eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³oc³awekBudowa kolumbarium na Cmentarzu Komunalnym we W³oc³awku w formule "zaprojektuj-wybuduj"



Og³oszenie z dnia 2024-06-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa kolumbarium na Cmentarzu Komunalnym we W³oc³awku w formule "zaprojektuj-wybuduj"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Baza Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005889231

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ptasia 2A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 2326271

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@spolkabaza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://spolkabaza.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kolumbarium na Cmentarzu Komunalnym we W³oc³awku w formule "zaprojektuj-wybuduj"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3cecbdd8-216b-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00351335

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3cecbdd8-216b-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie ofert oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, odbywa sie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej - Platformy e-Zamówienia, która jest dostepna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi siê zarejestrowaæ i posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie
internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
4. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia , o którym mowa w pkt 5 SWZ, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
6. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia, o którym mowa w pkt 5 SWZ, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
7. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), wykonawca,w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy "tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
9. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert (sposób sk³adania ofert opisano w rozdziale XIV SWZ) odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji
dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
Pozosta³e informacje zosta³y zawarte w tre¶ci rozdzia³u IX SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest „Baza” Sp. z o.o., ul. Ptasia 2a,
87-800 W³oc³awek;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo),
d) do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.06.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych dla zadania pn: "Budowa kolumbarium na Cmentarzu Komunalnym we W³oc³awku w formule "zaprojektuj-wybuduj". Realizacja przedmiotu zamówienia odbywaæ siê bêdzie na terenie Cmentarza Komunalnego we W³oc³awku przy Alei Chopina 3/5 we W³oc³awku - dzia³ka nr 1//2, KM 109, Obrêb W³oc³awek, kwatera 84E.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1.zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: - Zamawiaj±cy odst±pi³ od okre¶lenia udzia³u w postepowaniu w powy¿szym zakresie,
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:-. Zamawiaj±cy odst±pi³ od okre¶lenia warunków udzia³u w postêpowaniu w powy¿szym zakresie,
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy odst±pi³ od okre¶lenia warunków udzia³u w postêpowaniu w powy¿szym zakresie,
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca spe³nia w/w warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e:
4.1, w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± o warto¶ci minimum 450 000,00 z³ brutto, polegaj±c± na budowie kolumbarium, pomnika, obiektu sakralnego lub obiektu kubaturowego o konstrukcji ¿elbetowej lub murowanej,
4.2. w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dokumentacje projektowe dotycz±ce budowy lub przebudowy obiektu budowlanego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 15 000,00 z³ brutto ka¿da.
4.3. dysponuje wymienionymi poni¿ej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawi pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia wymienionych poni¿ej osób, przewidzianych do realizacji zamówienia, które bêd± uczestniczy³y
w realizacji zamówienia i bêd± odpowiedzialne odpowiednio za projektowanie i kierowanie robotami budowlanymi,:
4.3.1. projektant posiadaj±cy wa¿ne uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno -budowlanej bez ograniczeñ,
4.3.2. kierownik budowy posiadaj±cy wa¿ne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, dotycz±cych prawomocnego skazania za przestêpstwo wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±,
b) art.108 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp, dotycz±cych prawomocnego skazania za przestêpstwo urzêduj±cego cz³onka organu zarz±dzaj±cego lub nadzorczego, wspólnika spó³ki w spó³ce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spó³ce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta,
c) art.108 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp, dotycz±cych zalegania z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
d) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
e) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
f) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
g) art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7 ustawy Pzp.
Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych posiadania zdolno¶ci technicznej i zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) Wykazu osób, o których mowa w rozdziale VI pkt 1.4.3., skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za projektowanie i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat zakresu posiadanych uprawnieñ, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie do dysponowania tymi osobami - wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 8 do SWZ.
2) Wykazu robót budowlanych, o których mowa w rozdziale VI pkt 1.4.1. , wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty - wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 9 do SWZ.
3) Wykazu us³ug, o których mowa w rozdziale VI pkt 1.4.2. , wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy us³ugi zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty – wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 10 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest przed up³ywem terminu sk³adania ofert wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 5 000 z³otych (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wadium, o którym mowa w pkt 1, utrzymuje siê nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem
przypadków, o których mowa w art.98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust.2 ustawy Pzp.
3. Bieg terminu wa¿no¶ci wadium rozpoczyna siê wraz z up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
4.1. pieni±dzu;
4.2. gwarancjach bankowych;
4.3. gwarancjach ubezpieczeniowych:
4.4 porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o
utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiêbiorczo¶ci.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego numer 62 1240 3389
1111 0010 4663 1474, prowadzony przez Bank PEKAO S.A. tytu³ przelewu: „Wadium na budowê kolumbarium – sprawa nr
ZP.06.2024”, a dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium (dokonanie przelewu) zaleca siê do³±czyæ do oferty.
6. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym
Zamawiaj±cego, o którym mowa w pkt 5, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj przed up³ywem dnia i godziny
wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
7. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 4. 2-4.4, wykonawca przekazuje
zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.
8. Wadium w formie porêczeñ i gwarancji, o których mowa w pkt 4.2 -4.4, powinno jako beneficjenta wskazywaæ „Baza”
Sp. z o.o. ul. Ptasia 2a, 87-800 W³oc³awek.
9. Z tre¶ci gwarancji/porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty
Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania
ofert±, w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art.98 ust.6 ustawy Pzp.
10. W przypadku wniesienia wadium w formie porêczeñ i gwarancji, o których mowa w pkt 4. 2-4.4, w tre¶ci dokumentu
musza byæ wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê
o udzielenie zamówienia, a je¿eli wymieniony jest jeden z tych Wykonawców, to powinno byæ zaznaczone, ¿e sk³ada on
ofertê wspóln± wraz z innymi Wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia , z zastrze¿eniem, ze
gwarancja wadialna wystawiona po zawi±zaniu konsorcjum wy³±cznie na pe³nomocnika wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego stanowi skuteczne zabezpieczenie oferty wspólnej.
11. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê, je¿eli Wykonawca nie wniós³ wadium, lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma³
wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa
w art.98 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp.
12. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la ustawa Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XIII pkt. 6.2 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
Wymagana forma:
Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania
wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
W przypadku gdy o¶wiadczenie zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio
wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia lub notariusz.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
5.w przypadku oferty sk³adanej przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w sytuacji, o której mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp - wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SWZ,

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Oprócz przypadków, o których mowa w art.455 ust.1 pkt 2-4 oraz art.455 ust.2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy, dzia³ajac na podstawie art.455 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, dopuszcza mozliwo¶æ zmiany umowy na zasadach okre¶lonych w projekcie umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-19 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za posrednictwem Platformy e_zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-19 09:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-18

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.