Og³oszenie z dnia 2024-06-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00362966/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-12
- 2024/BZP 00427466/01 - Wynik z dnia 2024-07-24
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa gospodarki wodoci±gowej na terenie Gminy Obryte
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA OBRYTE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668137
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Obryte 185
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Obryte
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-215
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 297411004
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugobryte@obryte.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.obryte.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa gospodarki wodoci±gowej na terenie Gminy Obryte
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4caad896-2269-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00351015
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00071148/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Poprawa gospodarki wodoci±gowej na terenie Gminy Obryte
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://obryte.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy zakupowej dostêpnej pod adresem https://obryte.ezamawiajacy.pl
2) Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452).
3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na platformie zakupowej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 4) Instrukcja korzystania z platformy dostêpna jest pod adresem: https://obryte.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=obryte.
5) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w instrukcji https://obryte.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_action=publicFilesList&folder=000w&clientName=obryte&MP_module=main
6) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformê zakupow±.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://obryte.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Protokó³ postepowania wraz z za³±cznikami jest jawny. Za³±czniki do protoko³u udostêpnia siê na wniosek po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub uniewa¿nieniu postêpowania, z tym ¿e oferty udostêpnia siê od chwili ich otwarcia. Zasada jawno¶ci, o której mowa w zdaniu pierwszym, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia.
2. Udostêpnianie protoko³u lub za³±czników do protoko³u odbywaæ siê bêdzie w oparciu o rozporz±dzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 18 grudnia 2020 r. w sprawie protoko³ów postêpowania oraz dokumentacji postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. 2020 poz. 2434 ze zm.).
3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych jest Gmina Obryte reprezentowana przez Wójta Gminy Obryte, Obryte 185, 07-215 Obryte.
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem email: iod@obryte.pl; tel. 29 741 10 36.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z Pzp w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego –
Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ¶cieków w miejscowo¶ci Obryte – Nr postêpowania: IZ.271.ZP.7.2023.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ, je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, zamawiaj±cy przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych. W przypadku korzystania z tego uprawnienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 75 Pzp). W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (74 ust. 3 Pzp);
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania / uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z tego uprawnienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± (zgodnie z art. 19 ust. 2 Pzp) oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników (zgodnie z art. 76 Pzp).
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do zamawiaj±cego.
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania (art. 19 ust. 3 ustawy Pzp);
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9) Nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.ZP.7.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja do pn.: „Poprawa gospodarki wodoci±gowej na terenie Gminy Obryte”.
2. W ramach zadania nale¿y wykonaæ w systemie „zaprojektuj i wybuduj” rozbudowê stacji uzdatniania wody w Bartodziejach, gmina Obryte.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- wykonanie niezbêdnych map dc projektowych,
- wykonanie projektów zagospodarowania terenu, i architektoniczno-budowlanych,
- wykonanie projektów technicznych i wykonawczych bran¿: architektoniczno-konstrukcyjnych, technologiczno-sanitarnych i elektrycznych,
- wykonanie projektu robót geologicznych na wykonanie otworu studziennego i na likwidacjê otworu studziennego;
- uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnieñ, opinii, warunków i decyzji, w tym decyzjê o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzjê o ¶rodowiskowych uwarunkowaniach i pozwolenie wodnoprawne (je¶li bêd± wymagane),
- badania gruntu (je¶li bêd± wymagane),
- wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o opracowan± dokumentacjê, (³±cznie z dostaw± i monta¿em urz±dzeñ i elementów wchodz±cych w sk³ad obiektów i ich uruchomienie),
- obs³ugê geodezyjn± powykonawcz±,
- dokumentacjê powykonawcz±,
- nadzór autorski (je¶li zamawiaj±cy wyrazi takie ¿yczenie w SWZ zamówienia),
- uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie,
- przekazanie inwestorowi gotowego do u¿ytkowania obiektu wraz z dokumentacj±,
- zapewnienie gwarancji nale¿ytego wykonania robót,
4. Szczegó³owy opis zamówienia zawarty zosta³ w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym który stanowi za³±cznik do SWZ.
