Ogłoszenie z dnia 2022-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00346410/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
- 2022/BZP 00372457/01 - Wynik z dnia 2022-09-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa kontenerów magazynowo- biurowych, białych, ok. 15m2 w ilości 14 szt.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Polski Czerwony Krzyż
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007023731
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Mokotowska 14
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-561
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: marcin.bajda@pck.pl.
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pck.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
organizacja pożytku publicznego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351082
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-09-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00346410/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa kontenerów magazynowo- biurowych, białych, ok. 5m2
w ilości 14 szt.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) kontener magazynowo- biurowy stalowy na bazie kontenera morskiego,
2) stan: nowy, nieużywany,
3) wymiary zewnętrzne: 605x243x289 cm +/-5%,
4) powierzchnia: 15m2 +/-5%,
5) kolorystyka zewnętrzna poszycia: biały lub szary,
6) kolorystyka wewnętrzna poszycia: biały lub jasne odcienie szarości,
7) oznakowanie kontenerów:
a. na każdym z boków kontenera na zewnątrz: znak PCK o średnicy 40cm,
b. na boku kontenera od wewnątrz naprzeciw drzwi: znak PCK o średnicy 40cm,
8) izolacja: wełna mineralna, styropian lub płyta warstwowa, w tym izolacja drzwi wejściowych,
9) drzwi wejściowe/zewnętrzne: wymiary światła wejścia szerokość 900mm +/-5%, wysokość 2000mm +/-5%, zamykane na klucz, ognioodporne,
10) okno: co najmniej jedno skrzydło rozwierno-uchylne, PVC, okno zabezpieczone roletą antywłamaniową opuszczaną/podnoszoną z wewnątrz,
11) instalacja elektryczna:
przyłącze zewnętrzne: 32A, 230V,
gniazda wewnętrzne: 230V 16A IP44, podwójne, co najmniej 2 szt.,
oświetlenie: lampa LED w oprawie rastrowej co najmniej 2x18W.,
ogrzewanie: elektryczne konwekcyjne, moc pomiędzy 2-3 kW z regulacją termostatyczną,
12) wykonawca dostarczy produkty na swój koszt we wskazane jedno miejsce na terenie kraju (Polski Czerwony Krzyż, ul. Wojciechowska 42B, 20-704 Lublin), dostawa wraz z rozładunkiem po stronie wykonawcy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone
w „Projektowanych postanowieniach umowy” (PPU) stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
4. Okres udzielonej rękojmi i gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia będzie taki sam jak okres udzielony przez producenta (nie mniejszy niż 12 miesięcy).
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa kontenerów magazynowo- biurowych, białych, ok. 15m2
w ilości 14 szt.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) kontener magazynowo- biurowy stalowy na bazie kontenera morskiego,
2) stan: nowy, nieużywany,
3) wymiary zewnętrzne: 605x243x289 cm +/-5%,
4) powierzchnia: 15m2 +/-5%,
5) kolorystyka zewnętrzna poszycia: biały lub szary,
6) kolorystyka wewnętrzna poszycia: biały lub jasne odcienie szarości,
7) oznakowanie kontenerów:
a. na każdym z boków kontenera na zewnątrz: znak PCK o średnicy 40cm,
b. na boku kontenera od wewnątrz naprzeciw drzwi: znak PCK o średnicy 40cm,
8) izolacja: wełna mineralna, styropian lub płyta warstwowa, w tym izolacja drzwi wejściowych,
9) drzwi wejściowe/zewnętrzne: wymiary światła wejścia szerokość 900mm +/-5%, wysokość 2000mm +/-5%, zamykane na klucz, ognioodporne,
10) okno: co najmniej jedno skrzydło rozwierno-uchylne, PVC, okno zabezpieczone roletą antywłamaniową opuszczaną/podnoszoną z wewnątrz,
11) instalacja elektryczna:
przyłącze zewnętrzne: 32A, 230V,
gniazda wewnętrzne: 230V 16A IP44, podwójne, co najmniej 2 szt.,
oświetlenie: lampa LED w oprawie rastrowej co najmniej 2x18W.,
ogrzewanie: elektryczne konwekcyjne, moc pomiędzy 2-3 kW z regulacją termostatyczną,
12) wykonawca dostarczy produkty na swój koszt we wskazane jedno miejsce na terenie kraju (Polski Czerwony Krzyż, ul. Wojciechowska 42B, 20-704 Lublin), dostawa wraz z rozładunkiem po stronie wykonawcy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone
w „Projektowanych postanowieniach umowy” (PPU) stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
4. Okres udzielonej rękojmi i gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia będzie taki sam jak okres udzielony przez producenta (nie mniejszy niż 12 miesięcy).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż lodowiska na boisku położonym na terenie Zespół Ogrodów Jordanowskich oddział OJ 2 przy ul. Przybyszewskiego 30A w Poznaniu
- "ZAWODOWE KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI" - dostawa pawilonów warsztatowo-usługowych wyposażonych w obrabiarki i urządzenia pozwalające na prowadzenie zajęć praktycznych w klasach branżowych ZSO w Kowarach
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Końskich przy, ul. Południowej 5
- Dostawa, montaż i obsługa tymczasowego sztucznego lodowiska z infrastrukturą towarzyszącą
- Zakup kontenerów dla potrzeb zaplecza sanitarno - szatniowego kompleksu boisk sportowych w Bilczy - etap 2024
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.