Og³oszenie z dnia 2022-09-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00297109/01 - Og³oszenie z dnia 2022-08-08
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
„Wymiana d¼wigu osobowego w Domu Pomocy Spo³ecznej im. Jana Paw³a II w G³ownie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej im. Jana Paw³a II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470947209
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Karasicka 51
1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³owno
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dps.glowno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dps.glowno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wymiana d¼wigu osobowego w Domu Pomocy Spo³ecznej im. Jana Paw³a II w G³ownie”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f939db94-164b-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00348457
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00046532/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Wymiana d¼wigu osobowego w Domu Pomocy Spo³ecznej im. Jana Paw³a II w G³ownie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00297109/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.AG.26.1.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 231481,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana d¼wigu osobowego w Domu Pomocy Spo³ecznej im. Jana Paw³a II w G³ownie. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w przedmiarze robót oraz za³±czniku Nr 8A, 8B do SWZ, w szczególno¶ci obejmuje demonta¿ dotychczasowej windy z osprzêtem oraz dostawê i monta¿ nowej windy z osprzêtem, dowóz i wnoszenie materia³ów budowlanych, sprz±tanie i wynoszenie ¶mieci/odpadów po pracach adaptacyjnych, wywóz ¶mieci, utylizacja odpadów, uzyskanie opinii, uzgodnieñ, w szczególno¶ci z Urzêdu Dozoru Technicznego. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: siedziba Zamawiaj±cego – DPS w G³ownie, ul. Karasicka 51, 95-015 G³owno.
3.2. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie opisem, sztuk± budowlan± i zasadami wiedzy technicznej. Wszelkie roboty bêd± prowadzone na dzia³aj±cym obiekcie, nale¿y zapewniæ normalne funkcjonowanie Instytucji. W razie potrzeby Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia pomieszczeñ, korytarzy kurtynami przeciwpy³owymi.
3.3. Obowi±zkiem Wykonawcy bêdzie sporz±dzenie i dostarczenie Zamawiaj±cemu kosztorysu ofertowego przed podpisaniem umowy. Wykonawca ma obowi±zek zabezpieczenia terenu prowadzonych robót przed dostêpem osób trzecich.
3.4. Wykonawca ma obowi±zek prowadzenia prac zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami a w szczególno¶ci przestrzegania warunków bezpieczeñstwa pracy tj. zapewnienia przez Wykonawcê przestrzegania bezpieczeñstwa i higieny pracy oraz ochrony zdrowia na etapie realizacji zamówienia.
3.5. Wykonawca po zakoñczeniu robót ma obowi±zek doprowadzenia terenu prowadzonych robót do porz±dku oraz usuniêcia wszelkich pozosta³o¶ci po pracach budowlanych (gruz, ¶mieci, odpady budowlane itp.).
3.6. Wykonawca zobowi±zany jest na w³asny koszt do zabezpieczenia terenu robót oraz do zapewnienie na w³asny koszt transportu materia³ów z rozbiórki i odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, ³±cznie z kosztami utylizacji. Jako wytwarzaj±cy odpady Wykonawca zobowi±zany jest do przestrzegania przepisów prawnych wynikaj±cych z nastêpuj±cych ustaw: Ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony ¶rodowiska (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1973 ze zm.) oraz Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.).
3.7. Wykonawca zobowi±zany jest do zakupienia na w³asny koszt, dostarczenia i wbudowania niezbêdnej ilo¶ci nowych, niepowystawowych materia³ów potrzebnych do zrealizowania przedmiotu umowy, bez prawa zwrotu ich warto¶ci przez Zamawiaj±cego. Zastosowane materia³y musz± odpowiadaæ wymaganiom art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) oraz ustawy o Wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1213 ze zm.). Wykonawca jest zobowi±zany dostarczaæ na ¿±danie Zamawiaj±cego w szczególno¶ci certyfikaty „na znak bezpieczeñstwa”, certyfikaty zgodno¶ci lub deklaracji zgodno¶ci, atesty, ¶wiadectwa pochodzenia u¿ytych materia³ów. Przedstawienie przez Wykonawcê certyfikatów, deklaracji zgodno¶ci i atestów lub wykonanie badañ jako¶ciowych nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za niew³a¶ciw± jako¶æ materia³ów i nienale¿yte wykonanie robót.
