eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa kontenerów magazynowo- biurowych, białych, ok. 15m2 w ilości 14 szt.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kontenerów magazynowo- biurowych, białych, ok. 15m2 w ilości 14 szt.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polski Czerwony Krzyż

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007023731

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mokotowska 14

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-561

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcin.bajda@pck.pl.

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pck.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


organizacja pożytku publicznego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kontenerów magazynowo- biurowych, białych, ok. 15m2 w ilości 14 szt.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a70657a9-337e-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372457

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346410/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-03/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa kontenerów magazynowo- biurowych, białych, ok. 15m2
w ilości 14 szt.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) kontener magazynowo- biurowy stalowy na bazie kontenera morskiego,
2) stan: nowy, nieużywany,
3) wymiary zewnętrzne: 605x243x289 cm +/-5%,
4) powierzchnia: 15m2 +/-5%,
5) kolorystyka zewnętrzna poszycia: biały lub szary,
6) kolorystyka wewnętrzna poszycia: biały lub jasne odcienie szarości,
7) oznakowanie kontenerów:
a. na każdym z boków kontenera na zewnątrz: znak PCK o średnicy 40cm,
b. na boku kontenera od wewnątrz naprzeciw drzwi: znak PCK o średnicy 40cm,
8) izolacja: wełna mineralna, styropian lub płyta warstwowa, w tym izolacja drzwi wejściowych,
9) drzwi wejściowe/zewnętrzne: wymiary światła wejścia szerokość 900mm +/-5%, wysokość 2000mm +/-5%, zamykane na klucz, ognioodporne,
10) okno: co najmniej jedno skrzydło rozwierno-uchylne, PVC, okno zabezpieczone roletą antywłamaniową opuszczaną/podnoszoną z wewnątrz,
11) instalacja elektryczna:
 przyłącze zewnętrzne: 32A, 230V,
 gniazda wewnętrzne: 230V 16A IP44, podwójne, co najmniej 2 szt.,
 oświetlenie: lampa LED w oprawie rastrowej co najmniej 2x18W.,
 ogrzewanie: elektryczne konwekcyjne, moc pomiędzy 2-3 kW z regulacją termostatyczną,
12) wykonawca dostarczy produkty na swój koszt we wskazane jedno miejsce na terenie kraju (Polski Czerwony Krzyż, ul. Wojciechowska 42B, 20-704 Lublin), dostawa wraz z rozładunkiem po stronie wykonawcy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone
w „Projektowanych postanowieniach umowy” (PPU) stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
4. Okres udzielonej rękojmi i gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia będzie taki sam jak okres udzielony przez producenta (nie mniejszy niż 12 miesięcy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu cena ofertowa przekracza możliwości finansowe zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 476 000,00 PLN. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej, złożonej przez wykonawcę: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MAAK Adrian Kozak, Kolonia Białobrzegi 9c, 21-150 Kock z ceną ofertową brutto: 733 572,00 PLN.

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania
na ww. podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 733572,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1325940,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.