Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00344504/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
- 2024/BZP 00365741/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-13
- 2024/BZP 00373415/01 - Wynik z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowa przebudowy stacji uzdatniania wody w Kruklankach wraz z pompowniami oraz modernizacja przepompowni ścieków w Kruklankach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kruklanki
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671248
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 22 Lipca 10
1.4.2.) Miejscowość: Kruklanki
1.4.3.) Kod pocztowy: 11-612
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.4.7.) Numer telefonu: 874217002
1.4.8.) Numer faksu: 874210002
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kruklanki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kruklanki.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350495
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00344504
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
„Kompleksowa przebudowy stacji uzdatniania wody w Kruklankach wraz z pompowniami oraz modernizacja przepompowni ścieków w Kruklankach”
2. Zakres zamówienia
Zadanie I będzie realizowane na podstawie wykonanej dokumentacji technicznej:
1. Przebudowa stacji uzdatniania wody w Kruklankach
W zakres robót wchodzi:
• Prace pomiarowe wykonywane przez uprawnioną jednostkę geodezyjną,
• Budowa dwóch zbiorników wyrównawczych o poj. 150m3 każdy wraz z fundamentami i komorą zasuw,
• Budowa trzykomorowego odstojnika popłuczyn o pojemności czynnej 16m3 z rurociągami kanalizacji popłuczyn,
• Przebudowie budynku technologicznego,
• Budowie zewnętrznych instalacji,
• Wymianie obudów istniejących studni głębinowych, pomp, pionów tłocznych, wyposażenia obudów,
• Budowie sieci wodociągowej,
• Montażu wewnętrznych instalacji wodno- kanalizacyjnych, grzewczych, wentylacyjnych, elektrycznych,
• Budowie neutralizatora ścieków z pomieszczenia chlorowni,
• Budowie wiaty na agregat prądotwórczy,
• Montażu agregatu prądotwórczego,
• przebudowie i rozbudowę technologii uzdatniania wody do wydajności 70m3/h (do czasu aktualizacji pozwolenia wodnoprawnego na pobór wód zgodnie z obecnym pozwoleniem wodnoprawnym w ilości 45m3/h),
• Budowę nowego ogrodzenia wraz z bramą i furtką,
• Budowie pompowni wody,
• Modernizacja dwóch istniejących pompowni wody,
• Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej;
2. Modernizacja przepompowni ścieków w Kruklankach
W zakres robót wchodzą:
• Wymianę wyeksploatowanych i niesprawnych urządzeń,
• Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 37KW,
• Remont zbiorników przepompowni,
• Wyminę istniejącej nawierzchni utwardzonej,
• Wyminę ogrodzenie, bram i furtek,
• Demontaż istniejącego wyposażenia technologicznego,
• Montaż nowego wyposażenia technologicznego,
Po zmianie:
„Kompleksowa przebudowy stacji uzdatniania wody w Kruklankach wraz z pompowniami oraz modernizacja przepompowni ścieków w Kruklankach”
2. Zakres zamówienia
Zadanie I będzie realizowane na podstawie wykonanej dokumentacji technicznej:
1. Przebudowa stacji uzdatniania wody w Kruklankach
W zakres robót wchodzi:
• Prace pomiarowe wykonywane przez uprawnioną jednostkę geodezyjną,
• Budowa dwóch zbiorników wyrównawczych o poj. 150m3 każdy wraz z fundamentami i komorą zasuw,
• Budowa trzykomorowego odstojnika popłuczyn o pojemności czynnej 16m3 z rurociągami kanalizacji popłuczyn,
• Przebudowie budynku technologicznego,
• Budowie zewnętrznych instalacji,
• Wymianie obudów istniejących studni głębinowych, pomp, pionów tłocznych, wyposażenia obudów,
• Budowie sieci wodociągowej,
• Montażu wewnętrznych instalacji wodno- kanalizacyjnych, grzewczych, wentylacyjnych, elektrycznych,
• Budowie neutralizatora ścieków z pomieszczenia chlorowni,
• Budowie wiaty na agregat prądotwórczy,
• Montażu agregatu prądotwórczego,
• przebudowie i rozbudowę technologii uzdatniania wody do wydajności 70m3/h (do czasu aktualizacji pozwolenia wodnoprawnego na pobór wód zgodnie z obecnym pozwoleniem wodnoprawnym w ilości 45m3/h),
• Budowę nowego ogrodzenia wraz z bramą i furtką,
• Budowie pompowni wody,
• Modernizacja dwóch istniejących pompowni wody,
• Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej;
2. Modernizacja przepompowni ścieków w Kruklankach
W zakres robót wchodzą:
• Wymianę wyeksploatowanych i niesprawnych urządzeń,
• Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 37KW,
• Remont zbiorników przepompowni,
• Wyminę istniejącej nawierzchni utwardzonej,
• Wyminę ogrodzenie, bram i furtek,
• Demontaż istniejącego wyposażenia technologicznego,
• Montaż nowego wyposażenia technologicznego,
4. Wykonawca potwierdza, że przed złożeniem oferty, przy zachowaniu należytej
staranności zapoznał się z dokumentacją techn z dokumentacją projektową i przedmiarami robót a także poznał istniejący stan faktyczny zakresu robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna oraz szczegółowe specyfikacje techniczne. Załączone przedmiary robót są przykładowe, określające orientacyjny zakres robot przewidzianych do wykonania zamówienia,
ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z projektami. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonego projektu.
