Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00311712/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do szkół
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-19780743-24ae-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do szkół2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19780743-24ae-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351467
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00507472/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do szkół
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00311712
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.32.2023.MA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: „Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do Szkoły Podstawowej im. Ludzi Morza w Objeździe”.1) Przedmiotem umowy są przewozy dzieci/uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Objeździe w którego skład wchodzą: Szkoła Podstawowa im. Ludzi Morza w Objeździe i Przedszkole w Objeździe w okresie:
1.1) dla uczniów Szkoły Podstawowej w Objeździe: od dnia 01.09.2023 roku do zakończenia zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2023/2024, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego - dni nauki szkolnej - planowane zakończenia zajęć zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 czerwca 2019 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2019 r., poz. 1093, tj: 21 czerwca 2024 roku) oraz organizacją pracy szkół, ustalonych przez dyrektora szkoły, objętych dowożeniem Zadania Nr 1: Trasa Nr 1 i Trasa Nr 2. nie dłużej niż do dnia 30.06.2024 roku, od poniedziałku do piątku, Dowóz nie będzie realizowany w okresie wakacji letnich, ferii zimowych oraz dni ustawowo wolnych dla uczniów szkoły podstawowej. W związku z organizacją pracy szkoły dodatkowe dni wolne, będą odpracowywane w soboty wyznaczone przez dyrektora szkoły w kalendarzu roku szkolnego. O terminach pracy szkoły przewoźnik zostanie poinformowany na początku września 2023 roku oraz w innych terminach, jeżeli zajdzie taka konieczność.
1.2) dla dzieci w Przedszkolu w Objeździe: od dnia 01.09.2023 roku do dnia 30 czerwca 2024 roku,oraz dodatkowo w jednym miesiącu letnim tj. lipcu lub sierpniu 2024 roku, od poniedziałku do piątku, zgodnie z organizacją pracy Przedszkola. Dowożenie nie będzie realizowane w dni ustawowo wolne od pracy. O terminach pracy Przedszkola przewoźnik zostanie poinformowany na początku września 2023 roku oraz w innych terminach, jeżeli zajdzie taka konieczność.
2) Planowaną, szacunkową liczbę dzieci dowożonych określa formularz cenowy Zał. nr 1.1 do SWZ - tj. 212 biletów (trasa nr 1 - 82 biletów, trasa nr 2 - 130 biletów).
3) Liczba dzieci dojeżdżających, została określona na podstawie aktualnej wiedzy Zamawiającego w zakresie potrzeb dowozu dzieci w okresie objętym przedmiotem umowy. Liczba dzieci ulega uaktualnieniu stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego.
4) Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły lub przedszkola w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych oraz odwiezienie uczniów po zajęciach lekcyjnych i dodatkowych. Dowóz i odwóz dzieci/uczniów nie może trwać dłużej niż 60 minut.
5) Usługa dowozu i odwozu będzie świadczona wg ustalonego rozkładu kursów autobusu, który będzie dostosowany do planu zajęć w szkole.
6) Wykonawca jest uprawniony do przewozu osób trzecich, wyłącznie pod warunkiem zapewnienia przewozu dla potrzeb Zamawiającego (zapewnienie miejsc siedzących dla uczniów).
7) Wykonawca zapewnia opiekę nad przewożonymi uczniami. Ilość opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób, aby w każdym wykonywanym kursie był opiekun.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8.1a część I, 8.2a część II do SWZ oraz projekt umowy załącznik nr 8 do SWZ dot. części I - II oraz załączniki nr 9, 9.1,10.
Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 oraz w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2, jeżeli zamawiający przewiduje takie wymagania:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób realizujących umowę (tj: kierowców autobusów i opiekunów dowozu). Czynności te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 8 (dot. części I, II) do SWZ – wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 442319,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Część II: „Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do szkół w Gminie Ustka i m. Ustka”.1) Przedmiotem umowy są przewozy dzieci/uczniów do szkół: Szkoły Podstawowej w Charnowie, Szkoły Podstawowej w Zaleskich i w m. Ustka w okresie: od dnia 01 września 2023 roku do dnia zakończenia zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2023/2024, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego (dni nauki szkolnej) i przepisami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 czerwca 2019 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. 2019 r., poz. 1093) oraz organizacją pracy szkół ustalonych przez dyrektorów szkół, objętych dowożeniem Zadania Nr 2: Trasa Nr 3, Trasa Nr 4, Trasa Nr 5 i Trasa Nr 6:
Trasa Nr 3 - dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Charnowie i w m. Ustka,
Trasa Nr 4 - dowóz uczniów do szkół w m. Ustka,
Trasa Nr 5 - dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Zaleskich,
Trasa Nr 6 - dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Zaleskich.
