eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiskupiecSkanalizowanie ruchu turystycznego poprzez budowę przyrodniczej ścieżki rowerowej na odcinku Biskupiec-granica z Gminą Dźwierzuty.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Skanalizowanie ruchu turystycznego poprzez budowę przyrodniczej ścieżki rowerowej na odcinku Biskupiec-granica z Gminą Dźwierzuty.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BISKUPIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743568

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 2

1.5.2.) Miejscowość: Biskupiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@biskupiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.biskupiec.pl/17026/17026/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Skanalizowanie ruchu turystycznego poprzez budowę przyrodniczej ścieżki rowerowej na odcinku Biskupiec-granica z Gminą Dźwierzuty.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbb070bb-b5a0-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039060/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Skanalizowanie ruchu turystycznego poprzez budowę przyrodniczej ścieżki rowerowej na odcinku Biskupiec-granica z Gminą Dźwierzuty

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowane w ramach: Osi Priorytetowej 5 – Środowisko Przyrodnicze i racjonalne wykorzystanie zasobów Działania 5.3 – Ochrona różnorodności biologicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259904/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BMA-ZP. 271.06.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10060825,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, zgodnie z załączonymi do SWZ specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową, ciągu pieszo jezdnego i ścieżki rowerowej wzdłuż jeziora Kraksy, przy ul. Okrzei, wzdłuż terenów Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad i po nasypie nieczynnej linii kolejowej należącej do Polskich Linii Kolejowych, a granicą gminy Biskupiec i Dźwierzuty łączącej wybudowane ścieżki na terenie miasta i gminy Biskupiec oraz gminy Dźwierzuty.
Roboty budowlane zgodne z dokumentacją projektową obejmujące swym zakresem m.in.:
1. Budowa ciągu pieszo-jezdnego część III z nawierzchni wodnoprzepuszczalnej wraz z przebudową linii elektroenergetycznej, budową oświetlenia oraz kanału technologicznego i budową małej architektury w mieście Biskupiec
2. Budowa ścieżki rowerowej między ul. Okrzei, a DK57 ul. Mickiewicza z kostki brukowej betonowej bezfazowej w mieście i gminie Biskupiec
3. Budowa ścieżki rowerowej na terenie GDDKIA z betonu asfaltowego w gminie Biskupiec
4. Budowa ścieżki rowerowej na terenie PKP z betonu asfaltowego w gminie Biskupiec
5. Budowa miejsc obsługi rowerzystów z kostki brukowej betonowej bezfazowej, remont wiaduktu, remont przepustów oraz zapewnienie bezpieczeństwa ruchu drogowego dla ścieżki rowerowej
6. Budowa dojazdu do slipu i slipu do wodowania łódek przy jeziorze Kraksy z geokraty, budowa połączenia ścieżek rowerowych oraz budowa ciągu pieszo jezdnego przy ul. Okrzei z kostki brukowej betonowej bezfazowej w mieście Biskupiec.

Zestawienie wielkości charakteryzujących inwestycję branży drogowej.
• Powierzchnia ciągu pieszojezdnego o nawierzchni wodoprzepuszczalnej mineralno-epoksydowej – około 2300 m2
• Powierzchnia projektowanej ścieżki o nawierzchni z kostki betonowej -około 1220 m2
• Powierzchnia projektowanej ścieżki rowerowej o nawierzchni z betonu asfaltowego – około 20960 m2
• Długość projektowanego kanału technologicznego ok 11,5km
• Długość przebudowywanej linii elektroenergetycznej 200mb.

Wykonawca powinien ująć w ofercie wycinkę drzew oraz usunięcie zakrzaczeń wraz z usunięciem i wywozem karp po drzewach i zakrzaczeniach.

Oferta powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zadania w tym obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem geodezyjnego operatu powykonawczego z podaniem ilości wykonanych nawierzchni utwardzonych.

Zamówienie nie jest podzielone na części. Podział na części zamówienia byłby z przyczyn ekonomicznych, organizacyjnych, ze względu na zasady sztuki budowlanej bezzasadny. Dwóch i więcej Wykonawców na tym samym placu budowy czy w bliskiej od siebie odległości dezorganizowałoby pracę każdego z nich co wpłynęłoby negatywnie na wykonanie zamówienia. Zamówienie jest dostosowane do MŚP.
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. –Kodeks pracy zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy;


Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, nie ma na celu możliwości doprowadzenia czy doprowadzenie do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów.
Należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Kryteriami stosowanymi w celu oceny równoważności są parametry techniczno/eksploatacyjno/użytkowe nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia.
Odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 oraz ust.3 ustawy pzp, należy rozumieć w ten sposób, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego

45221120-9 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów

45242110-9 - Budowa obiektów do wodowania

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

44200000-2 - Wyroby konstrukcyjne

30195000-2 - Tablice

39113600-3 - Ławki

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

39151100-6 - Stojaki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12404647,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14501114,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12404647,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521-04-21-928

7.3.3) Ulica: Ul. Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12404647,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.