5. Zadanie dofinansowane z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych.
6. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych, nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych, nie zamierza zawrzeæ umowy ramowej, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, a tak¿e nie dopuszcza z³o¿enia oferty w postaci katalogów elektronicznych ani za³±czenia do oferty katalogów elektronicznych.
7. Zamawiaj±cy na podstawie art. 462 ust. 2 ustawy ¿±da, aby Wykonawca wskaza³ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz poda³ firmy (nazwy) ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani.
8. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.
9. Zamawiaj±cy informuje zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy, i¿ je¿eli w niniejszej SWZ zosta³y wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, ¼ród³a lub szczególne procesy które charakteryzuj± produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, domniemywa siê ¿e towarzysz± im wyrazy „lub równowa¿ne” w zakresie funkcjonalno-u¿ytkowym. Zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy, Zamawiaj±cy stosowa³ bêdzie kryteria równowa¿no¶ci okre¶lone w dokumentacji zamówienia, w szczególno¶ci w opisie przedmiotu zamówienia.
10. Ponadto Zamawiaj±cy informuje, i¿ ka¿dorazowo odnosz±c siê do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i/lub ust. 3 ustawy, dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne wskazywanym, pod warunkiem, ¿e wykonawca udowodni w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
11. Minimalny okres gwarancji i rêkojmi za wady na ca³y zakres prac wynosi 36 m-cy. Wykonawca okre¶la maksymalny okres gwarancji i rêkojmi za wady w formularzu ofertowym. Bieg gwarancji oraz rêkojmi rozpoczyna siê od dnia podpisania przez strony protoko³u koñcowego odbioru przedmiotu umowy. i
12. Materia³y z rozbiórki zgodnie z obowi±zuj±cym prawem wykonawca pozyska lub zutylizuje we w³asnym zakresie uwzglêdniaj±c wynikaj±cy z tych zabiegów koszt przy wycenie przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ aby poszczególne materia³y z rozbiórki zosta³y pozostawione do zagospodarowania przez Zamawiaj±cego.
13. Wykonawca w ramach wynagrodzenia, dostarczy na w³asny koszt i ryzyko, wszystkie niezbêdne materia³y, wyposa¿enie techniczne i sprzêt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany i do¶wiadczony personel i nadzór nad realizacj± zadania, umo¿liwiaj±cy wykonanie zamówienia w wyznaczonym terminie.
14. Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ zamówienie zgodnie z posiadan± odpowiedni± wiedz±, do¶wiadczeniem oraz potencja³em wykonawczym, zapewniaj±cym wykonanie przedmiotu zamówienia z nale¿yt± staranno¶ci±, jako¶ci± i organizacj± pracy.
15. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za wykonanie ca³o¶ci zamówienia.
16. Zamawiaj±cy nie przewiduje obowi±zku odbycia przez Wykonawcê wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcê dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia dostêpnych na miejscu u Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy zachêca jednak aby przed z³o¿eniem oferty Wykonawca dokona³ wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków zwi±zanych z wykonaniem robót bêd±cych przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, gdy¿ wyklucza siê mo¿liwo¶æ roszczeñ Wykonawcy z tytu³u b³êdnego skalkulowania ceny lub pominiêcia elementów niezbêdnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e nie organizuje wizji lokalnej.
17. Zamawiaj±cy wymaga, aby rozwi±zania projektowe oraz sposób prowadzenia robót zapewnia³ utrzymanie dostawy wody i eksploatacji na wszystkich istniej±cych obiektach i przewodach istniej±cego obiektu SUW oraz zapewnione by³y w³a¶ciwe parametry w zakresie przydatno¶ci wody do spo¿ycia.
18. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia.
1) Wynagrodzenie wykonawcy jest cen± rycza³tow± za wykonanie przedmiotu zamówienia, wynikaj±c± swoim zakresem z niniejszej specyfikacji warunków zamówienia,
2) Cen± oferty jest kwota wynagrodzenia rycza³towego zaoferowana przez Wykonawcê w formularzu oferty.