2) Planowaną, szacunkową liczbę dzieci dowożonych określa formularz cenowy Zał. nr 1.2 do SWZ - tj. 202 biletów (trasa nr 3 - 60 biletów, trasa nr 4 - 38 biletów, trasa nr 5 - 87 biletów, trasa nr 6 - 17 biletów).
3) Liczba dzieci dojeżdżających, została określona na podstawie aktualnej wiedzy Zamawiającego w zakresie potrzeb dowozu dzieci w okresie objętym przedmiotem umowy. Liczba dzieci ulega uaktualnieniu stosownie do biezących potrzeb Zamawiającego.
4) Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych oraz odwiezienie uczniów po zajęciach lekcyjnych i dodatkowych. Dowóz i odwóz dzieci/uczniów nie może trwać dłużej niż 60 minut.
5) Usługa dowozu i odwozu będzie świadczona wg ustalonego rozkładu kursów autobusu, który będzie dostosowany do planu zajęć w szkole.
6) Wykonawca jest uprawniony do przewozu osób trzecich, wyłącznie pod warunkiem zapewnienia przewozu dla potrzeb Zamawiającego (zapewnienie miejsc siedzących dla uczniów).
7) Wykonawca zapewnia opiekę nad przewożonymi uczniami. Ilość opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób, aby w każdym wykonywanym kursie był opiekun.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8.1a część I, 8.2a część II do SWZ oraz projekt umowy załącznik nr 8 do SWZ dot. części I - II oraz załączniki nr 9, 9.1,10.
5. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 oraz w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2, jeżeli zamawiający przewiduje takie wymagania:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób realizujących umowę (tj: kierowców autobusów i opiekunów dowozu). Czynności te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 8 (dot. części I, II) do SWZ – wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 486870,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 554879,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 554879,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 554879,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Słupsku Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000616505
7.3.3) Ulica: Główna 65
7.3.4) Miejscowość: Głobino
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W SŁUPSKU S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W SŁUPSKU S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 554879,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2024-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 573330,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 573330,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 573330,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Słupsku Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000616505
7.3.3) Ulica: Główna 65
7.3.4) Miejscowość: Głobino
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W SŁUPSKU S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W SŁUPSKU S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 573330,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Dowóz dzieci i uczniów będzie realizowany:
1) w okresie od dnia 01 września 2023 roku do dnia zakończenia zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2023/2024 (planowane zakończenie zajęć dydaktycznych w dniu 21 czerwca 2024 roku), od poniedziałku do piątku, jak również w inne dni wyznaczone przez dyrektora szkoły. Dowóz uczniów objętych obowiązkiem szkolnym nie będzie realizowany w okresie wakacji letnich, tygodnia ferii zimowych oraz dni ustawowo wolnych. W związku z organizacją pracy szkoły dodatkowe dni wolne, będą odpracowywane w soboty wyznaczone przez dyrektora szkoły w kalendarzu roku szkolnego. O terminach pracy szkoły przewoźnik zostanie poinformowany na początku września 2023 roku oraz w innych terminach, jeżeli zajdzie taka konieczność;
2) dla dzieci w Przedszkolu w Objeździe: od dnia 01.09.2023 roku do dnia 30 czerwca 2024 roku, oraz dodatkowo w jednym miesiącu letnim tj. lipcu lub sierpniu 2024 roku, od poniedziałku do piątku, zgodnie z organizacją pracy Przedszkola. Dowożenie nie będzie realizowane w dni ustawowo wolne od pracy. O terminach pracy Przedszkola przewoźnik zostanie poinformowany na początku września 2023 roku oraz w innych terminach, jeżeli zajdzie taka konieczność.
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach realizacji projektu pn. "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Miasta Ustka"
- Usługi ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności Gminy Miasto Ustka i jednostek organizacyjnych w latach 2025-2027
- Przebudowa dróg w miejscowościach Możdżanowo oraz Zaleskie polegająca na zmianie nawierzchni na betonową
- Modernizacja dróg na osiedlu domków letniskowych w Rowach - I etap
- Remont łazienek w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem opieki rannym dzikim zwierzętom bytującym na terenie miasta Bielska-Białej.
- Dostawa kruszywa betonowego i pospółki żwirowej do bieżącego utrzymania dróg
- "Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- "Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku"
- Usługa w zakresie bieżącego utrzymania dróg - zakup tłucznia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.