3.8. Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego zobowi±zany bêdzie do sporz±dzenia i dostarczenia Zamawiaj±cemu powykonawczego.
3.9. UWAGA: Ilekroæ w dokumentacji postêpowania, wskazano markê lub pochodzenie produktu, nale¿y przyj±æ, ¿e za ka¿d± nazw± jest umieszczone s³owo „lub równowa¿ne”, tzn. ¿e wbudowane materia³y, itp. bêd± posiada³y (charakteryzowa³y siê) wszystkimi parametrami nie gorszymi ni¿ opisane w niniejszej dokumentacji (opisane parametry techniczne, nale¿y traktowaæ jako minimalne, z zastrze¿eniami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia). Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane s± konkretne rozwi±zania techniczne, dopuszcza siê stosowanie rozwi±zañ równowa¿nych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urz±dzeñ i wyrobów u¿yte w opisie przedmiotu zamówienia powinny byæ traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urz±dzeñ wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowi±zek udowodnienia równowa¿no¶ci le¿y po stronie Wykonawcy.
3.10. Wykonawca mo¿e powierzyæ czê¶æ zamówienia podwykonawcy/om z tym, ¿e Zamawiaj±cy ¿±da wskazania w formularzu ofertowym czê¶ci zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcy/om i podania przez Wykonawcê firm podwykonawców, z wyj±tkiem czê¶ci zastrze¿onej do bezpo¶redniego wykonania przez Wykonawcê, o ile zastrze¿enie zosta³o dokonane przez Zamawiaj±cego SWZ.
3.11. Kod CPV: 45313000-4 Instalowanie wind i schodów ruchomych, 45313100-5 Instalowanie wind
3.12. Zamówienie jest dofinasowane ze ¶rodków PFRON – „Inwestycja realizowana przy udziale ¶rodków PFRON”
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 228960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 287280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liftprojekt In¿ynieria D¼wigowa Pawe³ Rafalik, Kalinowo 86, 07-304 Ostrów Mazowiecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591477682
7.3.3) Ulica: Kalinowo 86
7.3.4) Miejscowo¶æ: Ostrów Mazowiecka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-304
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LIFTPROJEKT IN¯YNIERIA D¬WIGOWA Pawe³ Rafalik
jakie przetargi wygra³a firma
LIFTPROJEKT IN¯YNIERIA D¬WIGOWA Pawe³ Rafalik
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 228960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-098.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z G£OWNA
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych na potrzeby Domu Pomocy Spo³ecznej im. Jana Paw³a II w G³ownie w 2025 roku
- Prowadzenie bankowej obs³ugi bud¿etu miasta G³owna w latach 2025-2026
wiêcej: przetargi w G³ownie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku g³ównego biblioteki publicznej w ramach przedsiêw. Prace budowlane, dostawa i monta¿ platformy/podno¶nika dla niepe³nospraw. i matek z dzieæmi w budynku g³ównym WiMP w Gdañsku.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowo¶ci Cz³opa
- "Przebudowa budynku s³u¿by celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmian± sposobu u¿ytkowania na budynek o¶wiatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana wind osobowych zlokalizowanych w budynku Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park.
- "Demonta¿ istniej±cej platformy do przewozu osób niepe³nosprawnych, dostawa i monta¿ nowej platformy do przewozu osób niepe³nosprawnych wewn±trz budynku ODT ¦wiatowid."
- "Dostawa wraz z demonta¿em i monta¿em d¼wigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznañ"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.