eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WróblewDostawa paliw ciek³ych



Og³oszenie z dnia 2024-06-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw ciek³ych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WRÓBLEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934565

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 15

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wróblew

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-285

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publiczne@wroblew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://wroblew.biuletyn.net/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw ciek³ych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6e9e4a07-23d8-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00354038

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00007505/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawa paliw ciek³ych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gwwroblew.e-zp.finn.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gwwroblew.e-zp.finn.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa³a siê za po¶rednictwem Systemu E-Zamówienia
Publiczne Gminy Wróblew, (zwanego dalej Systemem e-ZP lub Systemem) dostêpnego pod adresem https://gwwroblew.ezp.
finn.pl/.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto w Systemie e-
ZP.
3. Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZP jest bezp³atne.
4. Zaleca siê rejestracjê konta w Systemie e-ZP na adres email wskazany w formularzu ofertowym.
5. U¿ytkownik niezarejestrowany mo¿e jedynie przegl±daæ tre¶ci udostêpniane w czê¶ci publicznej
Systemu. Jest to równoznaczne z tym, ¿e u¿ytkownicy niezarejestrowani nie posiadaj± dostêpu
do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu.
6. Dokonuj±c rejestracji Wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu E-Zamówienia
Publiczne Gmina Wróblew.
7. W Systemie E-ZP znajduj± siê tak¿e instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obs³ugi Systemu FINN
e-Zamówienia Publiczne) oraz filmy instrukta¿owe - prezentuj±ce podstawowe czynno¶ci
dokonywane przez Wykonawców za pomoc± Systemu (rejestracja, zadawanie pytañ, z³o¿enie
oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostêpna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
8. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru
danych Systemu E-ZP:
1) Format kodowania tre¶ci w obrêbie Systemu - UTF8,
2) Komunikacja pomiêdzy przegl±dark± Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy u¿yciu
bezpiecznego protoko³u HTTPS,
3) Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) -
czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim ¼ród³em czasu.
9. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotycz±ce specyfikacji
po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania
danych):
1) sta³y dostêp do sieci Internet i minimalna prêdko¶æ po³±czenia internetowego nie mniejsza ni¿
512 kb/s;
2) zaktualizowana przegl±darka internetowa Chrome w wersji 77 i pó¼niejsze lub Mozilla
Firefox w wersji 63 i pó¼niejsze;
3) system operacyjny Microsoft Windows 7 i pó¼niejsze lub Apple macOS 10.14 i pó¼niejsze,
dystrybucje systemu Linux.
10. Z³o¿enie oferty w trybie podstawowym poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez
Wykonawcê kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu
zaufanego.
11. Kwalifikowany podpis elektroniczny, wystawiony przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania,
bêd±cego podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spe³niaj±ce
wymogi bezpieczeñstwa okre¶lone w ustawie z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz
identyfikacji elektronicznej (Dz.U z 2019 poz. 162). Szczegó³owe informacje o sposobie
pozyskania us³ugi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jej u¿ycia mo¿na
znale¼æ na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców us³ug zaufania, których lista
znajduje siê pod adresem internetowym: https://www.nccert.pl/kontakt.htm
rozdzia³ 10. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIÊ ZAMAWIAJ¡CEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ
PRZEKAZYWANIA O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, Zamawiaj±cy
informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego
na zadanie pn.: „Dostawa pali ciek³ych” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych
(Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym
w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz
jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego
danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
􀀀 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
􀀀 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
􀀀 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby
niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji
maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa
w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym
z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których
mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIT.271.12.2024.RR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa n/w paliw:
a) Oleju napêdowego ON w ilo¶ci do 40.000,00 litrów odpowiadaj±cego normie PN-EN 590
i wymaganiom jako¶ciowym okre¶lonym w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia
9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. 2015, poz. 1680 ze zm.),
b) Benzyny bezo³owiowej Pb 95 w ilo¶ci do 6.000,00 litrów odpowiadaj±cej normie PN-EN 228
i wymaganiom jako¶ciowym okre¶lonym w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia
9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. 2015, poz. 1680 ze zm.).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Sta³y upust udzielony w odniesieniu do ceny jednostkowej netto oleju napêdowego ON

