Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00269154/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W CIEPŁOWODACH Z TERENU GMINY CIEPŁOWODY W ROKU SZKOLNYM 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIEPŁOWODY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718432
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Ciepłowody
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-211
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cieplowody.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cieplowody.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4bb305e8-0ffd-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W CIEPŁOWODACH Z TERENU GMINY CIEPŁOWODY W ROKU SZKOLNYM 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bb305e8-0ffd-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269154
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BGP.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia: usługa
2. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa w zakresie przewozu uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
w Ciepłowodach z terenu gminy Ciepłowody w roku szkolnym 2023/2024, zgodnie z organizacją roku szkolnego
i bieżącym planem lekcji, realizowana środkami transportu Wykonawcy (autobusy), w ilości 113 km dziennie, obejmująca:
a) dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ciepłowodach z miejscowości na terenie gminy Ciepłowody:
Trasa nr 1 – Ciepłowody ZSP – Muszkowice – Stary Henryków – Wilamowice – Janówka – Targowica – Ciepłowody ZSP (~32km)
Trasa nr 2 – Ciepłowody ZSP – Jakubów – Dobrzenice – Brochocin – Ciepłowody ZSP (~12km)
b) odwóz uczniów po zajęciach do miejscowości zamieszkania uczniów na terenie gminy:
Trasa nr 1 – Ciepłowody ZSP – Cienkowice – Stary Henryków – Wilamowice – Janówka – Targowica – Ciepłowody ZSP (~18km)
Trasa nr 2 – Ciepłowody ZSP – Brochocin – Dobrzenice – Jakubów – Janówka – Targowica – Stary Henryków – Wilamowice – Muszkowice – Cienkowice – Ciepłowody ZSP (~51km).
3. Usługa świadczona będzie w dni powszednie, z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna oraz dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych ustalonych zgodnie z § 5 rozporządzenia Rady Ministrów z 05 października 2010r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie organizacji roku szkolnego Dz. U. Nr 186, poz. 1245).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Szacunkowa ilość kilometrów przewozu uczniów w roku szkolnym 2023/2024 wynosi 21 018,00 km.
2) Środek transportu niezbędny do wykonania usługi: pojazd przystosowany do przewozu co najmniej 59 osób (nie wliczając kierowcy).
3) Zamawiający korzystając z prawa opcji, o której mowa w art. 441 ust.1 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 1710 ze zm.) zastrzega sobie możliwość uruchomienia dodatkowych kursów, również na innych trasach niż wskazane w SWZ, obejmujących przewóz uczniów na dodatkowe zajęcia, spektakle, wydarzenia, zawody sportowe, imprezy międzyszkolne, w tym w szczególności na zajęcia lekcyjne. Dodatkowe przewozy realizowane będą według rozkładu okazjonalnego, uzgodnionego z Dyrektorem ZSP w Ciepłowodach - do 150 km miesięcznie.
4) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany częstotliwości kursów, jak również zmianę długości trasy jednego kursu, jeżeli wystąpią okoliczności uzasadniające potrzebę takiej zmiany. Do takich okoliczności Zamawiający
w szczególności zalicza: zmianę godzin zajęć lekcyjnych, wypadki losowe uczniów powodujące wydłużenie trasy kursu, zwiększenie lub zmniejszenie liczby uczniów dowożonych w ramach poszczególnych tras. Zmiany powyższe powodują jedynie zmniejszenie lub wydłużenie trasy kursu i nie mają wpływu na stawkę za 1km zaoferowaną przez Wykonawcę. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych kosztów w trakcie realizacji zamówienia ani po stronie Zamawiającego ani Wykonawcy, innych niż ujęte w ofercie, w której koszty ponoszone w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia obliczone są przez iloczyn stawki za 1km, liczby kilometrów w ciągu dnia (113 km) oraz ilości dni w roku szkolnym (186).
5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych przewozów w dniu ustawowo wolnym od zajęć, np. w sobotę, w związku z koniecznością odpracowania zajęć lekcyjnych za inny dzień.
6) W przypadku gdy z przyczyn niezależnych od szkoły lub w związku ze zmianą organizacji pracy szkoły nie będzie koniecznym wykonywanie jakiegokolwiek kursu, Wykonawca nie będzie dokonywał obciążenia za taki niezrealizowany przejazd. Informację o braku kursu Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy na co najmniej 48 godzin przed jego planową realizacją.
7) Wykonawcy przysługuje wynagrodzenia za faktyczną ilość przejechanych kilometrów tzn. za faktycznie wykonaną trasę przejazdu – określoną w pkt 2 opisu przedmiotu zamówienia.
