Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00454134/01 - Wynik z dnia 2023-10-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa budynku administracyjnego
przy ulicy Rakowieckiej 37a w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Warszawie Służewcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320489
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kłobucka 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-699
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_sluzewiec@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku administracyjnego
przy ulicy Rakowieckiej 37a w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da87c842-381e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350912
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010543/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa budynku administracyjnego przy ulicy Rakowieckiej 37a w Warszawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/as_sluzewiec3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/as_sluzewiec
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim wyłącznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/as_sluzewiec
2. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/as_sluzewiec
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Areszt Śledczy w Warszawie-Służewcu
ul. Ciupagi 1
03-016 Warszawa
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod_as_sluzewiec@sw.gov.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Dkw.2232.3.2023.JK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego w formule zaprojektuj i wybuduj pod nazwą „Przebudowa budynku administracyjnego przy ulicy Rakowieckiej 37a w Warszawie”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień, zgód i pozwolenia na budowę, w celu realizacji planowanych robót budowlanych polegających na :
a dostosowaniu pomieszczeń czwartego piętra budynku siedziby zamawiającego do potrzeb Inspektoratu Wewnętrznego Służby Więziennej;
b przebudowie pomieszczeń recepcji i wejścia głównego znajdującego się na parterze budynku w sposób poprawiający ich bezpieczeństwo i funkcjonalność.
3. Planowane zamierzenie, określone w pkt 1. będzie obejmować, w szczególności:
a. stworzenie systemu zabezpieczeń niezbędnego do przetwarzania informacji niejawnych wraz z przygotowaniem jego pełnej dokumentacji i zapewnieniem wsparcia w procesie uzyskania wymaganych świadectw akredytacji;
b. dostarczenie, instalację, konfigurację zabezpieczeń (technicznych i elektronicznych) do pomieszczeń oraz wyposażenia niezbędnego do przetwarzania informacji niejawnych zgodnie ze stworzonym systemem zabezpieczeń;
c. budowę systemu teleinformatycznego wraz z serwerownią i siecią LAN dedykowaną do przetwarzania informacji niejawnych oraz dostarczenie i instalację wszystkich niezbędnych urządzeń i wyposażenia;
d. wykonanie prac remontowo-budowlanych niezbędnych do wdrożenia zaprojektowanego systemu zabezpieczeń i ww. systemu teleinformatycznego;
e. instalację systemu klimatyzacji dla sali konferencyjnej i trzech pomieszczeń kierownictwa Inspektoratu Wewnętrznego Służby Więziennej;
f. przebudowanie pomieszczeń parteru budynku na potrzeby podwyższenia poziomu bezpieczeństwa i zmiany systemu nadzoru i kontroli osób ubiegających się o wstęp do budynku wraz z modernizacją systemu kontroli dostępu i zabezpieczeń elektronicznych.
4. Ponadto realizacja inwestycji obejmuje utworzenie, wykonanie, dostawę i instalację:
a. serwerowni służącej do przetwarzania informacji niejawnych wraz z odseparowanym pomieszczeniem dla centrali autonomicznego systemu bezpieczeństwa;
b. pomieszczenia do przechowywania wartości pieniężnych spełniającego wymogi odpowiednich przepisów prawa;
c. kancelarii tajnej stanowiącej zespół pomieszczeń: pomieszczenie kierownika kancelarii, pomieszczenie czytelni oraz pomieszczenie sejfów do przechowywania informacji niejawnych;
d. infrastruktury technicznej pozwalającej na otrzymanie świadectwa akredytacji uprawniającego do przetwarzania informacji niejawnych (zarówno w formie elektronicznej jak i papierowej) w przyjętym przez zamawiającego zakresie. Dotyczy to rozwiązań budowlanych, instalacji sieci teleinformatycznej, energetycznej, systemów zabezpieczeń elektronicznych, systemu przeciwpożarowego, systemu alarmowego, systemu telewizji przemysłowej, systemu kontroli dostępu etc. oraz połącznie tych systemów (w niezbędnym zakresie)z systemami funkcjonującymi w Centralnym Zarządzie Służby Więziennej;
e. systemu zabezpieczeń serwerowni oraz wyposażenia serwerowni w urządzenia sieciowe, serwery, macierze oraz systemy niezbędne dla utrzymania właściwego poziomu bezpieczeństwa systemu i informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami bezpieczeństwa informatycznego oraz bezpieczeństwa informacji niejawnych;
