Og³oszenie z dnia 2024-07-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00351015/01 - Og³oszenie z dnia 2024-06-04
- 2024/BZP 00362966/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-12
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Poprawa gospodarki wodoci±gowej na terenie Gminy Obryte
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA OBRYTE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668137
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Obryte 185
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Obryte
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-215
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 297411004
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugobryte@obryte.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.obryte.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://obryte.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa gospodarki wodoci±gowej na terenie Gminy Obryte2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4caad896-2269-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00427466
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00071148/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Poprawa gospodarki wodoci±gowej na terenie Gminy Obryte
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00351015
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.ZP.7.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja do pn.: „Poprawa gospodarki wodoci±gowej na terenie Gminy Obryte”.
2. W ramach zadania nale¿y wykonaæ w systemie „zaprojektuj i wybuduj” rozbudowê stacji uzdatniania wody w Bartodziejach, gmina Obryte.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- wykonanie niezbêdnych map dc projektowych,
- wykonanie projektów zagospodarowania terenu, i architektoniczno-budowlanych,
- wykonanie projektów technicznych i wykonawczych bran¿: architektoniczno-konstrukcyjnych, technologiczno-sanitarnych i elektrycznych,
- wykonanie projektu robót geologicznych na wykonanie otworu studziennego i na likwidacjê otworu studziennego;
- uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnieñ, opinii, warunków i decyzji, w tym decyzjê o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzjê o ¶rodowiskowych uwarunkowaniach i pozwolenie wodnoprawne (je¶li bêd± wymagane),
- badania gruntu (je¶li bêd± wymagane),
- wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o opracowan± dokumentacjê, (³±cznie z dostaw± i monta¿em urz±dzeñ i elementów wchodz±cych w sk³ad obiektów i ich uruchomienie),
- obs³ugê geodezyjn± powykonawcz±,
- dokumentacjê powykonawcz±,
- nadzór autorski (je¶li zamawiaj±cy wyrazi takie ¿yczenie w SWZ zamówienia),
- uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie,
- przekazanie inwestorowi gotowego do u¿ytkowania obiektu wraz z dokumentacj±,
- zapewnienie gwarancji nale¿ytego wykonania robót,
4. Szczegó³owy opis zamówienia zawarty zosta³ w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym który stanowi za³±cznik do SWZ.
5. Zadanie dofinansowane z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych.
6. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych, nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych, nie zamierza zawrzeæ umowy ramowej, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, a tak¿e nie dopuszcza z³o¿enia oferty w postaci katalogów elektronicznych ani za³±czenia do oferty katalogów elektronicznych.
7. Zamawiaj±cy na podstawie art. 462 ust. 2 ustawy ¿±da, aby Wykonawca wskaza³ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz poda³ firmy (nazwy) ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani.
8. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.
9. Zamawiaj±cy informuje zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy, i¿ je¿eli w niniejszej SWZ zosta³y wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, ¼ród³a lub szczególne procesy które charakteryzuj± produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, domniemywa siê ¿e towarzysz± im wyrazy „lub równowa¿ne” w zakresie funkcjonalno-u¿ytkowym. Zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy, Zamawiaj±cy stosowa³ bêdzie kryteria równowa¿no¶ci okre¶lone w dokumentacji zamówienia, w szczególno¶ci w opisie przedmiotu zamówienia.
10. Ponadto Zamawiaj±cy informuje, i¿ ka¿dorazowo odnosz±c siê do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i/lub ust. 3 ustawy, dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne wskazywanym, pod warunkiem, ¿e wykonawca udowodni w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
11. Minimalny okres gwarancji i rêkojmi za wady na ca³y zakres prac wynosi 36 m-cy. Wykonawca okre¶la maksymalny okres gwarancji i rêkojmi za wady w formularzu ofertowym. Bieg gwarancji oraz rêkojmi rozpoczyna siê od dnia podpisania przez strony protoko³u koñcowego odbioru przedmiotu umowy. i
12. Materia³y z rozbiórki zgodnie z obowi±zuj±cym prawem wykonawca pozyska lub zutylizuje we w³asnym zakresie uwzglêdniaj±c wynikaj±cy z tych zabiegów koszt przy wycenie przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ aby poszczególne materia³y z rozbiórki zosta³y pozostawione do zagospodarowania przez Zamawiaj±cego.
