Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00348679/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu kadry i płace, Narzędziownik Nauczyciela i inne dla studentów Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170711628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polska 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ans-elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ans-elblag.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b6d13f53-3414-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu kadry i płace, Narzędziownik Nauczyciela i inne dla studentów Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6d13f53-3414-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070912/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Szkolenia podnoszące kompetencje, kwalifikacje zawodowe, językowe i komunikacyjne, w zakresie przedsiębiorczości, pracy zespołowej np. z zakresu zarządzania, komunikacji, doradca inwestycyjny itp.
1.3.48 Szkolenia podnoszące kompetencje lub kwalifikacje w zakresie zarządzania, zarządzania projektami, kompetencji lidera, obsługa klienta, księgowości, rachunkowości, podatków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „KSZTAŁCENIE 4.0”, nr umowy: POWR.03.05.00-00.Z103/18-00 w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348679/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/2312/29/1537/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 86000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu kadry i płace dla studentów Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu kadry i płace dla max. 20 studentów Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres w tym organizacja i zakres szkolenia, szacunkowa liczba uczestników oraz godzin szkoleniowych określony został w OPZ (Załącznik Nr 2).
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu określił szacunkową liczbę uczestników szkoleń, w tym minimalną liczbę uczestników, tj. minimalny poziom realizacji zamówienia. Zapotrzebowanie na usługi objęte zamówieniem będzie zależało od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ostateczna liczba uczestników szkolenia przekazana zostanie Wykonawcy w terminie 14 dni przed dniem rozpoczęcia szkolenia. Rozliczenie z Wykonawcą odbywać się będzie w oparciu o ceny jednostkowe za 1 uczestnika szkolenia na podstawie faktycznie zgłoszonej liczby uczestników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu Narzędziownik Nauczyciela dla studentów Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu Narzędziownik Nauczyciela dla max. 14 studentów Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres w tym organizacja i zakres szkolenia, szacunkowa liczba uczestników oraz godzin szkoleniowych określony został w OPZ (Załącznik Nr 2).
2. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu określił szacunkową liczbę uczestników szkoleń, w tym minimalną liczbę uczestników, tj. minimalny poziom realizacji zamówienia. Zapotrzebowanie na usługi objęte zamówieniem będzie zależało od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ostateczna liczba uczestników szkolenia przekazana zostanie Wykonawcy w terminie 14 dni przed dniem rozpoczęcia szkolenia. Rozliczenie z Wykonawcą odbywać się będzie w oparciu o ceny jednostkowe za 1 uczestnika szkolenia na podstawie faktycznie zgłoszonej liczby uczestników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu Management 3.0 Foundation Workshop - kompetencje lidera dla studentów Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu Management 3.0 Foundation Workshop - kompetencje lidera dla max. 16 studentów Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres w tym organizacja i zakres szkolenia, szacunkowa liczba uczestników oraz godzin szkoleniowych określony został w OPZ (Załącznik Nr 2).
2. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu określił szacunkową liczbę uczestników szkoleń, w tym minimalną liczbę uczestników, tj. minimalny poziom realizacji zamówienia. Zapotrzebowanie na usługi objęte zamówieniem będzie zależało od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ostateczna liczba uczestników szkolenia przekazana zostanie Wykonawcy w terminie 14 dni przed dniem rozpoczęcia szkolenia. Rozliczenie z Wykonawcą odbywać się będzie w oparciu o ceny jednostkowe za 1 uczestnika szkolenia na podstawie faktycznie zgłoszonej liczby uczestników
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
4.5.5.) Wartość części: 17000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu zarządzanie projektami Agile dla studentów Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu zarządzanie projektami Agile dla max. 20 studentów Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres w tym organizacja i zakres szkolenia, szacunkowa liczba uczestników oraz godzin szkoleniowych określony został w OPZ (Załącznik Nr 2).
2. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu określił szacunkową liczbę uczestników szkoleń, w tym minimalną liczbę uczestników, tj. minimalny poziom realizacji zamówienia. Zapotrzebowanie na usługi objęte zamówieniem będzie zależało od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ostateczna liczba uczestników szkolenia przekazana zostanie Wykonawcy w terminie 14 dni przed dniem rozpoczęcia szkolenia. Rozliczenie z Wykonawcą odbywać się będzie w oparciu o ceny jednostkowe za 1 uczestnika szkolenia na podstawie faktycznie zgłoszonej liczby uczestników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu efektywnej obsługi klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych dla studentów Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu efektywnej obsługi klienta w sytuacjach trudnych i konfliktowych dla max. 15 studentów Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres w tym organizacja i zakres szkolenia, szacunkowa liczba uczestników oraz godzin szkoleniowych określony został w OPZ (Załącznik Nr 2).
2. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu określił szacunkową liczbę uczestników szkoleń, w tym minimalną liczbę uczestników, tj. minimalny poziom realizacji zamówienia. Zapotrzebowanie na usługi objęte zamówieniem będzie zależało od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ostateczna liczba uczestników szkolenia przekazana zostanie Wykonawcy w terminie 14 dni przed dniem rozpoczęcia szkolenia. Rozliczenie z Wykonawcą odbywać się będzie w oparciu o ceny jednostkowe za 1 uczestnika szkolenia na podstawie faktycznie zgłoszonej liczby uczestników
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SP.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350497506
7.3.3) Ulica: Czyżówka 14, lok 09
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-526
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części II w przedmiotowym postępowaniu złożono 1 ofertę Wykonawcy ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SP.J. za cenę 17 416,00 zł.
Cena oferty jw. przekracza kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 4 000,00 zł. Nie jest możliwe zwiększenie tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17416,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17416,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części III w przedmiotowym postępowaniu złożono 2 oferty. Cena oferty najkorzystniejszej, Wykonawcy ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SP.J., o wartości 26 880,00 zł przekracza kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 17 000,00 zł. Nie jest możliwe zwiększenie tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Promity Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142057116
7.3.3) Ulica: Wiejska 14/25
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-490
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10725,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10725,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Wilczewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382411425
7.3.3) Ulica: Grochowska 22A
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10725 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA, WĘDLIN, PODROBÓW ORAZ KONSERW MIĘSNYCH DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU ORAZ ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BRANIEWIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU
- Pełna autoryzowana obsługa serwisowa i utrzymania w ruchu: Aparat rtg mobilny uDR 370i - szt.1 oraz Aparat rtg mobilny uDR 380i - szt. 2 wraz z wyposażeniem w Zakładzie Radiologii w WSZ w Elblągu.
- Zapewnienie opieki gwarantującej uczniom bezpieczny dowóz i odwóz do i ze szkół z terenu Gminy Elbląg w 2025 roku
- Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu
- Dostawa fortepianu koncertowego wraz z akcesoriami dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Kazimierza Wiłkomirskiego w Elblągu
- Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenia usług pogotowia drogowego w mieście Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i rozwiązań IT wraz z instalacją, wdrożeniem, oraz wykonanie audytów oraz szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Dynów
- Świadczenie usług w zakresie korzystania z Krytej Pływalni przez uczniów ze szkół prowadzonych przez Gminę Miejską Kłodzko w ramach zajęć wychowania fizycznego w roku 2025.
- Usługa pełnienia funkcji doradcy zawodowego- koordynatora na szczeblu powiatowym dla Powiatu Malborskiego w projekcie pn. "Zostań Zawodowcem 2."
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- Indywidualna pomoc psychologiczno-pedagogiczna, przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doskonalenia umiejętności wychowawczych, zajęcia indywidualne w formie doradztwa edukacyjno-zawodowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.