eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościanDostawa płynów i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą dwóch aparatów do wykonywania ciągłych terapii nerkozastępczych dla SPZOZ w Kościanie ul. Szpitalna 7



Ogłoszenie z dnia 2024-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa płynów i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą dwóch aparatów do wykonywania ciągłych terapii nerkozastępczych
dla SPZOZ w Kościanie ul. Szpitalna 7

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie

1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ w Kościanie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411051999

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 7

1.5.2.) Miejscowość: Kościan

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.spzozkoscian@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital.koscian.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spzozkoscian.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa płynów i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą dwóch aparatów do wykonywania ciągłych terapii nerkozastępczych
dla SPZOZ w Kościanie ul. Szpitalna 7

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd3d427f-1683-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353917

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330501

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.260.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa dwóch aparatów do wykonywania ciągłych terapii nerkozastępczych wraz z dostawą płynów i materiałów eksploatacyjnych
Opis przedmiotu zamówienia w szczególności materiałów eksploatacyjnych stanowi Załącznik nr 2.1. do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
Szczegółowy opis wymaganych parametrów aparatu określa Załączniku nr 2.2.
Prawo opcji.:
a) Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z PRAWA OPCJI. Zamawiający jest uprawniony zlecić Dostawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący takie same dostawy (analogiczne), jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia
b) Przedmiotem Opcji będą dostawy analogiczne, jak opisane w SWZ (i wycenione przez Dostawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym część Oferty).
c) W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zamówione wszystkie, niektóre lub jedna z pozycji wskazanych w SWZ (i wycenionych przez Dostawcę w formularzu ofertowym stanowiącym część Oferty).
d) Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Dostawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 10% wartości przedmiotu Umowy określonej we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SWZ.
e) Podstawą określenia wartości dostaw zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych pozycji zawarte w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym część Oferty.
f) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego dostaw stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zmiany warunków epidemiologicznych, zwiększenia ilości przyjmowanych pacjentów, zmian w receptariuszu szpitalnym, konieczności zastosowania innego sposobu leczenia u pacjentów, zmian w sposobie leczenia pacjentów, w przypadku zlecenia lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33181000-2 - Urządzenia do terapii nerkowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33181510-0 - Płyny do terapii nerkowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 604962,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 604962,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 604962,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FRESENIUS MEDICAL CARE POLSKA -S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831480785

7.3.3) Ulica: KRZYWA 13

7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ

7.3.5) Kod pocztowy: 60-118

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 604962,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.