13. Wykonawca w ramach wynagrodzenia, dostarczy na w³asny koszt i ryzyko, wszystkie niezbêdne materia³y, wyposa¿enie techniczne i sprzêt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany i do¶wiadczony personel i nadzór nad realizacj± zadania, umo¿liwiaj±cy wykonanie zamówienia w wyznaczonym terminie.
14. Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ zamówienie zgodnie z posiadan± odpowiedni± wiedz±, do¶wiadczeniem oraz potencja³em wykonawczym, zapewniaj±cym wykonanie przedmiotu zamówienia z nale¿yt± staranno¶ci±, jako¶ci± i organizacj± pracy.
15. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za wykonanie ca³o¶ci zamówienia.
16. Zamawiaj±cy nie przewiduje obowi±zku odbycia przez Wykonawcê wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcê dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia dostêpnych na miejscu u Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy zachêca jednak aby przed z³o¿eniem oferty Wykonawca dokona³ wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków zwi±zanych z wykonaniem robót bêd±cych przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, gdy¿ wyklucza siê mo¿liwo¶æ roszczeñ Wykonawcy z tytu³u b³êdnego skalkulowania ceny lub pominiêcia elementów niezbêdnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e nie organizuje wizji lokalnej.
17. Zamawiaj±cy wymaga, aby rozwi±zania projektowe oraz sposób prowadzenia robót zapewnia³ utrzymanie dostawy wody i eksploatacji na wszystkich istniej±cych obiektach i przewodach istniej±cego obiektu SUW oraz zapewnione by³y w³a¶ciwe parametry w zakresie przydatno¶ci wody do spo¿ycia.
18. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia.
1) Wynagrodzenie wykonawcy jest cen± rycza³tow± za wykonanie przedmiotu zamówienia, wynikaj±c± swoim zakresem z niniejszej specyfikacji warunków zamówienia,
2) Cen± oferty jest kwota wynagrodzenia rycza³towego zaoferowana przez Wykonawcê w formularzu oferty.
3) Zamawiaj±cy przewiduje p³atno¶ci czê¶ciowe za roboty realizowane w oparciu o sporz±dzony harmonogram rzeczowo – finansowy zatwierdzony przez Zamawiaj±cego – 2 transze:
a) pierwsza transza – przekazywana Wykonawcy w wysoko¶ci nie wy¿szej ni¿ 50% kwoty wynagrodzenia umownego na podstawie faktury czê¶ciowej wystawionej przez Wykonawcê, na podstawie protoko³u odbioru czê¶ciowego, podpisanego przez upowa¿nianych przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. Dat± zap³aty jest dzieñ obci±¿enia rachunku Zamawiaj±cego.
b) druga transza – pozosta³a czê¶æ wynagrodzenia umownego wyp³acona zostanie po zakoñczeniu realizacji inwestycji na podstawie faktury koñcowej wystawionej przez Wykonawcê, na podstawie protoko³u odbioru koñcowego, podpisanego przez upowa¿nionych przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. Dat± zap³aty jest dzieñ obci±¿enia rachunku Zamawiaj±cego.
4) Wykonawca zapewnia finansowanie inwestycji w czê¶ci niepokrytej udzia³em w³asnym Wnioskodawcy programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad Program Inwestycji Strategicznych na czas poprzedzaj±cy wyp³atê z Promesy z jednoczesnym zastrze¿eniem, ¿e zap³ata wynagrodzenia Wykonawcy inwestycji w ca³o¶ci nast±pi po wykonaniu inwestycji, po odbiorze koñcowym Inwestycji przez Beneficjenta.
5) Podstaw± do wystawienia faktury VAT za wykonanie czê¶ci robót o warto¶ci do 50%, jest protokó³ odbioru czê¶ciowego, potwierdzaj±cy pozytywny i zgodny z harmonogramem rzeczowo – finansowym, odbiór czê¶ciowy robót podpisany przez upowa¿nionych przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy bez uwag i zastrze¿eñ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45247270-3 - Budowa zbiorników
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 4697535,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 5897850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4697535,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Automatyka Arkadiusz Czy¿eski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591714739
7.3.3) Ulica: ¦wier¿e-Le¶niewek 17
7.3.4) Miejscowo¶æ: Szulborze Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 07-324
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Automatyka Arkadiusz Czy¿ewski
jakie przetargi wygra³a firma
Automatyka Arkadiusz Czy¿ewski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 4697535,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, D£UGOSZA I ¯EROMSKIEGO)
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modu³owej dla budowy Centrum Aktywno¶ci na os. Jagielloñskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- "Modernizacja pompowni pró¿niowo-t³ocznej w miejscowo¶ci Potworów"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.