Og³oszenie z dnia 2024-06-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00388234/01 - Wynik z dnia 2024-06-28
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w ¦widnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311674
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Le¶na 27-29
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.swidnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a5e7ac85-2256-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00352168
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00016468/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 ¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej pod adresem
https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
2. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (art. 61 pzp). Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). 3. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±: a) drog± elektroniczn±: zamowienia@szpital.swidnica.pl; b) poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem:
https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. w art. 125 ust.1, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (art. 63 ust.2pzp). 2. Postêpowania zakupowe prowadzone s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Przetargowej SP ZOZ w ¦widnicy https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html lub mailem. Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie Przetargowej SP ZOZ w ¦widnicy: ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê z wykonawcami na adres mailowy podany w SWZ (z zastrze¿eniem, ¿e oferta wraz z za³±cznikami z³o¿ona musi byæ na platformie). 3. Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy Przetargowej SP ZOZ w ¦widnicy: a) Dopuszczalne przegl±darki internetowe: Internet Explorer 10 i nowsze, Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera; b) Pozosta³e wymagania techniczne: dostêp do sieci Internet, obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax, w³±czona obs³uga JavaScript, zalecana szybko¶æ ³±cza
internetowego powy¿ej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java -Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszych) W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne s± przegl±darki internetowe: dla Windows Vista: Internet Explorer8,Internet Explorer 9, dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11, dla Windows 8: Internet Explorer 11, dla Windows 10: Internet Explorer 11d) Wspierane s± rozwi±zania dostarczane
przez firmy: Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Warto¶ciowych S.A., Centrum Obs³ugi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A., Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A., Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy SafeTechnologies S.A. e) Instrukcja z³o¿enia oferty ¶rodkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postêpowaniu dostêpna jest na stronie
https://szpitalswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
w zak³adce INSTRUKCJE plik Udzia³ w trybie podstawowym bez negocjacji. 4. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu oferty przez Wykonawcê, jest jego prawid³owe z³o¿enie na Platformie dostêpnej pod adresem https://szpitalswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postêpowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcê jest bezp³atne. 5. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±: a) drog± elektroniczn±: zamowienia@szpital.swidnica.pl, b) poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 6. Po stworzeniu lub wygenerowaniu przez Wykonawcê dokumentu elektronicznego Wykonawca podpisuje ten dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania, bêd±cego podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spe³niaj±ce wymogi bezpieczeñstwa okre¶lone w ustawie z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 t.j.) lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektyw3y 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej RODO, informujê, ¿e:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w ¦widnicy, zwany dalej: „Administratorem”. Mo¿esz skontaktowaæ siê z Administratorem pisz±c na adres: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w ¦widnicy, 58-100 ¦widnica, ul. Le¶na 27-29 lub telefonuj±c pod numer: 748517400/Mo¿esz równie¿ skontaktowaæ siê z Administratorem za po¶rednictwem powo³anego przez niego inspektora ochrony danych pisz±c na adres: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w ¦widnicy, 58-100 ¦widnica, ul. Le¶na 27-29 lub adres email: iod@szpital.swidnica.pl 2. Pani/Pana dane przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 19 oraz art.74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. poz. 2019 r. z pó¼ñ.zm.), dalej „ustawa Pzp”.4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, oraz zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt obowi±zuj±cym w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w ¦widnicy. 5. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. 6.Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych٭, na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.. 18 ust. 2RODO٭٭,prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.7. Nie przys³uguje
Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych
osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.8. W oparciu o Pani/Pana dane osobowe Administrator nie bêdzie podejmowa³ zautomatyzowanych decyzji w tym decyzji bêd±cych wynikiem profilowania٭٭٭ .Wyja¶nienia:٭ skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.٭٭ prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.٭٭٭ profilowanie, oznacza dowoln± formê zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególno¶ci do analizy lub prognozy aspektów dotycz±cych pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowañ, wiarygodno¶ci, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania siê.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ujête w punkcie powy¿ej. 1. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art.16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±. 2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EA/20/TPBN/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych sklasyfikowanych jako niebezpieczne w grupie 180102, 180103, 180104, 180108, 180109.
