18 km,
b) roboty ziemne – wykonanie wykopów, wykonanie nasypów wraz z profilowaniem
i zagęszczaniem podłoża (wykonanie koryta śr. głęb. 20 cm w gruncie kat. III-IV),
c) Wykonanie podbudowy:
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr.
15 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 ułożona układarką mechaniczną o gr. 5 cm,
d) wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej AC11S o gr. 5 cm,
e) roboty wykończeniowe – wykonanie pobocza po obu stronach jezdni z destruktu (np. frez asfaltowy lub inny materiał o podobnych właściwościach) o szer.0,4m. i gr. 5 cm
Przyjęto następujące rozwiązania projektowe:
- spadek jezdni dwustronny, daszkowy na zewnątrz – 1,5%,
- z uwagi na konieczność maksymalnego dostosowania niwelety drogi do istniejących już na posesjach zjazdów, zakłada się przebieg niwelety tej drogi w dostosowaniu do wybudowanych zjazdów i terenu posesji.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części nr I określa:
1. Przedmiar robót [załącznik nr 3 do SWZ]
2. Projekt techniczny - Przekrój normalny [załącznik nr 4 do SWZ]
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych [załącznik nr 5 do SWZ]
4. Plan orientacyjny [załącznik nr 6 do SWZ]
5. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) - zorganizowanie zaplecza budowy wraz z kosztami niezbędnymi w tym zakresie,
b) - uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia,
c) - zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,
d) - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
6. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45233140-2 Roboty drogowe
7. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z 2021 r. poz. 1162, z 2022 r. poz. 655) obejmują następujące rodzaje czynności:
a) roboty rozbiórkowe
b) roboty związane z wykonaniem podbudowy
c) roboty związane z wykonaniem nawierzchni
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
8. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dla Części nr I Załącznik nr 28 do SWZ, dla Części nr II załącznik nr 29 do SWZ, dla Części nr III załącznik nr 30 do SWZ, dla Części nr IV załącznik nr 31 do SWZ, dla Części nr V załącznik nr 32 do SWZ.
9. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym w: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88.) oraz zasadami wiedzy technicznej. UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 100975,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia pn.: „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wijewo” został podzielony na pięć części:1. Część I - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Gen. Chłapowskiego w miejscowości Wijewo,
2. Część II - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Kalek w miejscowości Wijewo,
3. Część III - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Wichrowej w miejscowości Brenno,
4. Część IV - Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 383/1 w miejscowości Radomyśl,
5. Część V - Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 344 w miejscowości Potrzebowo.
Część II przedmiotu zamówienia:
Ad.2. W ramach części II przedmiotu zamówienia pn. Przebudowa części drogi gminnej na ul. Kalek w miejscowości Wijewo przewiduje się przebudowę części drogi gminnej na szerokości 4,5m i długości 370 mb i uzyskanie drogi o nawierzchni bitumicznej.
Zakres robót na części drogi gminnej na ul. Kalek w miejscowości Wijewo obejmuje w szczególności:
a) roboty przygotowawcze – wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych (odtworzenie trasy w terenie równinnym) – 0,370 km,
b) roboty ziemne – wykonanie wykopów, wykonanie nasypów wraz z profilowaniem
i zagęszczaniem podłoża (wykonanie koryta śr. głęb. 20 cm w gruncie kat. III-IV),
c) Wykonanie podbudowy:
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr.
15 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 ułożona układarką mechaniczną o gr. 5 cm,
d) wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej AC11S o gr. 5 cm,
e) roboty wykończeniowe – wykonanie pobocza po obu stronach jezdni z destruktu (np. frez asfaltowy lub inny materiał o podobnych właściwościach) o szer.0,4m. i gr. 5 cm
Przyjęto następujące rozwiązania projektowe:
- spadek jezdni dwustronny, daszkowy na zewnątrz – 1,5%,
- z uwagi na konieczność maksymalnego dostosowania niwelety drogi do istniejących już na posesjach zjazdów, zakłada się przebieg niwelety tej drogi w dostosowaniu do wybudowanych zjazdów i terenu posesji.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części nr II określa:
1. Przedmiar robót [załącznik nr 8 do SWZ]
2. Projekt techniczny - Przekrój normalny [załącznik nr 9 do SWZ]
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych [załącznik nr 10 do SWZ]
4. Plan orientacyjny [załącznik nr 11 do SWZ]
5. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) - zorganizowanie zaplecza budowy wraz z kosztami niezbędnymi w tym zakresie,
b) - uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia,
c) - zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,
d) - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
6. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45233140-2 Roboty drogowe
7. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z 2021 r. poz. 1162, z 2022 r. poz. 655) obejmują następujące rodzaje czynności:
a) roboty rozbiórkowe
b) roboty związane z wykonaniem podbudowy
c) roboty związane z wykonaniem nawierzchni
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
8. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dla Części nr I Załącznik nr 28 do SWZ, dla Części nr II załącznik nr 29 do SWZ, dla Części nr III załącznik nr 30 do SWZ, dla Części nr IV załącznik nr 31 do SWZ, dla Części nr V załącznik nr 32 do SWZ.
9. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym w: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88.) oraz zasadami wiedzy technicznej. UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 160406,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia pn.: „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wijewo” został podzielony na pięć części:1. Część I - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Gen. Chłapowskiego w miejscowości Wijewo,
2. Część II - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Kalek w miejscowości Wijewo,
3. Część III - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Wichrowej w miejscowości Brenno,
4. Część IV - Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 383/1 w miejscowości Radomyśl,
5. Część V - Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 344 w miejscowości Potrzebowo.
Część III przedmiotu zamówienia:
Ad. 3. W ramach części III przedmiotu zamówienia pn. Przebudowa części drogi gminnej na ul. Wichrowej w miejscowości Brenno przewiduje się przebudowę części drogi gminnej na szerokości 4,5m i długości 210 mb i uzyskanie drogi o nawierzchni bitumicznej.
Zakres robót na części drogi gminnej na ul. Wichrowej w miejscowości Brenno obejmuje w szczególności:
a) roboty przygotowawcze – wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych (odtworzenie trasy w terenie równinnym) – 0,21 km,
b) roboty ziemne – wykonanie wykopów, wykonanie nasypów wraz z profilowaniem
i zagęszczaniem podłoża (wykonanie koryta śr. głęb. 20 cm w gruncie kat. III-IV),
c) Wykonanie podbudowy:
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr.
15 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 ułożona układarką mechaniczną o gr. 5 cm,
d) wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej AC11S o gr. 5 cm,
e) roboty wykończeniowe – wykonanie pobocza po obu stronach jezdni z destruktu (np. frez asfaltowy lub inny materiał o podobnych właściwościach) o szer.0,4m. i gr. 5 cm
Przyjęto następujące rozwiązania projektowe:
- spadek jezdni jednostronny – 1,5 %,
z uwagi na konieczność maksymalnego dostosowania niwelety drogi do istniejących już na posesjach zjazdów, zakłada się przebieg niwelety tej drogi w dostosowaniu do wybudowanych zjazdów i terenu posesji.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części nr III określa:
1. Przedmiar robót [załącznik nr 13 do SWZ]
2. Projekt techniczny - Przekrój normalny [załącznik nr 14 do SWZ]
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych [załącznik nr 15 do SWZ]
4. Plan orientacyjny [załącznik nr 16 do SWZ]
5. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) - zorganizowanie zaplecza budowy wraz z kosztami niezbędnymi w tym zakresie,
b) - uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia,
c) - zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,
d) - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
6. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45233140-2 Roboty drogowe
7. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z 2021 r. poz. 1162, z 2022 r. poz. 655) obejmują następujące rodzaje czynności:
a) roboty rozbiórkowe
b) roboty związane z wykonaniem podbudowy
c) roboty związane z wykonaniem nawierzchni
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
8. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dla Części nr I Załącznik nr 28 do SWZ, dla Części nr II załącznik nr 29 do SWZ, dla Części nr III załącznik nr 30 do SWZ, dla Części nr IV załącznik nr 31 do SWZ, dla Części nr V załącznik nr 32 do SWZ.
9. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym w: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88.) oraz zasadami wiedzy technicznej. UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 156036,18 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia pn.: „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wijewo” został podzielony na pięć części:1. Część I - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Gen. Chłapowskiego w miejscowości Wijewo,
2. Część II - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Kalek w miejscowości Wijewo,
3. Część III - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Wichrowej w miejscowości Brenno,
4. Część IV - Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 383/1 w miejscowości Radomyśl,
5. Część V - Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 344 w miejscowości Potrzebowo.
Część IV przedmiotu zamówienia:
Ad. 4. W ramach części IV zamówienia pn. „Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 383/1 w miejscowości Radomyśl”, przewiduje się przebudowę części drogi gminnej na szerokości 4,5m i długości 180 mb i uzyskanie drogi o nawierzchni bitumicznej.
