Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00404442/01 - Wynik z dnia 2022-10-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu kadry i płace, Narzędziownik Nauczyciela i inne dla studentów Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170711628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polska 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ans-elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ans-elblag.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu kadry i płace, Narzędziownik Nauczyciela i inne dla studentów Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6d13f53-3414-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348679
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070912/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Szkolenia podnoszące kompetencje, kwalifikacje zawodowe, językowe i komunikacyjne, w zakresie przedsiębiorczości, pracy zespołowej np. z zakresu zarządzania, komunikacji, doradca inwestycyjny itp.
1.3.48 Szkolenia podnoszące kompetencje lub kwalifikacje w zakresie zarządzania, zarządzania projektami, kompetencji lidera, obsługa klienta, księgowości, rachunkowości, podatków
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „KSZTAŁCENIE 4.0”, nr umowy: POWR.03.05.00-00.Z103/18-00 w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b6d13f53-3414-11ed-9171-f6b7c7d593533.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja odbywa się przy użyciu:
a) platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
b) poczty elektronicznej pod adresem: zp@ans-elblag.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie e-zamówienia zgodnie z zapisami ust. 3.
3. Użytkownik zalogowany jako:
a) Wykonawca posiadający uprawnienie Komunikacja w postępowaniu/ konkursie (dla rodzajów „Wniosek”, „Inne”) ma dostępne formularze: Wniosek, Inne.
b) konto uproszczone ma dostępne formularze: Wniosek –służący do zadawania pytań do SWZ, Inne.
4. Regulamin korzystania z platformy e-zamówienia, zawierający informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych korzystania z platformy, dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/.
5. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
6. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Renata Olszewska, tel. 055 629 0553, zp@ans-elblag.pl.
7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformie e-zamówienia.
8. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania. Postępowanie należy wyszukać na Liście wszystkich postępowań z zakładki Postępowania na platformie e-zamówienia.
9. W postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert) w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na platformie e-zamówienia. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
10. W celu przekazania wiadomości Zamawiającemu Wykonawca, zalogowany na platformie e-zamówienia po wyszukaniu postępowania i wejściu w jego szczegóły, powinien przejść na zakładkę „Formularze”. Następnie wybrać grupę formularzy: „Formularz do komunikacji” i jeden z dostępnych rodzajów formularzy. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
11. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej na wyżej podany adres email.
12. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą oraz sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej oraz rozporządzeniu w sprawie podmiotowych środków dowodowych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” Zamawiający informuje, że:
a) administratorem danych osobowych jest Akademia Nauk Stosowanych w Elblągu, ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg, www.ans-elblag.pl, e – mail: zp@ans-elblag.pl, tel.: 55 6290553,
b) w sprawach związanych z danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg, pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod@ans-elblag.pl, tel. 531-040-612, Anna Biłyj- Szymko.
c) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym,
d) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP,
e) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz zgodnie z umową o dofinansowanie ze środków Funduszy Europejskich, o ile zamówienie finansowane jest ze środków Funduszy Europejskich, w zależności od tego, który z tych okresów nastąpi później,
f) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP,
g) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/2312/29/1537/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu kadry i płace dla studentów Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu kadry i płace dla max. 20 studentów Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres w tym organizacja i zakres szkolenia, szacunkowa liczba uczestników oraz godzin szkoleniowych określony został w OPZ (Załącznik Nr 2).
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu określił szacunkową liczbę uczestników szkoleń, w tym minimalną liczbę uczestników, tj. minimalny poziom realizacji zamówienia. Zapotrzebowanie na usługi objęte zamówieniem będzie zależało od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ostateczna liczba uczestników szkolenia przekazana zostanie Wykonawcy w terminie 14 dni przed dniem rozpoczęcia szkolenia. Rozliczenie z Wykonawcą odbywać się będzie w oparciu o ceny jednostkowe za 1 uczestnika szkolenia na podstawie faktycznie zgłoszonej liczby uczestników.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
3) Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy PZP przewiduje skorzystanie z opcji:a) rodzaj i maksymalna wartość opcji: rozszerzenie usługi o dodatkową liczbę uczestników szkolenia z zakresu kadry i płace dla studentów o nie więcej niż 2 osoby ponad liczbę określoną jako maksymalną w OPZ.
