Ogłoszenie z dnia 2022-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00268368/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
- 2022/BZP 00285843/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i remont budynku komunalnego w msc. Milejów-Osada”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milejów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzancka 13a
1.5.2.) Miejscowość: Milejów-Osada
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-020
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 814787610
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@milejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milejow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://milejow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa i remont budynku komunalnego w msc. Milejów-Osada”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4933c1c6-0814-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00353261
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038795/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa i remont budynku komunalnego w msc. Milejów-Osada
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, iż zamówienie realizowane jest w ramach konkursu ,,Rosnąca Odporność”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268368/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPR.271.28.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wykonanie prac budowlanych w ramach zadania: „Przebudowa i remont budynku komunalnego w msc. Milejów-Osada”.
4.2 Opis inwestycji:
Zakres prac budowlanych:
1) w branży budowlanej:
dobudowa windy wewnętrznej do obsługi kondygnacji nadziemnych;
przebudowa strefy wejściowej (rozbiórka schodów wejściowych i pochylni, powiększenie wiatrołapu, dobudowa nowych schodów wejściowych);
rozbiórka i likwidacja wjazdu do garażu, studzienek doświetlających w piwnicach;
docieplenie ścian zewnętrznych budynku (BSO);
docieplenie stropu poddasza;
wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej;
modernizacja dachu (wymiana konstrukcji dachu, wymiana pokrycia dachowego, przebudowa i wyniesienie kominów);
2) w branży sanitarnej:
instalacja wodociągowa bytowo-socjalna;
instalacja kanalizacji sanitarnej;
instalacja grzewcza centralnego ogrzewania wraz z przebudową węzła ciepłowniczego;
instalacja wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej;
instalacja chłodzenia miejscowego wybranych pomieszczeń
3) w branży elektrycznej|:
usunięcie kolizji – demontaż przyłącza napowietrznego z szachtem windowym;
zwiększenie mocy z 28kW do 35kW po zabudowie docelowej odbiorów;
szafka głównego wyłącznika pożarowego;
wykonanie nowej rozdzielnicy głównej dla potrzeb rozbudowy oraz remontu budynku i rozbudowy zakresu instalacji elektrycznych po zwiększeniu mocy;
wykonanie nowej rozdzielnicy piętra i piwnicy dla potrzeb rozbudowy oraz remontu budynku i rozbudowy zakresu instalacji elektrycznych po zwiększeniu mocy. Istniejące rozdzielnice nadające się do przebudowy – wykorzystać do w/w zakresu robót;
przyłącze kablowe;
wykonanie zlz YKXs do złącza poprzez wyłącznik pożarowy główny do tablicy głównej;
wykonanie wlz od TG do tablicy piętrowej i piwnicy;
główne trasy kablowe;
wykonanie zasilania instalacji klimatyzacji miejscowej – g. proj. Instalacyjnego;
oświetlenie podstawowe istniejące przystosować do obowiązujących norm w zakresie natężenia oświetlenie na bazie opraw LED;
wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego – baza LED;
przystosowanie istniejącego gniazda 230V ogólnego przeznaczenia do zwiększonej ilości obwodów;
wykonanie nowych obwodów technologicznych gniazd 230V i 400V zgodnie ze specyfikacją odbioru użytkownika;
wykonanie instalacji komputerowej gniazd DATA przeznaczonych do zasilania urządzeń IT (komputery, drukarki);
wykonanie instalacji fotowoltaicznej 20kW (20 paneli x 410W) z falownikiem 8kWp;
zasilenie odbiorów wydanych przez branżę instalacyjną;
instalacja zasilania dźwięku;
wykonanie instalacji odgromowej, uziemiającej i wyrównania potencjałów;
instalacji wyłączenia pożarowego budynku (przy wejściu głównym);
4.3 Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
e) opracowanie informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze),
2) uzyskanie niezbędnych do realizacji zamówienia wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU, stanowiącym załącznik nr 1 oraz do SWZ;
5) wykonanie obsługi geodezyjnej,
6) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym opracowanie map inwentaryzacyjnych,
7) zgłoszenie zakończenia robót i/lub uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu Zamawiającego.
4.3.1 Zakres świadczenia Wykonawcy obejmuje także dostosowanie przyłącza energetycznego do planowanej przebudowy realizowanej przez firmę EPSYSTEM w zakresie ,,Usunięcia kolizji na terenie SPZOZ” zgodnie z zamieszczonym dokumentem ,,Kolizja kabla EPSYSTEM”.
4.5 Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”) – Załącznik Nr 1 do SWZ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 7) ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1549000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1549000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelny
- Odnowienie poszycia dachowego Ratusza w Lubniewicach
- "Utworzenie Lokalnego Centrum Aktywności Społecznej w Czernicach Borowych"
- Wydział w Olsztynie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości budowa nowej siedziby w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Remont pomieszczeń na terenie Technikum Hotelarsko-Turystyczno-Gastronomicznego Nr 21 w Warszawie
- Modernizacja instalacji przeciwpożarowej klatki schodowej w skrzydle południowym w dawnym Pałacu Karola Poznańskiego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.