eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mys³owiceRemont 9 lokali mieszkalnych w budynkach zarz±dzanych przez Miejski Zarz±d Gospodarki Komunalnej w Mys³owicach



Og³oszenie z dnia 2023-08-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont 9 lokali mieszkalnych w budynkach zarz±dzanych przez Miejski Zarz±d Gospodarki Komunalnej w Mys³owicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Mys³owice

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Miejski Zarz±d Gospodarki Komunalnej w Mys³owicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271570799

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 21

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzgk.myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://mzgk.myslowice.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont 9 lokali mieszkalnych w budynkach zarz±dzanych przez Miejski Zarz±d Gospodarki Komunalnej w Mys³owicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5a6b78d5-3817-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00351861

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00106121/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Remont lokali mieszkalnych w budynkach zarz±dzanych przez Miejski Zarz±d Gospodarki Komunalnej w Mys³owicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a6b78d5-3817-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywaæ siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Sposób sporz±dzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi±
elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w
rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz
wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) - zw. dalej „Rozporz±dzeniem w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych”.
3. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem
formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do
komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi.
Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
4. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”, s³u¿±cych do zadawania pytañ, dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia, wystarczaj±ce jest posiadanie na Platformie e-Zamówienia tzw. konta uproszczonego.
5. Wszystkie wiadomo¶ci wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne, dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia, oraz informacje, dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
8. Szczegó³owy opis sposobu korespondencji zawieraj± Rozdzia³y 11 oraz 12 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna w zwi±zku z art. 13 RODO do zastosowania w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zosta³a zawarta w Rozdziale 25 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.4.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 9

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont lokalu mieszkalnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Powstañców 15/2

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie stosowa³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert dla ka¿dej czê¶ci zamówienia osobno:
Cena oferty brutto – waga 60%
Gwarancja i rêkojmia na wykonane prace remontowe – waga 40%
Oferty oceniane bêd± punktowo dla ka¿dego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty dla danej czê¶ci zamówienia zdecyduje najwiêksza liczba zdobytych punktów ³±cznie we wszystkich kryteriach. Podczas oceny ofert warto¶ci przeliczane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
P = C + G

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia na wykonane prace remontowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont lokalu mieszkalnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Powstañców 15/3

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie stosowa³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert dla ka¿dej czê¶ci zamówienia osobno:
Cena oferty brutto – waga 60%
Gwarancja i rêkojmia na wykonane prace remontowe – waga 40%
Oferty oceniane bêd± punktowo dla ka¿dego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty dla danej czê¶ci zamówienia zdecyduje najwiêksza liczba zdobytych punktów ³±cznie we wszystkich kryteriach. Podczas oceny ofert warto¶ci przeliczane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
P = C + G

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia na wykonane prace remontowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont lokalu mieszkalnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Powstañców 15/7

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie stosowa³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert dla ka¿dej czê¶ci zamówienia osobno:
Cena oferty brutto – waga 60%
Gwarancja i rêkojmia na wykonane prace remontowe – waga 40%
Oferty oceniane bêd± punktowo dla ka¿dego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty dla danej czê¶ci zamówienia zdecyduje najwiêksza liczba zdobytych punktów ³±cznie we wszystkich kryteriach. Podczas oceny ofert warto¶ci przeliczane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
P = C + G

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia na wykonane prace remontowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont lokalu mieszkalnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Robotniczej 3/12

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie stosowa³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert dla ka¿dej czê¶ci zamówienia osobno:
Cena oferty brutto – waga 60%
Gwarancja i rêkojmia na wykonane prace remontowe – waga 40%
Oferty oceniane bêd± punktowo dla ka¿dego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty dla danej czê¶ci zamówienia zdecyduje najwiêksza liczba zdobytych punktów ³±cznie we wszystkich kryteriach. Podczas oceny ofert warto¶ci przeliczane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
P = C + G

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia na wykonane prace remontowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont lokalu mieszkalnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Robotniczej 3/28

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie stosowa³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert dla ka¿dej czê¶ci zamówienia osobno:
Cena oferty brutto – waga 60%
Gwarancja i rêkojmia na wykonane prace remontowe – waga 40%
Oferty oceniane bêd± punktowo dla ka¿dego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty dla danej czê¶ci zamówienia zdecyduje najwiêksza liczba zdobytych punktów ³±cznie we wszystkich kryteriach. Podczas oceny ofert warto¶ci przeliczane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
P = C + G

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia na wykonane prace remontowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont lokalu mieszkalnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Robotniczej 11/9