b) okoliczność skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z opcji oraz możliwość odstąpienia Wykonawcy od realizacji opcji na rzecz Zamawiającego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji oraz odstąpienia od realizacji opcji przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego stronom nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Opcja realizowana będzie na podstawie odrębnego zamówienia składanego w formie elektronicznej (e-mail) nie później niż w okresie realizacji umowy.
c) rozliczenie usługi w ramach opcji odbywać się będzie na podstawie cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy.
d) skorzystanie z opcji, w tym zmiana wynagrodzenia umownego nie wymaga sporządzenia aneksu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu Narzędziownik Nauczyciela dla studentów Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu Narzędziownik Nauczyciela dla max. 14 studentów Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres w tym organizacja i zakres szkolenia, szacunkowa liczba uczestników oraz godzin szkoleniowych określony został w OPZ (Załącznik Nr 2).
2. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu określił szacunkową liczbę uczestników szkoleń, w tym minimalną liczbę uczestników, tj. minimalny poziom realizacji zamówienia. Zapotrzebowanie na usługi objęte zamówieniem będzie zależało od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ostateczna liczba uczestników szkolenia przekazana zostanie Wykonawcy w terminie 14 dni przed dniem rozpoczęcia szkolenia. Rozliczenie z Wykonawcą odbywać się będzie w oparciu o ceny jednostkowe za 1 uczestnika szkolenia na podstawie faktycznie zgłoszonej liczby uczestników.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
3) Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy PZP przewiduje skorzystanie z opcji:a) rodzaj i maksymalna wartość opcji: rozszerzenie usługi o dodatkową liczbę uczestników szkolenia z zakresu Narzędziownik Nauczyciela dla studentów o nie więcej niż 2 osoby ponad liczbę określoną jako maksymalną w OPZ.
b) okoliczność skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z opcji oraz możliwość odstąpienia Wykonawcy od realizacji opcji na rzecz Zamawiającego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji oraz odstąpienia od realizacji opcji przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego stronom nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Opcja realizowana będzie na podstawie odrębnego zamówienia składanego w formie elektronicznej (e-mail) nie później niż w okresie realizacji umowy.
c) rozliczenie usługi w ramach opcji odbywać się będzie na podstawie cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy.
d) skorzystanie z opcji, w tym zmiana wynagrodzenia umownego nie wymaga sporządzenia aneksu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu Management 3.0 Foundation Workshop - kompetencje lidera dla studentów Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu Management 3.0 Foundation Workshop - kompetencje lidera dla max. 16 studentów Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres w tym organizacja i zakres szkolenia, szacunkowa liczba uczestników oraz godzin szkoleniowych określony został w OPZ (Załącznik Nr 2).
2. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu określił szacunkową liczbę uczestników szkoleń, w tym minimalną liczbę uczestników, tj. minimalny poziom realizacji zamówienia. Zapotrzebowanie na usługi objęte zamówieniem będzie zależało od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ostateczna liczba uczestników szkolenia przekazana zostanie Wykonawcy w terminie 14 dni przed dniem rozpoczęcia szkolenia. Rozliczenie z Wykonawcą odbywać się będzie w oparciu o ceny jednostkowe za 1 uczestnika szkolenia na podstawie faktycznie zgłoszonej liczby uczestników
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
3) Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy PZP przewiduje skorzystanie z opcji:a) rodzaj i maksymalna wartość opcji: rozszerzenie usługi o dodatkową liczbę uczestników szkolenia z zakresu Management 3.0 Foundation Workshop - kompetencje lidera dla studentów o nie więcej niż 2 osoby ponad liczbę określoną jako maksymalną w OPZ.
b) okoliczność skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z opcji oraz możliwość odstąpienia Wykonawcy od realizacji opcji na rzecz Zamawiającego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji oraz odstąpienia od realizacji opcji przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego stronom nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Opcja realizowana będzie na podstawie odrębnego zamówienia składanego w formie elektronicznej (e-mail) nie później niż w okresie realizacji umowy.
c) rozliczenie usługi w ramach opcji odbywać się będzie na podstawie cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy.
d) skorzystanie z opcji, w tym zmiana wynagrodzenia umownego nie wymaga sporządzenia aneksu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu zarządzanie projektami Agile dla studentów Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu zarządzanie projektami Agile dla max. 20 studentów Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres w tym organizacja i zakres szkolenia, szacunkowa liczba uczestników oraz godzin szkoleniowych określony został w OPZ (Załącznik Nr 2).
2. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu określił szacunkową liczbę uczestników szkoleń, w tym minimalną liczbę uczestników, tj. minimalny poziom realizacji zamówienia. Zapotrzebowanie na usługi objęte zamówieniem będzie zależało od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ostateczna liczba uczestników szkolenia przekazana zostanie Wykonawcy w terminie 14 dni przed dniem rozpoczęcia szkolenia. Rozliczenie z Wykonawcą odbywać się będzie w oparciu o ceny jednostkowe za 1 uczestnika szkolenia na podstawie faktycznie zgłoszonej liczby uczestników.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
3) Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy PZP przewiduje skorzystanie z opcji:a) rodzaj i maksymalna wartość opcji: rozszerzenie usługi o dodatkową liczbę uczestników szkolenia z zakresu zarządzanie projektami Agile dla studentów o nie więcej niż 2 osoby ponad liczbę określoną jako maksymalną w OPZ.
b) okoliczność skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z opcji oraz możliwość odstąpienia Wykonawcy od realizacji opcji na rzecz Zamawiającego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji oraz odstąpienia od realizacji opcji przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego stronom nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Opcja realizowana będzie na podstawie odrębnego zamówienia składanego w formie elektronicznej (e-mail) nie później niż w okresie realizacji umowy.
c) rozliczenie usługi w ramach opcji odbywać się będzie na podstawie cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy.
d) skorzystanie z opcji, w tym zmiana wynagrodzenia umownego nie wymaga sporządzenia aneksu
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu efektywnej obsługi klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych dla studentów Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu efektywnej obsługi klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych dla max. 15 studentów Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres w tym organizacja i zakres szkolenia, szacunkowa liczba uczestników oraz godzin szkoleniowych określony został w OPZ (Załącznik Nr 2).
2. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu określił szacunkową liczbę uczestników szkoleń, w tym minimalną liczbę uczestników, tj. minimalny poziom realizacji zamówienia. Zapotrzebowanie na usługi objęte zamówieniem będzie zależało od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ostateczna liczba uczestników szkolenia przekazana zostanie Wykonawcy w terminie 14 dni przed dniem rozpoczęcia szkolenia. Rozliczenie z Wykonawcą odbywać się będzie w oparciu o ceny jednostkowe za 1 uczestnika szkolenia na podstawie faktycznie zgłoszonej liczby uczestników
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
3) Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy PZP przewiduje skorzystanie z opcji:a) rodzaj i maksymalna wartość opcji: rozszerzenie usługi o dodatkową liczbę uczestników szkolenia z zakresu efektywnej obsługi klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych dla studentów o nie więcej niż 2 osoby ponad liczbę określoną jako maksymalną w OPZ.
b) okoliczność skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z opcji oraz możliwość odstąpienia Wykonawcy od realizacji opcji na rzecz Zamawiającego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji oraz odstąpienia od realizacji opcji przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego stronom nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Opcja realizowana będzie na podstawie odrębnego zamówienia składanego w formie elektronicznej (e-mail) nie później niż w okresie realizacji umowy.
c) rozliczenie usługi w ramach opcji odbywać się będzie na podstawie cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy.
d) skorzystanie z opcji, w tym zmiana wynagrodzenia umownego nie wymaga sporządzenia aneksu
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 57 ustawy PZP, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, w tym dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
d) zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia osobę lub osoby pełniącą/ -e funkcję trenera/ prowadzącego szkolenie w tym:
w zakresie I części zamówienia: posiadającą co najmniej 3 - letnie doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 10 szkoleń z zakresu kadry i płace, licząc wstecz od terminu składania ofert.
w zakresie II części zamówienia: posiadającą co najmniej 3 - letnie doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 10 szkoleń z zakresu Narzędziownik Nauczyciela, licząc wstecz od terminu składania ofert.
w zakresie III części zamówienia: posiadającą co najmniej 3 - letnie doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 10 szkoleń z zakresu Management 3.0 Foundation Workshop - kompetencje lidera, licząc wstecz od terminu składania ofert.