3) Zamawiaj±cy przewiduje p³atno¶ci czê¶ciowe za roboty realizowane w oparciu o sporz±dzony harmonogram rzeczowo – finansowy zatwierdzony przez Zamawiaj±cego – 2 transze:
a) pierwsza transza – przekazywana Wykonawcy w wysoko¶ci nie wy¿szej ni¿ 50% kwoty wynagrodzenia umownego na podstawie faktury czê¶ciowej wystawionej przez Wykonawcê, na podstawie protoko³u odbioru czê¶ciowego, podpisanego przez upowa¿nianych przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. Dat± zap³aty jest dzieñ obci±¿enia rachunku Zamawiaj±cego.
b) druga transza – pozosta³a czê¶æ wynagrodzenia umownego wyp³acona zostanie po zakoñczeniu realizacji inwestycji na podstawie faktury koñcowej wystawionej przez Wykonawcê, na podstawie protoko³u odbioru koñcowego, podpisanego przez upowa¿nionych przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. Dat± zap³aty jest dzieñ obci±¿enia rachunku Zamawiaj±cego.
4) Wykonawca zapewnia finansowanie inwestycji w czê¶ci niepokrytej udzia³em w³asnym Wnioskodawcy programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad Program Inwestycji Strategicznych na czas poprzedzaj±cy wyp³atê z Promesy z jednoczesnym zastrze¿eniem, ¿e zap³ata wynagrodzenia Wykonawcy inwestycji w ca³o¶ci nast±pi po wykonaniu inwestycji, po odbiorze koñcowym Inwestycji przez Beneficjenta.
5) Podstaw± do wystawienia faktury VAT za wykonanie czê¶ci robót o warto¶ci do 50%, jest protokó³ odbioru czê¶ciowego, potwierdzaj±cy pozytywny i zgodny z harmonogramem rzeczowo – finansowym, odbiór czê¶ciowy robót podpisany przez upowa¿nionych przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy bez uwag i zastrze¿eñ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45247270-3 - Budowa zbiorników
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 9. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria oceny ofert, przypisuj±c im odpowiednio wagi procentowe:
– cena ofertowa (C) – 60 % (max 60 pkt)
– okres gwarancji i rêkojmi za wady (G) – 40 % (max 40 pkt)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zgodnie z art. 57 ustawy PZP o udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu,
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone w og³oszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu do formularza oferty za³±cza:
1) Podpisane o¶wiadczenie, o braku podstaw do wykluczenia – wed³ug za³±czonego wzoru nr 3 do SWZ.
2) Podpisane o¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu –wed³ug za³±czonego wzoru nr 2 do SWZ.
Informacje zawarte w o¶wiadczeniach, o których mowa w ust. 1, pkt 1) i 2) stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 1 i 2, sk³ada tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - wed³ug za³±czonego wzoru 2a i 3a.
3. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
3.1. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ;
3.2. O¶wiadczenia wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy) o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w odpowiednim zakresie art. 108 ust. 1 Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – zgodnego z za³±cznikiem nr 10 do SWZ. Powy¿sze o¶wiadczenie sk³ada na wezwanie ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
3.3. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji – wykonawca nie jest jednak zobowi±zany do z³o¿enia tych dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane;
3.4. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca sk³ada:
a) op³acon± polisê lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (kwotê minimum 5 000 000,00 z³ (s³ownie: piêæ milionów z³otych 00/100);
b) wykaz robót projektowych i budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie. Szczegó³owy opis w rozdz. V, ust 2, pkt 4), ppkt. 1. Wykaz powinien zawieraæ rodzaj prac, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy zosta³y wykonane zgodnie z przepisami, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z przyczyny o charakterze obiektywnym wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – za³±cznik nr 6 do SWZ.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej wykonawcy sk³adaj± na wezwanie jeden wspólny ww. wykaz.
c) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 7 do SWZ. W przypadku sk³adania oferty wspólnej wykonawcy sk³adaj± na wezwanie jeden wspólny ww. wykaz.
Szczegó³owy opis w rozdz. V, ust 2, pkt 4), ppkt. 2.
d) o ile dotyczy, pisemne zobowi±zanie innego podmiotu/podmiotów do udostêpnienia zasobów, którymi Wykonawca bêdzie dysponowa³ lub inny dowód potwierdzaj±cy dysponowanie ww. osobami / zasobami.
