eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzebudowa budynku administracyjnego przy ulicy Rakowieckiej 37a w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2023-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku administracyjnego
przy ulicy Rakowieckiej 37a w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Warszawie Służewcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320489

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kłobucka 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-699

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_sluzewiec@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/as_sluzewiec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku administracyjnego
przy ulicy Rakowieckiej 37a w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da87c842-381e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454134

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010543/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa budynku administracyjnego przy ulicy Rakowieckiej 37a w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350912

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.3.2023.JK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9630101,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego w formule zaprojektuj i wybuduj pod nazwą „Przebudowa budynku administracyjnego przy ulicy Rakowieckiej 37a w Warszawie”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień, zgód i pozwolenia na budowę, w celu realizacji planowanych robót budowlanych polegających na :
a dostosowaniu pomieszczeń czwartego piętra budynku siedziby zamawiającego do potrzeb Inspektoratu Wewnętrznego Służby Więziennej;
b przebudowie pomieszczeń recepcji i wejścia głównego znajdującego się na parterze budynku w sposób poprawiający ich bezpieczeństwo i funkcjonalność.
3. Planowane zamierzenie, określone w pkt 1. będzie obejmować, w szczególności:
a. stworzenie systemu zabezpieczeń niezbędnego do przetwarzania informacji niejawnych wraz z przygotowaniem jego pełnej dokumentacji i zapewnieniem wsparcia w procesie uzyskania wymaganych świadectw akredytacji;
b. dostarczenie, instalację, konfigurację zabezpieczeń (technicznych i elektronicznych) do pomieszczeń oraz wyposażenia niezbędnego do przetwarzania informacji niejawnych zgodnie ze stworzonym systemem zabezpieczeń;
c. budowę systemu teleinformatycznego wraz z serwerownią i siecią LAN dedykowaną do przetwarzania informacji niejawnych oraz dostarczenie i instalację wszystkich niezbędnych urządzeń i wyposażenia;
d. wykonanie prac remontowo-budowlanych niezbędnych do wdrożenia zaprojektowanego systemu zabezpieczeń i ww. systemu teleinformatycznego;
e. instalację systemu klimatyzacji dla sali konferencyjnej i trzech pomieszczeń kierownictwa Inspektoratu Wewnętrznego Służby Więziennej;
f. przebudowanie pomieszczeń parteru budynku na potrzeby podwyższenia poziomu bezpieczeństwa i zmiany systemu nadzoru i kontroli osób ubiegających się o wstęp do budynku wraz z modernizacją systemu kontroli dostępu i zabezpieczeń elektronicznych.
4. Ponadto realizacja inwestycji obejmuje utworzenie, wykonanie, dostawę i instalację:
a. serwerowni służącej do przetwarzania informacji niejawnych wraz z odseparowanym pomieszczeniem dla centrali autonomicznego systemu bezpieczeństwa;
b. pomieszczenia do przechowywania wartości pieniężnych spełniającego wymogi odpowiednich przepisów prawa;
c. kancelarii tajnej stanowiącej zespół pomieszczeń: pomieszczenie kierownika kancelarii, pomieszczenie czytelni oraz pomieszczenie sejfów do przechowywania informacji niejawnych;
d. infrastruktury technicznej pozwalającej na otrzymanie świadectwa akredytacji uprawniającego do przetwarzania informacji niejawnych (zarówno w formie elektronicznej jak i papierowej) w przyjętym przez zamawiającego zakresie. Dotyczy to rozwiązań budowlanych, instalacji sieci teleinformatycznej, energetycznej, systemów zabezpieczeń elektronicznych, systemu przeciwpożarowego, systemu alarmowego, systemu telewizji przemysłowej, systemu kontroli dostępu etc. oraz połącznie tych systemów (w niezbędnym zakresie)z systemami funkcjonującymi w Centralnym Zarządzie Służby Więziennej;
e. systemu zabezpieczeń serwerowni oraz wyposażenia serwerowni w urządzenia sieciowe, serwery, macierze oraz systemy niezbędne dla utrzymania właściwego poziomu bezpieczeństwa systemu i informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami bezpieczeństwa informatycznego oraz bezpieczeństwa informacji niejawnych;
f. niezbędnego wyposażenia stanowisk pracy dla końcowych użytkowników systemu umożliwiającego przetwarzanie informacji niejawnych w utworzonej sieci teleinformatycznej, tj.: komputerów, terminali, drukarek oraz innych urządzeń peryferyjnych;
g. zabezpieczeń pomieszczeń, w których przetwarzane będą informacje niejawne (w formie elektronicznej lub papierowej): zabezpieczenia budowlane, elektroniczne, kontrola dostępu, sejfy, etc., zgodnie z obowiązującymi przepisami określającymi środki bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych;
h. depozytorów przeznaczonych do przechowywania kluczy do pomieszczeń i sejfów znajdujących się w przebudowywanej kondygnacji;
i. klimatyzacji dla pomieszczenia konferencyjnego oraz pomieszczeń kierownictwa Inspektoratu;
j. w głównym wejściu do siedziby zamawiającego w poziomie parteru przewiduje się zaprojektowanie drugiej recepcji, przebudowa/przeniesienie lub budowa dodatkowych bramek wejściowych, wykonanie niezbędnych modernizacji systemów bezpieczeństwa — SKD, i p.poż., rozbudowa monitoringu (nowe dodatkowe miejsca obserwacji) oraz przeniesienie depozytora kluczy. Dopuszcza się zmianę organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45000000-7 - Roboty budowlane

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45410000-4 - Tynkowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45232460-4 - Roboty sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11808000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11808000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11808000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Siltec Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane „BUDOINWEST” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220003718

7.3.3) Ulica: ul. Parzniewska 12

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11808000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.