f. niezbędnego wyposażenia stanowisk pracy dla końcowych użytkowników systemu umożliwiającego przetwarzanie informacji niejawnych w utworzonej sieci teleinformatycznej, tj.: komputerów, terminali, drukarek oraz innych urządzeń peryferyjnych;
g. zabezpieczeń pomieszczeń, w których przetwarzane będą informacje niejawne (w formie elektronicznej lub papierowej): zabezpieczenia budowlane, elektroniczne, kontrola dostępu, sejfy, etc., zgodnie z obowiązującymi przepisami określającymi środki bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych;
h. depozytorów przeznaczonych do przechowywania kluczy do pomieszczeń i sejfów znajdujących się w przebudowywanej kondygnacji;
i. klimatyzacji dla pomieszczenia konferencyjnego oraz pomieszczeń kierownictwa Inspektoratu;
j. w głównym wejściu do siedziby zamawiającego w poziomie parteru przewiduje się zaprojektowanie drugiej recepcji, przebudowa/przeniesienie lub budowa dodatkowych bramek wejściowych, wykonanie niezbędnych modernizacji systemów bezpieczeństwa — SKD, i p.poż., rozbudowa monitoringu (nowe dodatkowe miejsca obserwacji) oraz przeniesienie depozytora kluczy. Dopuszcza się zmianę organizacji ruchu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45410000-4 - Tynkowanie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45232460-4 - Roboty sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tzn. uzyska największą łączna ilość punktów.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty
ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego potwierdzające posiadanie pełnej zdolności do ochrony informacji niejawnych.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Opis spełnienia warunku:
posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytowa na kwotę nie niższą niż 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie, co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości min. 5.000.000 zł brutto. Zamawiający za robotę odpowiadającą rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie robotę polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej obejmującej branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną, w tym wykonanie elektronicznych systemów zabezpieczeń i infrastruktury teleinformatycznej które uzyskały pozytywną opinię Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego - załącznik nr 6 do SWZ.
b) do realizacji zamówienia skierują osoby posiadające uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), oraz przepisami Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 r. poz. 831 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020 r., poz. 220 ze zm.) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczącymi uznawania kwalifikacji załącznik nr 8 do SWZ – w specjalności :
1. co najmniej jedna osoba posiadająca:
1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
2) co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie,
3) doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy w co najmniej 1 robocie odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. polegających na budowie lub rozbudowie lub przebudowie budynku lub jego części o wartości kosztorysowej inwestycji nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł brutto (słownie: pięć milionów złotych)
2. co najmniej jedna osoba posiadająca:
1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
2) doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w co najmniej 1 robocie odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. polegających na budowie lub rozbudowie lub przebudowie budynku lub jego części o wartości kosztorysowej inwestycji nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł brutto (słownie: pięć milionów złotych)
3. co najmniej jedna osoba posiadająca:
1) uprawnienia budowlane do kierowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych
2) doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych w co najmniej 1 robocie odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. polegających na budowie lub rozbudowie lub przebudowie budynku lub jego części o wartości kosztorysowej inwestycji nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł brutto (słownie: pięć milionów złotych)
Uwaga: Wszystkie ww. osoby muszą posługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza na język polski w celu stałego tłumaczenia w kontaktach. Wymieniony powyżej skład personelu Wykonawcy należy traktować, jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje on całości personelu niezbędnego dla rzetelnego wypełnienia obowiązków Wykonawcy. W razie potrzeby Wykonawca powinien dostarczyć w/w personelowi niezbędne wsparcie i pomoc ze strony innych specjalistów, która może być niezbędna do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty operacyjne i wynagrodzenie personelu muszą być zawarte w cenie oferty - Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN według średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu.