8) Warunki dotyczące realizacji usługi:
a) Zamawiający wymaga, aby w realizacji przedmiotu zamówienia, na stanowisku kierowcy zatrudnione były osoby posiadające uprawnienia do transportu drogowego osób, wymagane ustawą z dnia 06 września 2001r.
o transporcie drogowym oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo ruchu drogowym oraz były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy,
b) Wykonawca musi posiadać wszelkie uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego, stosownie do treści ustawy z dnia 06 września 2001r o transporcie drogowym a ponadto pojazdy muszą posiadać aktualną
i ważną polisę ubezpieczenia OC i NNW,
c) Przewóz dzieci musi odbywać się pojazdami spełniającymi wymagania w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia przewidziane przepisami prawa. Dodatkowo wszelkie pojazdy muszą być prawidłowo oznakowane w obowiązujące tablice informacyjne o przewozie dzieci i spełniać przepisy z zakresu bhp oraz ppoż.,
d) Przewóz może być wykonywany wyłącznie przy obecności opiekuna wskazanego przez Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ciepłowodach, odbieranego przez przewoźnika z siedziby ZSP w Ciepłowodach przed rozpoczęciem trasy. Zatrudnienie opiekuna leży po stronie Zamawiającego,
e) Dowóz i odwóz dzieci winien odbywać się następująco: odbiór poranny uczniów ZSP z poszczególnych miejscowości/przystanków nie może odbywać się wcześniej niż o godz. 6:50, dowóz do ZSP w Ciepłowodach do godziny 7:50, natomiast popołudniowe odwozy w zależności od zakończenia zajęć lekcyjnych - szczegółowy harmonogram zostanie uzgodniony z Dyrektorem ZSP w Ciepłowodach. W szczególnych przypadkach, uzależnionych m. in. od organizacji pracy szkoły Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany dziennej ilości kursów,
f) Do prawidłowego wykonania zamówienia wymagane są następujące środki transportu:
- jeden autobus posiadający minimum 59 miejsc siedzących
- jeden autobus rezerwowy posiadający minimum 45 miejsc siedzących
Pojazdy powyższe muszą spełniać warunki wskazane w § 22 ust. 1, 2 i 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia /Dz.U.2016 poz.2022 z późn.zm./ oraz art.57 ust.1 Ustawy Prawo o ruchu drogowym /t.j.Dz.U.2022 poz.988 z późn.zm./,
g) Wykonawca w przypadku awarii pojazdu zorganizuje transport zastępczy, obsługiwany przez kierowcę posiadającego odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje, w czasie wskazanym w ofercie, przy czym konieczne jest w takim przypadku powiadomienie Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ciepłowodach oraz wykonywanie zamówienia pojazdem sprawnym technicznie, spełniającym wymogi stawiane przez Zamawiającego w SWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przewozu zastępczego przez podwykonawcę posiadającego odpowiednie uprawnienia, w sytuacji niezależnej od Wykonawcy jak np. awaria autobusu zastępczego, informując o tym fakcie bezzwłocznie Dyrektora ZSP w Ciepłowodach. Transport zastępczy nie jest podstawą do zwiększenia stawki za obsługę tras.
h) Do obowiązków Wykonawcy należy:
a. zapewnienie punktualnego, bezpiecznego i bezawaryjnego przewozu dzieci w godzinach ustalonych według rozkładu jazdy,
b. posiadanie niezbędnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody związane
z wykonywaną usługą przewozową oraz ubezpieczenia przewożonych osób od następstw nieszczęśliwych wypadków,
c. przestrzeganie przepisów prawnych w zakresie czasu pracy kierowców oraz przestrzeganie ogólnych warunków przewozu,
d. zapewnienie co najmniej jednego dodatkowego, sprawnego autobusu zastępczego w przypadku awarii pojazdu obsługującego kurs. Wszelkie koszty związane z podstawieniem pojazdu zastępczego obciążą Wykonawcę,
e. przestrzeganie bezpieczeństwa wszystkich przewożonych osób,
f. zapewnienie sprawnego ogrzewania i stosowanie go przy stosowych warunkach
pogodowych,
g. utrzymanie pojazdu w należytym porządku i czystości,
h. zachowania kultury osobistej przez kierowcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213921,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213921,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213921,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MUNDI" Przewóz osób Paweł Kocjan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020769593
7.3.3) Ulica: Ogrodnicza 17/2
7.3.4) Miejscowość: Siechnice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-011
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MUNDI" Przewóz osób Paweł Kocjan
jakie przetargi wygrała firma
"MUNDI" Przewóz osób Paweł Kocjan
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213921,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CIEPŁOWODY
więcej: przetargi CIEPŁOWODY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku
- Świadczenie usług transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS w Tyńcu Małym oraz do miejsc zamieszkania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.