Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00262475/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
- 2023/BZP 00345726/01 - Wynik z dnia 2023-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
RIR.271.18.2023.CC Kompleksowa rewitalizacja cmentarza wojennego w Mełnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRUTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gruta 244
1.5.2.) Miejscowość: Gruta
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-330
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gruta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gruta.akcessnet.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-409176c0-0c17-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RIR.271.18.2023.CC Kompleksowa rewitalizacja cmentarza wojennego w Mełnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-409176c0-0c17-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353855
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056509/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Kompleksowa rewitalizacja cmentarza wojennego w Mełnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262475
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.18.2023.CC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Kompleksowa rewitalizacja cmentarza wojennego w Mełnie”.1.1. Lokalizacja inwestycji:
Działka nr 129, obręb (0008) Mełno, gmina Gruta.
Ochrona konserwatorska: cmentarz wpisany do gminnej ewidencji zabytków
1.2. Podział przedsięwzięcia na zadania:
Zadanie I: Branża produkcyjno- wykonawcza, obejmuje swym zakresem wszelkie prace kamieniarskie związane z wykonaniem i montażem krzyży upamiętniających poległych żołnierzy Wojska Polskiego, płyt nagrobnych, stołu ołtarzowego, emblematów, tablic, lapidarium, renowację istniejącego obelisku, a także wykonanie i montaż odlewu napisu z nazwą cmentarza oraz wizerunku Polskiego Orła Wojskowego. Kwatery żołnierzy Armii Czerwonej pozostają bez zmian.
1.3 Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na dwa zadania. Wykonawcy mogą składać oferty na jedno i wszystkie zadania.
1.4 . Zamawiający w załączonych dokumentach do SWZ:
Załączniku nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia_Zadania_I oraz Zadania_II_18
Załączniku nr 2 – Zadanie nr 1_dokumentacja techniczna_18
Załączniku nr 3 – Zadanie nr 2_dokumentacja techniczna_18
Załączniku nr 11 – Projekt umowy_18
zamieścił informacje, pozwalające na dokonanie wyceny zadania tj.: przedmiary, rysunki techniczne i graficzne, wizualizację przedmiotu zamówienia, wytyczne projektantów.
2. Plan realizacji zadania /Harmonogram realizacji zadania
Wykonawca zobligowany jest do złożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy zatwierdzonego przez Zamawiającego, harmonogramu rzeczowo – finansowego realizacji przedmiotu umowy z uwzględnieniem realizacji przedmiotu zamówienia
Ze względu na charakter inwestycji, tj. podział zamówienia na zadania realizowane w tym samym czasie realizacji przedmiotu zamówienia oraz konieczność wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i porządkiem technologicznym, przed przystąpieniem do realizacji inwestycji zobowiązuje się Wykonawców I i II Zadania do uzgodnienia między sobą i przy współudziale Inwestora harmonogramu realizacji robót budowlanych. Harmonogram ma na celu usystematyzowanie prac z poszczególnych etapów inwestycji we właściwej kolejności, która pozwoli w sposób niezakłócony i płynny zrealizować przedmiotowe zadanie. Pozwoli on również na wykluczenie sytuacji, w której prace realizowane przez Wykonawcę zadania I kolidowałyby z pracami wykonywanymi przez Wykonawcę zadania II lub byłby niezasadne pod kątem technologicznym. Harmonogram realizacji zadania, wymaga akceptacji Inwestora przed terminem podpisania umowy na realizację przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1300000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Kompleksowa rewitalizacja cmentarza wojennego w Mełnie”.1.1. Lokalizacja inwestycji:
Działka nr 129, obręb (0008) Mełno, gmina Gruta.
Ochrona konserwatorska: cmentarz wpisany do gminnej ewidencji zabytków
1.2. Podział przedsięwzięcia na zadania:
Zadanie II: Branża drogowo - budowlana obejmuje wykonanie ogrodzenia cmentarza, ogrodzenie kute, pojedyncze przęsła murowane, na podmurówce murowanej. W zakres tej branży wchodzi także wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki granitowej w części centralnej cmentarza oraz brukowej przez wejściem na teren cmentarza. Etap ten obejmuje swym zakresem również wykonanie nawierzchni mineralno- żywicznej w kwaterach poległych oraz mineralnej na alejkach pomiędzy kwaterami.
1.3 Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na dwa zadania. Wykonawcy mogą składać oferty na jedno i wszystkie zadania.
1.4 . Zamawiający w załączonych dokumentach do SWZ:
Załączniku nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia_Zadania_I oraz Zadania_II_18
Załączniku nr 2 – Zadanie nr 1_dokumentacja techniczna_18
Załączniku nr 3 – Zadanie nr 2_dokumentacja techniczna_18
Załączniku nr 11 – Projekt umowy_18
zamieścił informacje, pozwalające na dokonanie wyceny zadania tj.: przedmiary, rysunki techniczne i graficzne, wizualizację przedmiotu zamówienia, wytyczne projektantów.
2. Plan realizacji zadania /Harmonogram realizacji zadania
Wykonawca zobligowany jest do złożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy zatwierdzonego przez Zamawiającego, harmonogramu rzeczowo – finansowego realizacji przedmiotu umowy z uwzględnieniem realizacji przedmiotu zamówienia
Ze względu na charakter inwestycji, tj. podział zamówienia na zadania realizowane w tym samym czasie realizacji przedmiotu zamówienia oraz konieczność wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i porządkiem technologicznym, przed przystąpieniem do realizacji inwestycji zobowiązuje się Wykonawców I i II Zadania do uzgodnienia między sobą i przy współudziale Inwestora harmonogramu realizacji robót budowlanych. Harmonogram ma na celu usystematyzowanie prac z poszczególnych etapów inwestycji we właściwej kolejności, która pozwoli w sposób niezakłócony i płynny zrealizować przedmiotowe zadanie. Pozwoli on również na wykluczenie sytuacji, w której prace realizowane przez Wykonawcę zadania I kolidowałyby z pracami wykonywanymi przez Wykonawcę zadania II lub byłby niezasadne pod kątem technologicznym. Harmonogram realizacji zadania, wymaga akceptacji Inwestora przed terminem podpisania umowy na realizację przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 700000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1041810,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1041810,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1041810,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Granity Skwara Group spółka cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 762-199-13-96
7.3.3) Ulica: W. Witosa 3
7.3.4) Miejscowość: Zabrodzie
7.3.5) Kod pocztowy: 07-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRANITY SKWARA GROUP - SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
GRANITY SKWARA GROUP - SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1041810 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Płusy
- "Budowa budynku wielorodzinnego w Orzyszu"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2218G w zakresie budowy chodnika na odcinku Kłodawa - Trąbki Małe
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Podosie oraz budowa kanalizacji w miejscowości Krzywda, gm. Krzywda
- "Budowa dróg gruntowych metodą śladową (płyty betonowe) z podziałem na części"
- "Budowa budynku dydaktyczno - warsztatowego dla Zespołu Szkół w Kowalu"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.