w zakresie IV części zamówienia: posiadającą co najmniej 3 - letnie doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 10 szkoleń z zakresu zarządzanie projektami Agile, licząc wstecz od terminu składania ofert.
w zakresie V części zamówienia: posiadającą co najmniej 3 - letnie doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 10 szkoleń z zakresu efektywnej obsługi klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych, licząc wstecz od terminu składania ofert.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 4
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz ofertyPełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
Dokumenty określone w rozdziale VI, w tym podmiotowe środki dowodowe
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2) W przypadku, o którym mowa w pkt. 1), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Zamawiający nie wymaga od Wykonawców jw. posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty.
4) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
5) Jeżeli w postępowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
określa paragraf 9 Projektu umowy2. Dopuszczalna jest zmiana przedmiotowej umowy na podstawie art. 455 ust.1 pkt.1 ustawy PZP, w tym w sytuacjach jak niżej:
1) konieczność zmiany terminów umownych w następujących sytuacjach:
a) w przypadku zmiany terminów realizacji Projektu,
b) gdy wystąpi konieczność wykonania dodatkowych usług,
c) w razie wstrzymania realizacji umowy wynikającej z siły wyższej, wydania decyzji administracyjnych lub wyroków sądowych lub innych władczych rozstrzygnięć uprawnionych organów publicznych, przedłużających się postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, warunków atmosferycznych – odpowiednio o liczbę dni wstrzymania realizacji umowy wynikającej z tych okoliczności,
2) zmiana wynagrodzenia w wyniku zmian obowiązujących przepisów tj. ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług,
3) zmiana osób wyznaczonych do kontaktu z Zamawiającym, na wniosek Wykonawcy, zaakceptowany przez Zamawiającego w tym przypadku zmiana osób nie wymaga sporządzania aneksu,
4) zmiana zakresu zamówienia polegająca np. na zmianie liczby godzin świadczenia usługi lub zmianie liczby uczestników szkolenia z przyczyn zależnych od Zamawiającego, np. wynikająca z rezygnacji uczestnika szkolenia z udziału w Projekcie,
5) zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, lub wprowadzenie Podwykonawcy, w sytuacji gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że wykona zamówienie samodzielnie,
6) zmiana podwykonawcy, na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniem przez nowego podwykonawcę takich samych warunków jako podwykonawca pierwotny,
7) usunięcie rozbieżności lub niespójności w treści umowy (wraz z załącznikami oraz dokumentami stanowiącymi jej integralną część) w stosunku do treści oferty w zakresie niezbędnym do usunięcia tych rozbieżności lub niespójności wynikających ze zmiany obowiązujących przepisów prawa,
8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów publicznych – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego.
9) zmiana formy świadczenia usługi na tryb zdalny oraz zmiany wynagrodzenia w przypadku, o którym mowa w § 2 ust. 8 umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-23 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-24
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA, WĘDLIN, PODROBÓW ORAZ KONSERW MIĘSNYCH DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU ORAZ ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BRANIEWIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU
- Pełna autoryzowana obsługa serwisowa i utrzymania w ruchu: Aparat rtg mobilny uDR 370i - szt.1 oraz Aparat rtg mobilny uDR 380i - szt. 2 wraz z wyposażeniem w Zakładzie Radiologii w WSZ w Elblągu.
- Zapewnienie opieki gwarantującej uczniom bezpieczny dowóz i odwóz do i ze szkół z terenu Gminy Elbląg w 2025 roku
- Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu
- Dostawa fortepianu koncertowego wraz z akcesoriami dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Kazimierza Wiłkomirskiego w Elblągu
- Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenia usług pogotowia drogowego w mieście Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i rozwiązań IT wraz z instalacją, wdrożeniem, oraz wykonanie audytów oraz szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Dynów
- Świadczenie usług w zakresie korzystania z Krytej Pływalni przez uczniów ze szkół prowadzonych przez Gminę Miejską Kłodzko w ramach zajęć wychowania fizycznego w roku 2025.
- Usługa pełnienia funkcji doradcy zawodowego- koordynatora na szczeblu powiatowym dla Powiatu Malborskiego w projekcie pn. "Zostań Zawodowcem 2."
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.