5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniami, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 pkt 1 i 2, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (za³±cznik 3a) oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (za³±cznik 2a).
6. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o¶wiadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia (za³. nr 3) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. W zakresie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu o¶wiadczenie ( za³. nr 2) sk³adaj± wszyscy wykonawcy wskazuj±c w jakim zakresie opisany w SWZ warunek udzia³u spe³nia dany wykonawca.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie wymagane5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
XVI. NA OFERTÊ SK£ADAJ¡ SIÊ NASTÊPUJ¡CE DOKUMENTY:1. Formularz ofertowy przygotowany wg wzoru – Za³±cznik nr 1 do SWZ ,
2. O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania oraz o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z za³±cznikami nr 2 i 3 do SWZ.
3. Zobowi±zanie podmiotu udostepniaj±cego zasoby (je¶li dotyczy) zgodnie z z³±cznikiem nr 4 do SWZ oraz o¶wiadczenia podmiotu udostepniaj±cego zasoby (je¶li dotyczy) – za³±czniki 2a i 3a.
4. Pe³nomocnictwo/pe³nomocnictwa dla osoby/osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli oferta jest podpisana przez pe³nomocnika – je¿eli dotyczy W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowê o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy
Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w takiej formie jak sk³adana oferta (w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowany podpisem lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym). Dopuszcza siê tak¿e elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 par. 2 ustawy z dnia 4 lutego 1991r. prawo n notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym, podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniana przez upe³nomocnionego.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do oferty za³±czaj± o¶wiadczenie zgodnie z tre¶ci± art. 117 ust 4 ustawy Pzp – wzór stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
6. Kalkulacja kosztów sporz±dzona w oparciu o przygotowany przez Zamawiaj±cego formularz stanowi±cy za³±cznik do SWZ.
7. Dokument z którego wynika umocowanie do podpisania oferty.
8. Dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium.
9. O¶wiadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiaj±cy dokona oceny skuteczno¶ci zastrze¿enia informacji zawartych w ofercie, stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (je¿eli Wykonawca zastrzega takie informacje).
10. Oferta powinna byæ podpisana przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w rejestrze lub innym dokumencie, w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy lub przez upe³nomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
11. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. Przez orygina³ nale¿y rozumieæ dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion±.
12. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:50 000,00 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) Pieni±dzu.
2) Gwarancjach bankowych.
3) Gwarancjach ubezpieczeniowych.
4) Porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Spó³dzielczym w Pu³tusku, Punkt Obs³ugi w Obrytem, nr 33 8232 0005 5500 1834 2000 0010 z adnotacj± „Wadium – Poprawa gospodarki wodoci±gowej na terenie Gminy Obryte –
Nr postêpowania: IZ.271.ZP.7.2024 ”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego. Dokument wniesienia wadium nale¿y do³±czyæ do oferty.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) Musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie PZP.
2) Z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium.
3) Powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie.
4) Termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert).
5) W tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania,
6) Beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Obryte, Obryte 185, 07-215 Obryte.
7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy PZP), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy PZP.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W formularzu oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. Dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp obowi±zany bêdzie z³o¿yæ ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy;
7. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyznacz± spo¶ród siebie Wykonawcê kieruj±cego (lidera), upowa¿nionego do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla wszystkich partnerów;
8. Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ³±cznie lub ka¿dego z osobna.
9. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
10. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do oferty za³±czaj± o¶wiadczenie zgodnie z tre¶ci± art. 117 ust 4 ustawy Pzp – wzór stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci w niej wymienionych z uwzglêdnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia.Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 9 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-19 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa: obryte.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-19 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-18
INNE PRZETARGI OBRYTE
- Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Gminy Obryte w 2025 r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu Gminy Obryte w 2025 r.
wiêcej: przetargi OBRYTE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na now± siedzibê Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia w Zduñskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodoci±gowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporz±dkowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Ko¶ciuszki 40
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy i przebudowy ul. Dworcowej w Stargardzie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.