5. Wykonawca podczas prowadzenia prac przy modernizacji stacji SUW musi
zachować ciągłość dostawy wody oraz wodociągu celu dostarczania wody dla mieszkańców gminy.
6. Ewentualne przerwy w dostawie wody nie mogą być dłuższe niż 5 godzin. Przerwy w dostawie trzeba zgłaszać z 48 godzinnym wyprzedzeniem dla Zamawiającego.
7. Ewentualne przerwy w odbiorze ścieków nie mogą być dłuższe niż 5 godz. Przerwy w odbiorze trzeba zgłaszać z 48 godzinnym wyprzedzeniem dla Zamawiającego.
8. Szczegółowy zakres zamówienia
Opisany jest w STWiOR - Zał. nr 8 do SWZ, dokumentacji technicznej – Zał. nr 7 do SWZ Załącznika nr 9 do SWZ – opis pojazdu.
W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte nazwy materiałów lub urządzeń Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać na etapie składania ofert, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Należy przedstawić aprobaty techniczne, karty techniczne danego produktu w celu weryfikacji czy spełniają określone parametry.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych (dokumentacji technicznej) i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
9. Zadanie dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program
Inwestycji Strategicznych - zgodnie z zasadami finansowania Programu dla inwestycji realizowanych w okresie dłuższym niż 12 miesięcy na podstawie jednej umowy, wypłata środków wynikających z promesy nastąpi dla Zadania nr I w trzech transzach:
a. pierwsza w wysokości nie większej niż 20% dofinansowania przy zaawansowaniu robót na poziomie 30%
b. druga w wysokości nie większej niż 30% dofinansowania przy zaawansowaniu robót na poziomie 50%.
c. trzecia w wysokości pozostałej do wypłaty kwoty dofinansowania
Wypłata wkładu własnego dla Wykonawcy zostanie wypłacona w wysokości proporcjonalnej do wysokości wypłaconego wynagrodzenia z dofinansowania
Dla Zadania nr II wypłata środków nastąpi jedną transzą w 2025 r. po dostawie pojazdu.
Zamawiający zastrzega, że zasady wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy przyjęte dla niniejszego zamówienia są zgodne z zasadami wypłaty dofinansowania wskazanymi w zasadach Programu Inwestycji Strategicznych, i tym samym Wykonawca zobowiązuje się do finansowania inwestycji na czas poprzedzający wypłatę środków z promesy, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia wykonawcy inwestycji nastąpi po odbiorze inwestycji w terminie nie dłuższym niż 35 dni od daty odbioru inwestycji.
Dla inwestycji objętej przedmiotem zamówienia Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski w drodze odrębnego postępowania.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania jeśli Zamawiający nie wyłoni łącznie Wykonawców na Zadanie I i Zadanie II.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Kompleksowa przebudowy stacji uzdatniania wody w Kruklankach wraz z pompowniami oraz modernizacja przepompowni ścieków w Kruklankach
Zadanie nr II
Zakup pojazdu do obsługi przepompowni
Parametry pojazdu:
• Fabrycznie nowy, rok produkcji nie starszy niż z 2023 r.
• Dopuszczalna masa całkowita do 3 500 kg
• Typ nadwozia: Wywrotka
• Silnik diesel pojemność powyżej 1900 cm3,
• Moc powyżej 150 KM,
• Norma emisji spalin Euro 6
• automatyczna skrzynia biegów,
• Klimatyzacja, centralny zamek, wbudowane radio.
• hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej z systemem ABS
• elektrycznie otwierane szyby przednie
• belka świetlna LED koloru pomarańczowego z napisem „GMINA KRUKLANKI”
• dodatkowe oświetlenie błyskowe typu LED przód 2 szt. i tył 2 szt. koloru pomarańczowego
• sterowanie oświetleniem błyskowym z wnętrza pojazdu z możliwością dowolnego wyboru oświetlenia na panelu sterującym
• pełnowymiarowe koło zapasowe, 2 komplety kół zimowe/letnie
• koła tylne bliźniaki, rozstaw kół przednich minimum 1750 mm
• napęd na tylną oś, wzmocniony układ zawieszenia tylnej osi
• kabina brygadowa min. 6 osobowa w kolorze białym
• siedzenia z materiału łatwo zmywalnego
• hak holowniczy, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, klucze do kół, lewarek, dywaniki gumowe, gaśnica
• wywrotka 3 stronna o wymiarach: długość platformy powyżej 3,2 m, szerokość platformy powyżej 2,0 m
• burty aluminiowe otwierane 3-stronnie,
• zdejmowane nadstawki z siatki nad burtami do wysokości 20 cm ponad górę kabiny, otwierane 3-stronnie
• siatka do przykrywania burt
• dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 3 500 kg, masa całkowita ciągnionej przyczepy 2,5 t ± 500 kg.Najazdy do lawetowe
• okres gwarancji bez limitu kilometrów
• ubezpieczenie OC, AC, NNW na okres jednego roku od dnia dostarczenia samochodów do Zamawiającego
• w okresie gwarancyjnym bezpłatna obsługa serwisowa, bezpłatne przeglądy, bezpłatne naprawy i konserwacje wraz z materiałami eksploatacyjnymi (filtry, oleje itp.)
• czas przystąpienia do naprawy (usunięcia wady) max. 2 dni robocze od momentu potwierdzonego zgłoszenia (fax, mail), maksymalny czas usunięcia usterki od momentu zgłoszenia – 7 dni roboczych.
• w przypadku braku możliwości usunięcia usterki (wady) w podanym wyżej czasie (7 dni roboczych) wymagane jest porozumienie z Zamawiającym celem ustalenia terminu naprawy.
• autoryzowany stacjonarny serwis gwarancyjny oddalony do 150 km od siedziby Zamawiającego (w jedną stronę).
• instrukcja obsługi, karty lub książki gwarancyjne w języku polskim
• dokumenty określające częstotliwość, zakres przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz rodzaj i typ używanych materiałów eksploatacyjnych (m.in. filtry, oleje, smary płyny itp.)
• pojazd ma być dostarczone na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego
• Wykonawca dostarczy wszystkie dokumenty pozwalające na rejestrację samochodów
• pojazd uzupełniony we wszystkie płyny niezbędne do prawidłowego funkcjonowania wraz z zatankowaniem do pełna zbiornika paliwa.
Po zmianie:
Kompleksowa przebudowy stacji uzdatniania wody w Kruklankach wraz z pompowniami oraz modernizacja przepompowni ścieków w Kruklankach
Zadanie nr II
Zakup pojazdu do obsługi przepompowni
Parametry pojazdu:
• Fabrycznie nowy, rok produkcji nie starszy niż z 2023 r.
• Dopuszczalna masa całkowita do 3 500 kg
• Typ nadwozia: Wywrotka
• Silnik diesel pojemność powyżej 1900 cm3,
• Moc powyżej 150 KM,
• Norma emisji spalin Euro 6
• automatyczna skrzynia biegów,
• Klimatyzacja, centralny zamek, wbudowane radio.
• hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej z systemem ABS
• elektrycznie otwierane szyby przednie
• belka świetlna LED koloru pomarańczowego z napisem „GMINA KRUKLANKI”
• dodatkowe oświetlenie błyskowe typu LED przód 2 szt. i tył 2 szt. koloru pomarańczowego
• sterowanie oświetleniem błyskowym z wnętrza pojazdu z możliwością dowolnego wyboru oświetlenia na panelu sterującym
• pełnowymiarowe koło zapasowe, 2 komplety kół zimowe/letnie
• koła tylne bliźniaki, rozstaw kół przednich minimum 1750 mm
• napęd na tylną oś, wzmocniony układ zawieszenia tylnej osi
• kabina brygadowa min. 6 osobowa w kolorze białym
• siedzenia z materiału łatwo zmywalnego
• hak holowniczy, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, klucze do kół, lewarek, dywaniki gumowe, gaśnica
• wywrotka 3 stronna o wymiarach: długość platformy powyżej 3,2 m, szerokość platformy powyżej 2,0 m
• burty aluminiowe otwierane 3-stronnie,
• zdejmowane nadstawki z siatki nad burtami do wysokości 20 cm ponad górę kabiny, otwierane 3-stronnie
• siatka do przykrywania burt
• dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 3 500 kg, masa całkowita ciągnionej przyczepy 2,5 t ± 500 kg.Najazdy do lawetowe
• okres gwarancji bez limitu kilometrów
• ubezpieczenie OC, AC, NNW na okres jednego roku od dnia dostarczenia samochodów do Zamawiającego
• w okresie gwarancyjnym bezpłatna obsługa serwisowa, bezpłatne przeglądy, bezpłatne naprawy i konserwacje wraz z materiałami eksploatacyjnymi (filtry, oleje itp.)