Zakres robót na części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 383/1 w miejscowości Radomyśl obejmuje w szczególności:
a) roboty przygotowawcze – wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych (odtworzenie trasy w terenie równinnym) – 0,18 km,
b) roboty ziemne – wykonanie wykopów, wykonanie nasypów wraz z profilowaniem
i zagęszczaniem podłoża (wykonanie koryta śr. głęb. 20 cm w gruncie kat. III-IV),
c) Wykonanie podbudowy:
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr.
15 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 ułożona układarką mechaniczną o gr. 5 cm,
d) wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej AC11S o gr. 5 cm,
e) roboty wykończeniowe – wykonanie pobocza po obu stronach jezdni z destruktu (np. frez asfaltowy lub inny materiał o podobnych właściwościach) o szer.0,4m. i gr. 5 cm
Przyjęto następujące rozwiązania projektowe:
- spadek jezdni dwustronny, daszkowy na zewnątrz – 1,5%,
- z uwagi na konieczność maksymalnego dostosowania niwelety drogi do istniejących już na posesjach zjazdów, zakłada się przebieg niwelety tej drogi w dostosowaniu do wybudowanych zjazdów i terenu posesji.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części nr IV określa:
1. Przedmiar robót [załącznik nr 18 do SWZ]
2. Projekt techniczny - Przekrój normalny [załącznik nr 19 do SWZ]
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych [załącznik nr 20 do SWZ]
4. Plan orientacyjny [załącznik nr 21 do SWZ]
5. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) - zorganizowanie zaplecza budowy wraz z kosztami niezbędnymi w tym zakresie,
b) - uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia,
c) - zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,
d) - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
6. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45233140-2 Roboty drogowe
7. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z 2021 r. poz. 1162, z 2022 r. poz. 655) obejmują następujące rodzaje czynności:
a) roboty rozbiórkowe
b) roboty związane z wykonaniem podbudowy
c) roboty związane z wykonaniem nawierzchni
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
8. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dla Części nr I Załącznik nr 28 do SWZ, dla Części nr II załącznik nr 29 do SWZ, dla Części nr III załącznik nr 30 do SWZ, dla Części nr IV załącznik nr 31 do SWZ, dla Części nr V załącznik nr 32 do SWZ.
9. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym z: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88.)oraz zasadami wiedzy technicznej. UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 100975,61 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia pn.: „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wijewo” został podzielony na pięć części:1. Część I - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Gen. Chłapowskiego w miejscowości Wijewo,
2. Część II - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Kalek w miejscowości Wijewo,
3. Część III - Przebudowa części drogi gminnej na ul. Wichrowej w miejscowości Brenno,
4. Część IV - Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 383/1 w miejscowości Radomyśl,
5. Część V - Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 344 w miejscowości Potrzebowo.
Część V przedmiotu zamówienia:
Ad. 5. W ramach części V zamówienia pn. „Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 344 w miejscowości Potrzebowo”, przewiduje się przebudowę części drogi gminnej na szerokości 4,5m i długości 150 mb i uzyskanie drogi o nawierzchni bitumicznej.
Zakres robót na części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 344 w miejscowości Potrzebowo obejmuje w szczególności:
a) roboty przygotowawcze – wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych (odtworzenie trasy w terenie równinnym) – 0,15 km,
b) roboty ziemne – wykonanie wykopów, wykonanie nasypów wraz z profilowaniem
i zagęszczaniem podłoża (wykonanie koryta śr. głęb. 20 cm w gruncie kat. III-IV),
c) Wykonanie podbudowy:
- podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr.
15 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 ułożona układarką mechaniczną o gr. 5 cm,
d) wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej AC11S o gr. 5 cm,
e) roboty wykończeniowe – wykonanie pobocza po obu stronach jezdni z destruktu (np. frez asfaltowy lub inny materiał o podobnych właściwościach) o szer.0,4m. i gr. 5 cm
Przyjęto następujące rozwiązania projektowe:
- spadek jezdni dwustronny, daszkowy na zewnątrz – 1,5%,
- z uwagi na konieczność maksymalnego dostosowania niwelety drogi do istniejących już na posesjach zjazdów, zakłada się przebieg niwelety tej drogi w dostosowaniu do wybudowanych zjazdów i terenu posesji.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części nr V określa:
1. Przedmiar robót [załącznik nr 23 do SWZ]
2. Projekt techniczny - Przekrój normalny [załącznik nr 24 do SWZ]
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych [załącznik nr 25 do SWZ]
4. Plan orientacyjny [załącznik nr 26 do SWZ]
5. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) - zorganizowanie zaplecza budowy wraz z kosztami niezbędnymi w tym zakresie,
b) - uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia,
c) - zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,
d) - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
6. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45233140-2 Roboty drogowe
7. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z 2021 r. poz. 1162, z 2022 r. poz. 655) obejmują następujące rodzaje czynności:
a) roboty rozbiórkowe
b) roboty związane z wykonaniem podbudowy
c) roboty związane z wykonaniem nawierzchni
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
8. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dla Części nr I Załącznik nr 28 do SWZ, dla Części nr II załącznik nr 29 do SWZ, dla Części nr III załącznik nr 30 do SWZ, dla Części nr IV załącznik nr 31 do SWZ, dla Części nr V załącznik nr 32 do SWZ.
9. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym z: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88.)oraz zasadami wiedzy technicznej. UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 77926,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 i art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11
września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2021 roku poz. 1129)
Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części I przedmiotu zamówienia pn.
„Przebudowa części drogi gminnej na ul. Gen. Chłapowskiego w miejscowości Wijewo”
Uzasadnienie prawne:
1) Zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa
kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
2) Zgodnie z art. 260 ust. 1 ww. ustawy o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia
zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji – podając
uzasadnienie faktyczne i prawne.
ul. Parkowa 1
64-150 Wijewo
tel. 65 5494085
NIP 697-21-55-561 fax 65 5494755
Regon 411050706 wijewo@wijewo.pl
nr konta 58 8669 0001 0080 0349 2000 0001 www.wijewo.pl
GMINA
WIJEWO
2) Zgodnie z art. 260 ust. 2 ww. ustawy Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których
mowa w ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Uzasadnienie faktyczne: Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający
udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części I w wysokości : 124 200,00
zł brutto. W niniejszym postępowaniu złożono 3 ważne oferty oraz 1 oferta podlegała
odrzuceniu:
1. Oferta nr 1: wykonawca: Przedsiębiorstwo Dróg i Ulic Leszno Sp. z.o.o.
ul. Bema 33, 64-100 Leszno
cena ofertowa brutto: 139 260,60 zł
2. Oferta nr 2: wykonawca: Firma Usługowo – Handlowa Jacek Malepszy
ul. Gronowska 35, 64-100 Leszno
cena ofertowa brutto: 160 692,12 zł
3. Oferta nr 3: wykonawca: INFRAKOM KOŚCIAN Sp.z.o.o.
Spółka komandytowo- akcyjna
ul. Feliksa Nowowiejskiego 4, 64-000 Kościan
cena ofertowa brutto: 172 359,90 zł
4. Oferta nr 4: wykonawca: Zakład Ciesielsko - Transportowy
Włodzimierz Jęśkowiak
ul. W. Witosa 38, 64-150 Wijewo
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139260,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172359,90 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 i art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11
września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2021 roku poz. 1129)
Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części II przedmiotu zamówienia pn.
„Przebudowa części drogi gminnej na ul. Kalek w miejscowości Wijewo”
Uzasadnienie prawne:
2) Zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa
kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
2) Zgodnie z art. 260 ust. 1 ww. ustawy o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia
zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji – podając
uzasadnienie faktyczne i prawne.
2) Zgodnie z art. 260 ust. 2 ww. ustawy Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których
mowa w ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Uzasadnienie faktyczne: Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający
udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części II w wysokości : 197 299,50
zł brutto. W niniejszym postępowaniu złożono 3 ważne oferty oraz 1 oferta podlegała
odrzuceniu:
ul. Parkowa 1
64-150 Wijewo
tel. 65 5494085
NIP 697-21-55-561 fax 65 5494755
Regon 411050706 wijewo@wijewo.pl
nr konta 58 8669 0001 0080 0349 2000 0001 www.wijewo.pl
GMINA
WIJEWO
1. Oferta nr 1: wykonawca: Przedsiębiorstwo Dróg i Ulic Leszno Sp. z.o.o.
ul. Bema 33, 64-100 Leszno
cena ofertowa brutto: 271 012,05 zł
2. Oferta nr 2: wykonawca: Firma Usługowo – Handlowa Jacek Malepszy
ul. Gronowska 35, 64-100 Leszno
cena ofertowa brutto: 330 311,58 zł
3. Oferta nr 3: wykonawca: INFRAKOM KOŚCIAN Sp.z.o.o.
Spółka komandytowo- akcyjna
ul. Feliksa Nowowiejskiego 4, 64-000 Kościan
cena ofertowa brutto: 354 295,35 zł
4. Oferta nr 4: wykonawca: Zakład Ciesielsko - Transportowy
Włodzimierz Jęśkowiak
ul. W. Witosa 38, 64-150 Wijewo
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 271012,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354295,35 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153817,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201086,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153817,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Dróg i Ulic Leszno Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 411137755
7.3.3) Ulica: ul. Bema 33
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153817,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 i art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11
września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2021 roku poz. 1129)
Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części IV przedmiotu zamówienia pn.
„Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 383/1 w miejscowości
Radomyśl”
Uzasadnienie prawne:
3) Zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa
kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
2) Zgodnie z art. 260 ust. 1 ww. ustawy o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia
zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji – podając
uzasadnienie faktyczne i prawne.
2) Zgodnie z art. 260 ust. 2 ww. ustawy Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których
mowa w ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Uzasadnienie faktyczne: Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający
udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części IV w wysokości : 124 200,00
zł brutto. W niniejszym postępowaniu złożono 3 ważne oferty oraz 1 oferta
podlegała odrzuceniu:
ul. Parkowa 1
64-150 Wijewo
tel. 65 5494085
NIP 697-21-55-561 fax 65 5494755
Regon 411050706 wijewo@wijewo.pl
nr konta 58 8669 0001 0080 0349 2000 0001 www.wijewo.pl
GMINA
WIJEWO
1. Oferta nr 1: wykonawca: Przedsiębiorstwo Dróg i Ulic Leszno Sp. z.o.o.
ul. Bema 33, 64-100 Leszno
cena ofertowa brutto: 131 843,70 zł
2. Oferta nr 2: wykonawca: Firma Usługowo – Handlowa Jacek Malepszy
ul. Gronowska 35, 64-100 Leszno
cena ofertowa brutto: 160 692,12 zł
3. Oferta nr 3: wykonawca: INFRAKOM KOŚCIAN Sp.z.o.o.
Spółka komandytowo- akcyjna
ul. Feliksa Nowowiejskiego 4, 64-000 Kościan
cena ofertowa brutto: 172 359,90 zł
4. Oferta nr 4: wykonawca: Zakład Ciesielsko - Transportowy
Włodzimierz Jęśkowiak
ul. W. Witosa 38, 64-150 Wijewo
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131843,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172359,90 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 i art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11
września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2021 roku poz. 1129)
Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części V przedmiotu zamówienia pn.
„Przebudowa części drogi gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 344 w miejscowości
Potrzebowo”.
Uzasadnienie prawne:
4) Zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
2) Zgodnie z art. 260 ust. 1 ww. ustawy o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia
zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji – podając
uzasadnienie faktyczne i prawne.
2) Zgodnie z art. 260 ust. 2 ww. ustawy Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których
mowa w ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Uzasadnienie faktyczne: Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający
udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części V w wysokości : 95 850,00
zł brutto. W niniejszym postępowaniu złożono 3 ważne oferty oraz 1 oferta podlegała
odrzuceniu:
ul. Parkowa 1
64-150 Wijewo
tel. 65 5494085
NIP 697-21-55-561 fax 65 5494755
Regon 411050706 wijewo@wijewo.pl
nr konta 58 8669 0001 0080 0349 2000 0001 www.wijewo.pl
GMINA
WIJEWO
1. Oferta nr 1: wykonawca: Przedsiębiorstwo Dróg i Ulic Leszno Sp. z.o.o.
ul. Bema 33, 64-100 Leszno
cena ofertowa brutto: 110 238,75 zł
2. Oferta nr 2: wykonawca: Firma Usługowo – Handlowa Jacek Malepszy
ul. Gronowska 35, 64-100 Leszno
cena ofertowa brutto: 133 910,10 zł
3. Oferta nr 3: wykonawca: INFRAKOM KOŚCIAN Sp.z.o.o.
Spółka komandytowo- akcyjna
ul. Feliksa Nowowiejskiego 4, 64-000 Kościan
cena ofertowa brutto: 143 633,25 zł
4. Oferta nr 4: wykonawca: Zakład Ciesielsko - Transportowy
Włodzimierz Jęśkowiak
ul. W. Witosa 38, 64-150 Wijewo
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110238,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143633,25 PLN
INNE PRZETARGI WIJEWO
więcej: przetargi WIJEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na ul. 100-lecia Niepodległości w m. Przytoczna
- Rozbudowa MOP Kuny w ciągu autostrady A2 wraz z budową instalacji fotowoltaicznej
- Zaprojektowanie i przebudowa skrzyżowania w ramach zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie mazowieckim na DK61 w miejscowości Kołaki"
- Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyległymi w Lesznie
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.