Wskazane powyżej osoby muszą posiadać pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone", jeżeli nie posiadają one poświadczenia bezpieczeństwa oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie informacji niejawnych,
o których mowa w art. 21 ust. 4 pkt 1) i 2) ustawy o ochronie informacji niejawnych.
c) Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia, wyznacza zespół projektowy, w skład którego wchodzą projektanci posiadający wiedzę, kwalifikacje zawodowe, uprawnienia i doświadczenie w zakresie odpowiadającym do przygotowania i opracowania dokumentacji projektowej, załącznik nr 8 do SWZ – w specjalności:
1. projektant z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej
2. projektant z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
3. projektant z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej (w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych)
4. projektant z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej (w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych):
5. projektant z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności wyburzeniowej
Wskazane powyżej osoby muszą posiadać pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne", jeżeli nie posiadają one poświadczenia bezpieczeństwa oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie informacji niejawnych, o których mowa w art. 21 ust. 1 pkt 1) i 2) ustawy o ochronie informacji niejawnych.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy mogą spełnić warunki łącznie.
4. Zgodnie z art. 118 ust. 1 ustawy pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4 powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 3 do SWZ.
6. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach.
7. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
b) Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
c) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
d) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 i 4 ustawy Pzp, sporządzona niw wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
e) Oświadczenie wykonawcy dotyczące aktualności informacji w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania - załącznik nr 4 do SWZ;
f) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego potwierdzające posiadanie pełnej zdolności do ochrony informacji niejawnych.
- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.
- w zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi informację banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem na kwotę nie niższą niż 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych). W przypadkach, gdy dokumenty zawierać będą kwoty wyrażone w innej walucie niż złoty, Zamawiający na potrzeby oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu przeliczy podane kwoty na złoty (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) po średnim kursie ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, to według tabeli kursów średnich NBP ostatnio przed tą datą ogłoszonych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- w zakresie osób skierowanych spełnianie warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w rozdziale 7 ust. 2 pkt 4 lit. b) i c) SWZ wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług w zakresie projektowania, kontrolę jakości, Wykonawca przedstawi informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8 do SWZ,
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SWZ;b) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. Stosowne upoważnienie lub pełnomocnictwo musi określać zakres czynności, do których pełnomocnik jest umocowany; W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
c) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna); Zgodnie z art. 58 ust. 2 Ustawy, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
d) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy podpisane przez wszystkich wykonawców – jeżeli dotyczy - załącznik nr 3 do SWZ
e) Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji na podstawie art. 125 ust. 1, w zakresie wskazanym w SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę – załącznik nr 10
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
150000,006.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.1) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty;
2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zamawiający przewiduje i dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian umowy:1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy lub/i warunków płatności, w przypadku:
a) działania siły wyższej o której mowa w § 8, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie,
b) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania tych badań i ekspertyz,
c) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań. Zmiana ta uwzględnia czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy w powiązaniu z zasadami dokonywania płatności,
d) ograniczenia dostępności surowców lub innych materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia – o czas niedostępności ww. materiałów,
e) wykonania zamówień dodatkowych lub zamiennych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową – o czas wykonywania tych zamówień.
2. Zmiana osób nadzorujących roboty budowlane -w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji, realizacji zamówienia (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja itp.) np. kierownika budowy, kierowników branżowych, inspektorów nadzoru jest możliwa wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie nowo wskazanych osób będą spełniać warunki określone w SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca winien każdorazowo wykazać spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający dopuszcza zamianę materiałów budowlanych, urządzeń, technologii, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe, bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa, lepszym funkcjonowaniem obiektu lub dostępnością materiałów budowlanych, urządzeń, technologii. Materiały budowlane, urządzenia i sprzęt powinny posiadać co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty.
5. Zmiany postanowień umowy wynikające z wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
6. Warunkiem zmiany postanowień umownych jest rzetelne udokumentowanie konieczności jej przeprowadzenia w formie protokołu konieczności sporządzonego przez Wykonawcę oraz zatwierdzonego przez Zamawiającego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-04 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/as_sluzewiec
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-04 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-03
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.