• czas przystąpienia do naprawy (usunięcia wady) max. 2 dni robocze od momentu potwierdzonego zgłoszenia (fax, mail), maksymalny czas usunięcia usterki od momentu zgłoszenia – 7 dni roboczych.
• w przypadku braku możliwości usunięcia usterki (wady) w podanym wyżej czasie (7 dni roboczych) wymagane jest porozumienie z Zamawiającym celem ustalenia terminu naprawy.
• autoryzowany stacjonarny serwis gwarancyjny oddalony do 150 km od siedziby Zamawiającego (w jedną stronę).
• instrukcja obsługi, karty lub książki gwarancyjne w języku polskim
• dokumenty określające częstotliwość, zakres przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz rodzaj i typ używanych materiałów eksploatacyjnych (m.in. filtry, oleje, smary płyny itp.)
• pojazd ma być dostarczone na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego
• Wykonawca dostarczy wszystkie dokumenty pozwalające na rejestrację samochodów
• pojazd uzupełniony we wszystkie płyny niezbędne do prawidłowego funkcjonowania wraz z zatankowaniem do pełna zbiornika paliwa.
4. Wykonawca potwierdza, że przed złożeniem oferty, przy zachowaniu należytej
staranności zapoznał się z dokumentacją techn z dokumentacją projektową i przedmiarami robót a także poznał istniejący stan faktyczny zakresu robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna oraz szczegółowe specyfikacje techniczne. Załączone przedmiary robót są przykładowe, określające orientacyjny zakres robot przewidzianych do wykonania zamówienia,
ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z projektami. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonego projektu.
5. Wykonawca podczas prowadzenia prac przy modernizacji stacji SUW musi
zachować ciągłość dostawy wody oraz wodociągu celu dostarczania wody dla mieszkańców gminy.
6. Ewentualne przerwy w dostawie wody nie mogą być dłuższe niż 5 godzin. Przerwy w dostawie trzeba zgłaszać z 48 godzinnym wyprzedzeniem dla Zamawiającego.
7. Ewentualne przerwy w odbiorze ścieków nie mogą być dłuższe niż 5 godz. Przerwy w odbiorze trzeba zgłaszać z 48 godzinnym wyprzedzeniem dla Zamawiającego.
8. Szczegółowy zakres zamówienia
Opisany jest w STWiOR - Zał. nr 8 do SWZ, dokumentacji technicznej – Zał. nr 7 do SWZ Załącznika nr 9 do SWZ – opis pojazdu.
W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte nazwy materiałów lub urządzeń Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać na etapie składania ofert, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Należy przedstawić aprobaty techniczne, karty techniczne danego produktu w celu weryfikacji czy spełniają określone parametry.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych (dokumentacji technicznej) i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
9. Zadanie dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program
Inwestycji Strategicznych - zgodnie z zasadami finansowania Programu dla inwestycji realizowanych w okresie dłuższym niż 12 miesięcy na podstawie jednej umowy, wypłata środków wynikających z promesy nastąpi dla Zadania nr I w trzech transzach:
a. pierwsza w wysokości nie większej niż 20% dofinansowania przy zaawansowaniu robót na poziomie 30%
b. druga w wysokości nie większej niż 30% dofinansowania przy zaawansowaniu robót na poziomie 50%.
c. trzecia w wysokości pozostałej do wypłaty kwoty dofinansowania
Wypłata wkładu własnego dla Wykonawcy zostanie wypłacona w wysokości proporcjonalnej do wysokości wypłaconego wynagrodzenia z dofinansowania
Dla Zadania nr II wypłata środków nastąpi jedną transzą w 2025 r. po dostawie pojazdu.
Zamawiający zastrzega, że zasady wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy przyjęte dla niniejszego zamówienia są zgodne z zasadami wypłaty dofinansowania wskazanymi w zasadach Programu Inwestycji Strategicznych, i tym samym Wykonawca zobowiązuje się do finansowania inwestycji na czas poprzedzający wypłatę środków z promesy, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia wykonawcy inwestycji nastąpi po odbiorze inwestycji w terminie nie dłuższym niż 35 dni od daty odbioru inwestycji.
Dla inwestycji objętej przedmiotem zamówienia Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski w drodze odrębnego postępowania.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania jeśli Zamawiający nie wyłoni łącznie Wykonawców na Zadanie I i Zadanie II.
INNE PRZETARGI KRUKLANKI
więcej: przetargi KRUKLANKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.