Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00280823/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu wokół VI LO im. J. Słowackiego na działce nr 10 obręb 0023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bzp@um.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kielce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-31e71c78-1584-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu wokół VI LO im. J. Słowackiego na działce nr 10 obręb 00232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31e71c78-1584-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353992
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029815/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Zagospodarowanie terenu wokół VI LO im. J. Słowackiego na działce nr 10 obręb 0023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280823
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-II.271.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Zagospodarowanie terenu wokół VI LO im. J. Słowackiego na działce nr 10 obręb 0023” w Kielcach.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na podstawie Programu funkcjonalno – użytkowego oraz obowiązujących przepisów umożliwiającej wykonanie zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem;
2) zapewnienie nadzoru autorskiego nad realizowanym zamówieniem;
3) wykonanie altany/wiaty na min. 40 osób przeznaczonej na klasę outdoorową;
4) wykonanie altany/wiaty na ok. 15 osób dla spędzania przez uczniów wolnego czasu;
5) wykonanie elementów małej architektury;
6) montaż zestawu street workout;
7) montaż urządzeń rekreacyjnych dla młodzieży umożliwiających aktywny wypoczynek;
8) wykonanie ciągów komunikacyjnych z uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawnościami;
9) demontaż i utylizację istniejących elementów np. małej architektury, nawierzchni;
10) zagospodarowanie wód opadowych na obszarze inwestycji;
11) wykonanie innych, niezbędnych robót/instalacji do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia;
12) wykonanie tablicy informacyjnej o realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego;
13) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
14) opracowanie dokumentacji powykonawczej.
Wykonawca wykona roboty budowlane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, w tym między innymi zamontuje urządzenia posiadające właściwe atesty i certyfikaty oraz uzyska dokument z kontroli pomontażowej (odbiorczej) akredytowanej jednostki inspekcyjnej dla zestawu street workout oraz uzyska na huśtawkę właściwy certyfikat z kontroli potwierdzający zgodność z normami, przeprowadzonej przez specjalistę ds. bezpieczeństwa placów zabaw lub akredytowaną jednostkę inspekcyjną. Jeżeli w dokumentach przekazanych przez Zamawiającego, w szczególności programie funkcjonalno – użytkowym przywołane są normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne bądź systemy referencji technicznych Zamawiającydopuszcza równoważne normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne bądź systemy referencji technicznych.
Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na dwa Etapy, których szczegółowy opis znajduje się w § 2 ust. 2 wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określają:
- wzór umowy, stanowiący Załączniki nr 5 do SWZ,
- Program funkcjonalno – użytkowy, zwany dalej PFU, stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430306,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 500000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430306,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elefun Projects Tomasz Rostkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141577753
7.3.3) Ulica: Nowowiejska 65
7.3.4) Miejscowość: Pogroszew
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Elefun Projects TOMASZ ROSTKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
Elefun Projects TOMASZ ROSTKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430306,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 96 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wczasy profilaktyczno-lecznicze w Busku-Zdroju dla emerytowanych pracowników oświaty województwa swiętokrzyskiego
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego (sprzedaż oraz dystrybucja) do Biur Powiatowych ARiMR w Kielcach i Sandomierzu
- Dostawy bioadaptorów wieńcowo-kobaltowych na potrzeby Zespołu Pracowni Radiologii Zabiegowej, Hemodynamiki i Elektrokardiologii Ś.C.K. Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie siedmiu dwudniowych szkoleń pn. "Podnoszenie poziomu bezpieczeństwa osobistego pracownika socjalnego podczas wykonywania czynności zawodowych" w 2025 roku.
- Zakup i dostawa pasków do glukometrów wraz z dzierżawą glukometrów i systemem zarządzania badaniami POCT dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Kielce, Budynek II LO im. J. Śniadeckiego przy ul. Śniadeckich 9 w Kielcach (1907 r.) Wymiana pokrycia dachowego, więźby dachowej, wykonanie instalacji odgromowej, ocieplenie stropu budynku
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 567 od km ok. 22+850 do km ok. 29+300 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów oraz chodnika na terenie Gminy Staroźreby"
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach przedsięwzięcia pn. Optymalizacja świadczeń SP ZOZ w Międzyrzecu Podl. poprzez utworzenie oddziału geriatrycznego i powiązaną modyfikację innych świadczeń
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Przeprowadzenie prac remontowych w dwóch lokalizacjach Bursy nr 6 w Warszawie.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Rozbudowa drogi gminnej ul. Konwaliowej w Bielsku-Białej, od km 0+190 do km 0+295 wraz z budową przepustu na potoku Krzywa"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.