Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00272077/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
- 2024/BZP 00442085/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dokończenie zagospodarowania pasa zieleni w pasie drogowym ulicy Zachodniej na działce 1/3 – etap II w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa Parku Artystów przy ul. Zachodniej” – zad. 2018/15.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomianki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181768394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 115
1.5.2.) Miejscowość: Łomianki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@poczta.lomianki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2024
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dokończenie zagospodarowania pasa zieleni w pasie drogowym ulicy Zachodniej na działce 1/3 – etap II w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa Parku Artystów przy ul. Zachodniej” – zad. 2018/15.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-343992ee-f283-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353693
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101047/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 "Budowa Parku Artystów przy ul. Zachodniej" zad. 2018/15
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272077
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dokończenie zagospodarowania pasa zieleni w pasie drogowym ulicy Zachodniej na działce 1/3 – etap II w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa Parku Artystów przy ul. Zachodniej” – zad. 2018/15.
2. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w Projekcie budowlanym pn. Zagospodarowanie pasa zieleni w pasie drogowym ulicy Zachodniej na dz. nr ew. 1/3 w ramach zadania: „Zagospodarowania terenu pod Park Artystów wraz z kurtyną wodną w ramach zadania budżetowego 2018/15 Budowa Parku Artystów przy ul. Zachodniej oraz zadania 2020/18 Kurtyna wodna na ul. Zachodniej zakup i montaż” na dz. Nr Ew.1/3 (pas drogowy przy ul. Zachodniej), 0024 Łomianki, gm. Łomianki. oraz „Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót”.
3. Przedmiar robót należy traktować jako dokument dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty.
4. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie zagospodarowania pasa zieleni w pasie drogowym ulicy Zachodniej na działce 1/3 – etap II, warunkiem złożenia oferty przetargowej jest wizja w terenie.
5. Roboty powinny być wykonane w następującym zakresie:
1) Roboty przygotowawcze ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych oraz umieszczenie tablic ostrzegawczych.
2) Organizacja, utrzymanie i likwidacja zaplecza oraz placu budowy wraz z zasilaniem w energię elektryczną i doprowadzeniem wody.
3) Przygotowanie terenu – wykonanie pomiarów, zabezpieczenie drzew i krzewów, obsługa geodezyjna.
4) Prace w zakresie budowy nawierzchni wodoprzepuszczalnej typu ekoway na istniejącej podbudowie.
5) Prace w zakresie czyszczenia, uzupełnienia braków kruszywa, ponowne zagęszczenie podbudowy.
6) Podłączenie zasilania nowo wybudowanych lamp elektrycznych do istniejącego oświetlenia (Parku Artystów Etap I) wraz z inwentaryzacją powykonawczą instalacji elektrycznej.
7) Dostawa i montaż elementów małej architektury:
a) okrągłe ławki 8 szt. ø 128 cm i 1 szt. ø 64 cm wraz z nawierzchnią wodoprzepuszczalną typ ekoway,
b) kosze na śmieci,
c) stojaki rowerowe wraz z nawierzchnią wodoprzepuszczalną typ ekoway w kolorze szarym (zmiana lokalizacji stojaka rowerowego przy posesji ul. Zachodnia 13 zgodnie z Załącznikiem 2).
d) tablica z regulaminem (treść regulaminu i wygląd tablicy należy uzgodnić z Wydziałem Gospodarki Komunalnej).
8) Dokończenie platformy spotkań (wykonano konstrukcję betonową) tj. dużej ławy o ø 6,6 m z okrągłymi wycięciami/otworami z oświetleniem LED oraz montażem skrzynki zabezpieczającej instalacje elektryczną z wyłączeniem dostawy i montażu sprzętu audio. W ławeczce spotkań należy zastosować box ze stali kwasoodpornej lub ze stali nierdzewnej z możliwością zamknięcia na wkładkę typu "Masterkey" o wymiarach zgodnych z otworem w betonie.
9) Dostawa i montaż podpis/autograf w dużej skali wykonany ze stali nierdzewnej.
10) Uzupełnienie nasadzeń roślin Parku Artystów z wyłączeniem z projektu łąki kwietnej.
11) Dostawa, montaż i podłączenie do oświetlenia słupa stalowego informacyjnego o wys. 3 m w kolorze pomarańczowym z podświetlonym od wewnątrz napisem PARK ARTYSTÓW.
12) Dosadzenie brakujących roślin w rabatach.
13) Uzupełnienie rabat korą.
14) Renowacja trawników.
15) Uprzątnięcie terenu.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464190,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 636099,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 464190,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROW Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1182278769
7.3.3) Ulica: Warszawska 95A/7
7.3.4) Miejscowość: Łomianki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty brukarskie ROW Marcin Kulaszewicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 464190,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-148.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁOMIANEK
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Sadowej na rok 2025
- Wymiana warstwy ścieralnej na ul. Dolnej.
więcej: przetargi w Łomiankach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.