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Sta³y upust udzielony w odniesieniu do ceny jednostkowej netto benzyny bezo³owiowej Pb -95

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Wykonawca spe³ni niniejszy warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w
zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi niniejszym zamówieniem – Wykonawca musi posiadaæ aktualn± koncesjê na
prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie wskazanym w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. 2020,
poz. 833 ze zm.) – koncesja na obrót paliwami ciek³ymi.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie warunek, dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia
okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, zostanie uznany za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub
zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej,
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcê, ¿e dysponuje przynajmniej jedn± stacj± paliw po³o¿on± nie dalej ni¿ 5 km od
siedziby Urzêdu Gminy Wróblew i czynn± 24 h/dobê z powodu na prowadzenie akcji „zima” oraz akcji ratunkowych
prowadzonych przez Ochotnicze Stra¿e Po¿arne z terenu Gminy Wróblew.
Uzasadnienie:
Zawê¿a siê odleg³o¶æ stacji paliw do 5 km ze wzglêdu na posiadane ci±gniki rolnicze oraz koparko-³adowarkê Waryñski,
które s± pojazdami wolnobie¿nymi tankowanymi 3 – 4 razy w tygodniu. Krótszy czas przejazdu zwi±zany z zatankowaniem
paliwa a przez to d³u¿szy czas pracy tych pojazdów w wykonaniu wyznaczonych zadañ. Mniejsze zu¿ycie paliwa zwi±zanie
z dojazdem do stacji paliw i zwi±zane z tym mniejsze koszty.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga
z³o¿enia z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu z postepowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega
wykluczeniu z postepowania.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert±, oprócz o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ ni¿ej
wymienione dokumenty:
a) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy
pzp
b) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo – je¶li dotyczy.
c) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ
wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 i 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy pzp, natomiast spe³nienie warunków
udzia³u w postêpowaniu wykonawcy wykazuj± zgodnie z ust. 4 pkt 2 IDW.
2) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w ust. 6 pkt. 2 IDW
sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw
wykluczenia oraz spe³niania warunków
udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
4) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa.
Uwaga !
Pe³nomocnictwa winny byæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym. W przypadku gdy pe³nomocnictwo zosta³o wystawione jako dokument w postaci papierowej,
przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie
tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w
postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje
mocodawca.
Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz.
5) Wype³niaj±c formularz ofertowy, jak równie¿ inne dokumenty powo³uj±ce siê na wykonawcê:
w miejscu np.: „oznaczenie wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wszystkich podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, a
nie tylko pe³nomocnika.
6) Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ korespondencjê do ustanowionego pe³nomocnika.
7) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie, których oferta zosta³a wybrana, zobowi±zani s± przed
zawarciem umowy do przedstawienia zamawiaj±cemu kopii umowy reguluj±cej ich wspó³pracê.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszczalne jest dokonywanie zmian niniejszej umowy o charakterze nieistotnym, przez co
nale¿y rozumieæ w szczególno¶ci zmianê danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjnoorganizacyjn±
umowy, zmianê osób wskazanych do kontaktów miêdzy Stronami, zmianê osób
pe³ni±cych funkcje kierownicze w ramach realizacji zamówienia.
2. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej
z okoliczno¶ci, o której mowa art. 455 Ustawy Pzp.
3. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej
z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podanych warunków ich wprowadzenia.
3.1 Zmiana zakresu rzeczowego zamówienia jest mo¿liwa w przypadku zmiany sposobu
realizacji zamówienia wynikaj±cej ze zmian w obowi±zuj±cych przepisach prawa b±d¼
wytycznych maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy;
3.2. Zmiany dotycz±ce podwykonawcy - dopuszczalne s± zmiany podwykonawcy lub
powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcy w przypadku gdy wykonawca nie wskaza³
w ofercie powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcy.
3.3 Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia, jest mo¿liwa w przypadku zmiany stawki podatku VAT.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-14 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gwwroblew.e-zp.finn.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-14 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-13

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.