2. Wykonawca zobowi±zany jest do odbioru odpadów z miejsc ich sk³adowania tj.:
a) z magazynu odpadów usytuowanego w budynku Szpitala RSS „Latawiec” w ¦widnicy ul. Le¶na 27-29, odbiór trzy razy w tygodniu tj. w poniedzia³ek, ¶rodê, pi±tek w godz. od 7:30 do 13:00.
b) z magazynu odpadów usytuowanego w Szpitalu w ¯arowie ul. Wojska Polskiego 7, odbiór raz w tygodniu w ¶rodê do godz. 13:00.
3. W przypadku, gdy w dniu ustalonego odbioru odpadów przypada ¶wiêto lub dzieñ ustawowo wolny od pracy, Wykonawca winien podaæ z wyprzedzeniem najbli¿szy mo¿liwy termin odbioru odpadów, nie d³u¿szy ni¿ 72 godz. odstêpu miêdzy odbiorami.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dodatkowego odbioru odpadów poza harmonogramem, po wcze¶niejszym uzgodnieniu terminu.
5. Szacunkowa miesiêczna ilo¶æ odpadów ok. 10 000 kg.
6. OBOWI¡ZKI WYKONAWCY:
a) za³adunek i wy³adunek odpadów,
b) wa¿enie odpadów w obecno¶ci przedstawiciela Zamawiaj±cego,
c) ka¿dorazowa dezynfekcja pomieszczeñ magazynu odpadów oraz pojemników na odpady typu SULO potwierdzona nalepkami z dat± dezynfekcji oraz nazw± u¿ytego ¶rodka,
d) ka¿dorazowe potwierdzanie odbioru odpadów na drukach zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami – „Karta Przekazania Odpadu” oraz – wystawienie dokumentu potwierdzaj±cego unieszkodliwienie odebranych odpadów zaka¼nych poprzez spalenie.
7. Zamawiaj±cy wymaga, aby ¶wiadczenie us³ug w ww. zakresie odbywa³o siê zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególno¶ci przepisami:
• Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587);
• Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 pa¼dziernika 2017 r. w sprawie szczegó³owego sposobu postêpowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 2017 poz. 1975);
• Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzaj±cego unieszkodliwienie zaka¼nych odpadów medycznych lub zaka¼nych odpadów weterynaryjnych (Dz. U. 2014 poz. 107 ze zm.);
• Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony ¶rodowiska (Dz. U. 2024 r. poz. 54)
• Ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zaka¿eñ i chorób zaka¼nych u ludzi (t.j. Dz. U. 2023 r. poz. 1284 ze zm.);
• Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 czerwca 2013 r. w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy przy wykonywaniu prac zwi±zanych z nara¿eniem na zranienie ostrymi narzêdziami u¿ywanymi przy udzielaniu ¶wiadczeñ zdrowotnych (Dz. U. 2013 poz. 696);
• Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 lipca 2015 r. w sprawie rodzajów odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych, których odzysk jest dopuszczalny (Dz.U. 2015 poz. 1116);
• Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z dnia 02 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2020 poz. 10);
• Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001 r. w sprawie postêpowania
ze zw³okami i szcz±tkami ludzkimi (Dz. U. z 2021 r. poz. 1910 ze zm.)
• Rozporz±dzenia Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 26 listopada 2021 r. w sprawie unieszkodliwiania oraz magazynowania odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych (Dz. U. z 2021 poz. 2245);
• Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (t.j.Dz. U. 2024 r. poz. 643).
