eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoniecpolSukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów i maszyn Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego w Koniecpolu Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów i maszyn Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego w Koniecpolu Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunalne w Koniecpolu Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243115077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zachodnia

1.5.2.) Miejscowość: Koniecpol

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-230

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343540410

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wodociagi@mpk.koniecpol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpk.koniecpol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a432fea-d451-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Dostawa wody i odprowadzanie ścieków, dostawa ciepła, wywóz nieczystości stałych i płynnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów i maszyn Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego w Koniecpolu Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a432fea-d451-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167711

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MPK/ZP/1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliwa dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego od 14.04.2023 do 13.04.2024.
2. Roczna ilość paliwa:
- benzyna bezołowiowa 95: około 1200 litrów w okresie od 14.04.2023 do 13.04.2024.
- olej napędowy: około 28 000,00 litrów w okresie od 14.04.2023 do 13.04.2024.
3. Wielkości są wielkościami szacunkowymi służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. Zamawiający nie ma obowiązku zakupu ilości paliwa wynikającej z opisu przedmiotu zamówienia. Z tytułu zmniejszenia przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
4. Biorąc pod uwagę szacunkowy zakres zamówienia, Zamawiający rozliczał będzie ten zakres w oparciu o faktycznie dostarczone paliwa i ceny jednostkowe oraz upust cenowy podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
5. Paliwo płynne będące przedmiotem zamówienia musi być wysokiej jakości i spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. z 2015 r poz. 1680 z póź. zm.) oraz jednocześnie spełniać normy PN-EN 590, PN-EN 228.
6. Tankowanie paliwa odbywać się będzie bezpośrednio do zbiorników samochodów i sprzętu w Stacji Paliw lub punkcie dystrybucji Wykonawcy czynnej min. 6 dni w tygodniu (oprócz niedziel) w godz. 6-20 h , znajdującej się w odległości nie większej niż 10 kilometrów od siedziby zamawiającego.
7. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie aktualnie obowiązującej na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie zakupu, pomniejszony o stały upust niezmienny w całym okresie obowiązywania umowy udzielony przez Wykonawcę
8. Rozliczenie finansowe za dostarczone do Zamawiającego paliwo następować będzie raz w miesiącu, ostatniego dnia miesiąca
9. Rozliczenie należy dokonywać w rozbiciu na każdy rodzaj sprzętu.
10. Wraz z fakturami za pobrane paliwo należy dostarczyć dokumenty potwierdzające pobranie ich ilości (asygnaty) podpisane przez upoważnione osoby zamawiającego.
11. Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów oraz osób upoważnionych do pobrania i podpisania będzie załączony do umowy po wyłonieniu Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189676,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189676,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189676,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETRO-KON ŁUKASZ ŁUSZCZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491573223

7.3.3) Ulica: ARMII KRAJOWEJ 7/11

7.3.4) Miejscowość: KONIECPOL

7.3.5) Kod pocztowy: 42-230

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189676,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-14 do 2024-04-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.