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie stosowa³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert dla ka¿dej czê¶ci zamówienia osobno:
Cena oferty brutto – waga 60%
Gwarancja i rêkojmia na wykonane prace remontowe – waga 40%
Oferty oceniane bêd± punktowo dla ka¿dego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty dla danej czê¶ci zamówienia zdecyduje najwiêksza liczba zdobytych punktów ³±cznie we wszystkich kryteriach. Podczas oceny ofert warto¶ci przeliczane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
P = C + G

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia na wykonane prace remontowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont lokalu mieszkalnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Robotniczej 15/9

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie stosowa³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert dla ka¿dej czê¶ci zamówienia osobno:
Cena oferty brutto – waga 60%
Gwarancja i rêkojmia na wykonane prace remontowe – waga 40%
Oferty oceniane bêd± punktowo dla ka¿dego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty dla danej czê¶ci zamówienia zdecyduje najwiêksza liczba zdobytych punktów ³±cznie we wszystkich kryteriach. Podczas oceny ofert warto¶ci przeliczane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
P = C + G

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia na wykonane prace remontowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont lokalu mieszkalnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Robotniczej 19/33a

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie stosowa³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert dla ka¿dej czê¶ci zamówienia osobno:
Cena oferty brutto – waga 60%
Gwarancja i rêkojmia na wykonane prace remontowe – waga 40%
Oferty oceniane bêd± punktowo dla ka¿dego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty dla danej czê¶ci zamówienia zdecyduje najwiêksza liczba zdobytych punktów ³±cznie we wszystkich kryteriach. Podczas oceny ofert warto¶ci przeliczane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
P = C + G

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia na wykonane prace remontowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont lokalu mieszkalnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Stra¿ackiej 2/1

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie stosowa³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert dla ka¿dej czê¶ci zamówienia osobno:
Cena oferty brutto – waga 60%
Gwarancja i rêkojmia na wykonane prace remontowe – waga 40%
Oferty oceniane bêd± punktowo dla ka¿dego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty dla danej czê¶ci zamówienia zdecyduje najwiêksza liczba zdobytych punktów ³±cznie we wszystkich kryteriach. Podczas oceny ofert warto¶ci przeliczane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
P = C + G

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia na wykonane prace remontowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy spe³niaj±cy poni¿sze warunki:

1) posiadaj± zdolno¶æ techniczn± do realizacji przedmiotu zamówienia – Wykonawca musi byæ w stanie udokumentowaæ fakt wykonania co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie remontu lokalu mieszkalnego, wykonanej nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz którego robota ta zosta³a wykonana, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy ta robota budowlana zosta³y wykonane nale¿ycie, o ni¿ej okre¶lonych warto¶ciach dla poszczególnych czê¶ci:

Czê¶æ 1 - Remont lokalu mieszkalnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Powstañców 15/2 - 100 000,00 z³
Czê¶æ 2 - Remont lokalu mieszkalnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Powstañców 15/3 - 100 000,00 z³
Czê¶æ 3 - Remont lokalu mieszkalnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Powstañców 15/7 - 60 000,00 z³
Czê¶æ 4 - Remont lokalu mieszkalnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Robotniczej 3/12- 60 000,00 z³
Czê¶æ 5 - Remont lokalu mieszkalnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Robotniczej 3/28 - 50 000,00 z³
Czê¶æ 6 - Remont lokalu mieszkalnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Robotniczej 11/9 - 50 000,00 z³
Czê¶æ 7 - Remont lokalu mieszkalnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Robotniczej 15/9 - 50 000,00 z³
Czê¶æ 8 - Remont lokalu mieszkalnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Robotniczej 19/33a - 50 000,00 z³
Czê¶æ 9 - Remont lokalu mieszkalnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Stra¿ackiej 2/1 - 100 000,00 z³

W przypadku sk³adania ofert na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ, Wykonawca powinien wykazaæ fakt wykonania co najmniej 3 robót budowlanych polegaj±cych na remoncie lokali mieszkalnych na ³±czn± warto¶æ 300 000,00 z³.
Przez jedn± robotê budowlan± Zamawiaj±cy rozumie jeden kontrakt lub jedn± umowê.
Warto¶ci w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego nale¿y przeliczyæ wed³ug ¶redniego kursu z³otego w stosunku do danej waluty na podstawie informacji og³oszonej przez NBP na dzieñ zawarcia umowy na wykonane prace. Przeliczenia samodzielnie dokonuje Wykonawca.

2) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umo¿liwiaj±cej realizacjê przedmiotu zamówienia – Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± o ni¿ej okre¶lonych warto¶ciach dla poszczególnych czê¶ci:

Czê¶æ 1 - Remont lokalu mieszkalnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Powstañców 15/2 - 100 000,00 z³
Czê¶æ 2 - Remont lokalu mieszkalnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Powstañców 15/3 - 100 000,00 z³
Czê¶æ 3 - Remont lokalu mieszkalnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Powstañców 15/7 - 60 000,00 z³
Czê¶æ 4 - Remont lokalu mieszkalnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Robotniczej 3/12- 60 000,00 z³
Czê¶æ 5 - Remont lokalu mieszkalnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Robotniczej 3/28 - 50 000,00 z³
Czê¶æ 6 - Remont lokalu mieszkalnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Robotniczej 11/9 - 50 000,00 z³
Czê¶æ 7 - Remont lokalu mieszkalnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Robotniczej 15/9 - 50 000,00 z³
Czê¶æ 8 - Remont lokalu mieszkalnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Robotniczej 19/33a - 50 000,00 z³
Czê¶æ 9 - Remont lokalu mieszkalnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Stra¿ackiej 2/1 - 100 000,00 z³

W przypadku, gdy Wykonawca sk³ada ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ postêpowania Wykonawca musi posiadaæ ww. ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci 500 000,00 z³.

3) posiadaj± zdolno¶æ zawodow± do realizacji przedmiotu zamówienia – Wykonawca musi dysponowaæ osob± lub osobami posiadaj±cymi aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ciach niezbêdnych do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia tj.: kierownika robót posiadaj±cego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia, od których nabycia minê³y minimum pe³ne 3 lata, licz±c do dnia otwarcia ofert.
Wykonawca w Za³±czniku nr 9 do SWZ wskazuje podstawê do dysponowania osob± lub osobami posiadaj±cymi aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi powy¿szych specjalno¶ciach.
Ilekroæ Zamawiaj±cy wymaga okre¶lonych uprawnieñ budowlanych, rozumie przez to uprawnienia budowlane zapewniaj±ce prawo do wykonania na terenie Polski zawodu in¿yniera budownictwa wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 682) oraz odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 334).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy za¿±da nastêpuj±cych dokumentów:

1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. Je¿eli Wykonawca w pkt. I ppkt 4 O¶wiadczenia dot. podstaw wykluczenia z postêpowania (Za³±cznik nr 6 do SWZ) wpisa³ adres strony internetowej umo¿liwiaj±cej Zamawiaj±cemu bezp³atne pozyskanie ww. dokumentów, Wykonawca nie jest zobowi±zany do ich z³o¿enia;

2) o¶wiadczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (Za³±cznik nr 10 do SWZ);

3)o¶wiadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, podmiotów udostêpniaj±cych zasoby – zgodnie z z³o¿onym przez Wykonawcê wraz z ofert± Za³±cznikiem nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu przez Wykonawcê, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, dot. sytuacji finansowej lub ekonomicznej, Zamawiaj±cy za¿±da dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ okre¶lon± w pkt 7.2.2. SWZ.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganego dokumentu sk³ada inny ¶rodek dowodowy, który w wystarczaj±cy sposób potwierdzi spe³nienie tego warunku.

2. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu przez Wykonawcê, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy za¿±da:
1) wykazu robót budowlanych (w formie Za³±cznika nr 8) zgodnie z zapisami 7.2.1. SWZ wraz z dowodami okre¶laj±cymi, czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, tj. referencji b±d¼ innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów o¶wiadczenie Wykonawcy,
2) wykazu zawieraj±cego wskazanie osoby/osób, która/które bêdzie/bêd± pe³niæ funkcjê kierownika robót i która/które bêdzie/bêd± uczestniczy³a/uczestniczy³y w wykonaniu zamówienia (w formie Za³±cznika nr 9), zgodnie z zapisami w pkt 7.2.3. SWZ. Wykaz musi zawieraæ informacje dotycz±ce kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia tych osób niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e funkcji (zakres wykonywanych przez nich czynno¶ci) oraz informacjê o podstawie dysponowania tymi osobami.
Uprawnienia osoby/osób wymienionej/wymienionych w wykazie Wykonawca winien z³o¿yæ przed przekazaniem terenu budowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
1) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegaj± siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy. Do oferty nale¿y wówczas do³±czyæ pe³nomocnictwo, z którego tre¶ci musi wynikaæ, do której czynno¶ci powo³ano pe³nomocnika – lidera (np. reprezentowanie w postêpowaniu, zawarcia umowy) i jakiego postêpowania dotyczy.
2) Spe³nienie podstaw wykluczenia z postêpowania oraz warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie:
− warunki okre¶lone w pkt 6.1. i 6.4. SWZ musi spe³niaæ ka¿dy z Wykonawców samodzielnie
− warunki okre¶lone w pkt 7.2. SWZ musi spe³niaæ co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3) Odniesienie do warunków, o których mowa w pkt 7.2. SWZ:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonuj± roboty budowlane, do realizacji, których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonuj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres i warunki zmiany umowy opisano w paragrafie 15 Projektu umowy - Za³±cznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-30 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-30 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-28

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.