8. Odbiór odpadów dokonywany bêdzie transportem Wykonawcy zgodnie z ustaw± z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. 2024 poz. 643) za pomoc± ¶rodków transportu, odpowiadaj±cych wymogom do przechowywania i transportowania odpadów niebezpiecznych, z zachowaniem przepisów o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90524000-6 - Us³ugi w zakresie odpadów medycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 97
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Odleg³o¶æ (w kilometrach) od siedziby Zamawiaj±cego do miejsca unieszkodliwiania odpadów medycznych
4.3.6.) Waga: 3
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualne uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci w zakresie odbioru, unieszkodliwienia i transportu odpadów medycznych, tj.:
a) zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie unieszkodliwiania odpadów bêd±cych przedmiotem zamówienia wydanych w drodze decyzji przez w³a¶ciwy organ, z uwzglêdnieniem zapisów zawartych w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj Dz. U. 2023 r., poz. 1587 ze zm.),
b) wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 1587 ze zm.).
W przypadku gdy termin wa¿no¶ci decyzji wygasa w trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowi±zany jest uzyskaæ nowe zezwolenie i przedstawiæ je Zamawiaj±cemu. Nie dopuszcza siê przerw w terminach obowi±zywania (wa¿no¶ci) nastêpuj±cych po sobie decyzji.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) dysponuje co najmniej dwoma ¶rodkami transportu niezbêdnymi do wykonania zamówienia (transport odpadów niebezpiecznych) oraz co najmniej dwoma osobami (kierowcami) posiadaj±cymi wa¿ne za¶wiadczenia ADR - o ukoñczeniu kursu przez osoby wykonuj±ce przewóz drogowy towarów niebezpiecznych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków (art. 274 ust.4 Pzp).
4. Podmiot zagraniczny.
4.1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 6 rozporz±dzenia z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (odpowiednio pkt. 4.1 ppkt.1) - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie
jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
4.2. Dokument, o którym mowa w pkt 4.1 ppkt 1, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
4.3. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, ustawy, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ.
Przepis pkt. 4.2 stosuje siê.
5. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 Pzp, przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w Rozdziale 10 pkt. 2 lit. a) SWZ, dotycz±cych tych podmiotów, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) kopiê zezwolenia na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie unieszkodliwiania odpadów bêd±cych przedmiotem zamówienia wydanych w drodze decyzji przez w³a¶ciwy organ, z uwzglêdnieniem zapisów zawartych w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj Dz. U. 2023 r., poz. 1587 ze zm.),
b) wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 1587 ze zm.).
c) o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e dysponuje co najmniej dwoma ¶rodkami transportu niezbêdnymi do wykonania zamówienia (transport odpadów niebezpiecznych) oraz co najmniej dwoma osobami (kierowcami) posiadaj±cymi wa¿ne za¶wiadczenia ADR - o ukoñczeniu kursu przez osoby wykonuj±ce przewóz drogowy towarów niebezpiecznych – zgodnie z za³. Nr 5 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1 Formularz ofertowy- za³±cznik nr 1 do SWZ.2. O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania o którym mowa w art. 125 ust.1 Pzp oraz na podstawie przes³anek wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
3 O¶wiadczenie podmiotu trzeciego o którym mowa w art. 125 ust.1 Pzp - za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy)
4 Zobowi±zanie podmiotu trzeciego (je¿eli dotyczy)
5 O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – za³±cznik nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy)
6 Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik.
7 Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
5. Podmioty wspólnie ubiegaj±ce siê o zamówienie (konsorcjum, spó³ka cywilna)5.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ust.1 Pzp).
5.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.3. Do oferty wspólnej wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo.
5.4. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5.5. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
5.6. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Pzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi , do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
5.7. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5.8. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 (pkt. 5.6, 5.7 SWZ) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
5.9. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust.1 Pzp sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu (art. 125 ust. 4 Pzp).
5.10. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 455 ustawy pzp w tym tak¿e w zakresie postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia nastêpuj±cych warunków:1) zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia poprzez rezygnacjê z czê¶ci zamówienia, z przyczyn, których nie da³o siê przewidzieæ w chwili zawierania umowy lub uzasadnionych potrzebami Zamawiaj±cego;
2) zwiêkszenia zakresu rzeczowego zamówienia, w przypadku rozszerzenia dzia³alno¶ci Zamawiaj±cego przy nieprzekroczeniu warto¶ci umowy;
3) gdy nowy wykonawca ma zast±piæ dotychczasowego wykonawcê:
a) w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy, lub
4) je¿eli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego wykonawcê, dodatkowych us³ug, których nie uwzglêdniono w zamówieniu podstawowym, o ile sta³y siê one niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci wyposa¿enia, us³ug lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla zamawiaj±cego,
c) wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy, a w przypadku zamówieñ w dziedzinach obronno¶ci i bezpieczeñstwa ³±czna warto¶æ zmian nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy, z wyj±tkiem nale¿ycie uzasadnionych przypadków;
5) je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy;
6) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci;
7) zlecenie podwykonawstwa w sytuacji, gdy Wykonawca w swojej ofercie o¶wiadczy³, ¿e wykona zamówienie samodzielnie;
8) wprowadzenie nowego podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê;
9) regulacji prawnych wprowadzonych w ¿ycie po dniu podpisania umowy, wywo³uj±cych potrzebê zmiany umowy wraz ze skutkiem wprowadzenia takiej zmiany,
10) zmiany stawki podatku VAT na zasadach okre¶lonych w §4 ust.4 umowy .
2. Dopuszczalne s± równie¿ zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia, których ³±czna warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 10% warto¶ci pierwotnej umowy, w przypadku zamówieñ na us³ugi, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.
3. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-13 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-13 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-12
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
c.d opisu przedmiotu zamówienia9. Transport odpadów odbywaæ siê bêdzie ¶rodkiem transportu Wykonawcy przeznaczonym do transportu odpadów niebezpiecznych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. Transport odpadów odbywaæ siê bêdzie zgodnie z wymaganiami w zakresie ochrony ¶rodowiska oraz bezpieczeñstwa ¿ycia i zdrowia ludzi, w szczególno¶ci w sposób uwzglêdniaj±cy w³a¶ciwo¶ci chemiczne i fizyczne odpadów, w tym stan skupienia oraz zagro¿enia, które mog± powodowaæ odpady, w tym zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w odrêbnych przepisach.
10. Podstaw± do wystawienia faktury jest potwierdzenie wystawienia karty przekazania odpadów w systemie BDO.
11. KOD CPV: Kod CPV: 90524000-6 , 90524100-7 , 90524200-8 , 90524400-0
II. Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê, wobec którego zachodz± przes³anki wykluczenia okre¶lone w art. 7 ust.1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz
s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U z 2022 poz. 835)
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- "Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w ¦widnicy w 2025 r ".
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
- Sukcesywne dostawy rêkawic niesterylnych oraz foliowych
- "Utrzymanie sprawno¶ci urz±dzeñ o¶wietlenia miejskiego stanowi±cego maj±tek Gminy Miasto ¦widnica w 2025 roku"
- "Dostawa leków i p³ynów infuzyjnych - 5 zadañ"
- Sprz±tanie pomieszczeñ w S±dzie Rejonowym w ¦widnicy, terenu wokó³ posesji, pomieszczeñ archiwalnych w SO w ¦widnicy oraz pomieszczeñ w O¶rodkach Kuratorskich nr 1 w ¦widnicy i nr 4 w ¦wiebodzicach
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych" dla Samodzielnego Publicznego Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Brzesku,
- Us³uga odbioru, transportu i utylizacji niebezpiecznych odpadów medycznych oraz odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wytwarzanych w zw. z dzia³alno¶ci± WSSE w Warszawie
- Us³ugi zbierania, transportu i utylizacji odpadów medycznych wytwarzanych w obiektach Szpitala Miejskiego w Siemianowicach ¦l±skich Sp. z o. o.
- Kompleksowe ¶wiadczenie us³ug, odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Us³uga odbioru, transportu i utylizacji odpadów weterynaryjnych i chemicznych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w £odzi.
- "¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z "Pro-Medica" w E³ku Sp. z o. o. "
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.