Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00282057/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont i renowacja pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Jarosławiu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROSŁAWSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 17
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwest@powiat.jaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont i renowacja pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Jarosławiu”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7f80ec6-f80b-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354182
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047784/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Roboty budowlane w budynku Starostwa Powiatowego w Jarosławiu w tym usuwanie barier architektonicznych w ramach projektu DOSTĘPNA PRZESTRZEŃ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282057
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane których celem jest remont i renowacja wybranych pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Jarosławiu z uwzględnieniem aspektów dostępności architektoniczno-budowlanej.
2. Budynek Starostwa Powiatowego w Jarosławiu zlokalizowany przy ul. Jana Pawła II 17, decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Przemyślu z dnia 29. 10. 1998 r. jest wpisany do Rejestru Zabytków pod pozycją rejestru A –893.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie w trzech etapach:
1) Etap I: „Renowacja pomieszczeń w budynku zabytkowym Starostwa Powiatowego w Jarosławiu z uwzględnieniem aspektów dostępności architektoniczno-budowlanej”;
2) Etap II: „Remont wybranych pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Jarosławiu”;
3) Etap III: „Renowacja pomieszczeń w budynku zabytkowym Starostwa Powiatowego w Jarosławiu z uwzględnieniem aspektów dostępności architektoniczno-budowlanej”.
4. Roboty budowlane i remontowo-renowacyjne stanowiące przedmiot zamówienia obejmują:
1) rozbiórkę i demontaż posadzek, barierek, balustrad, krat, ościeżnic;
2) renowację istniejącej balustrady stalowej;
3) demontaż i montaż barierek i pochwytów;
4) demontaż i montaż stolarki drzwiowej;
5) roboty instalacyjne:
a) instalacje telekomunikacyjne,
b) instalacje elektryczne i oświetleniowe,
c) instalacje alarmowe: przeciwpożarowe i przeciwwłamaniowe;
6) montaż sufitów podwieszanych kasetonowych;
7) roboty posadzkarskie:
a) rozbiórka lastrico,
b) wykonanie nowej wylewki wyrównawczej,
c) ułożenie płytek granitowych wraz z cokolikami,
d) wyłożenie płytkami biegów i spoczników schodów, oraz cokołów i boków biegów;
8) roboty malarskie:
a) przeszlifowanie istniejącej lamperii oraz szpachlowanie ścian,
b) malowanie ścian do wys. 1,5m farbą lateksową odporną na zmywanie (półmat), powyżej malowanie farbą lateksową (mat) – kolor wskazany przez Zamawiającego;
9) montaż tabliczek/oznakowania pokoi biurowych starostwa alfabetem Braille;
10) montaż bramki zabezpieczającej przed wejściem na wyższą kondygnację;
11) montaż platformy przyschodowej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych;
12) przystosowanie drzwi wejściowych do automatycznego otwierania uruchamianych przyciskiem przez osobę niepełnosprawną.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót budowlanych niezbędnych do wykonania określa Dokumentacja projektowo – techniczna, w której skład wchodzą:
1) Projekt architektoniczno-budowlany i wykonawczy: Remont wybranych pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Jarosławiu” w branży budowlanej i elektrycznej / projekt techniczny, które obejmują część zakresu robót budowlanych dla Etapu I (pierwszego) oraz cały zakres robót budowlanych Etapu II (drugiego);
2) Projekt architektoniczno-budowlany: Renowacja pomieszczeń w budynku zabytkowym Starostwa Powiatowego w Jarosławiu z uwzględnieniem aspektów dostępności architektoniczno-budowlanej, który obejmuję pozostałą część zakresu robót budowlanych dla Etapu I (pierwszego) oraz cały zakres robót budowlanych Etapu III (trzeciego);
3) Decyzje:
a) Decyzja Starosty Jarosławskiego Nr 513/2022 z dnia 15 listopada 2022 r. (znak: AB-AAB. 6740.575.2022) – pozwolenie na budowę,
b) Decyzja Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 28. 08. 2022 r., znak: INR-II.5142.6.27.2022.PG,
c) Decyzja Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 30. 02. 2024 r., znak: INR-II.5142.2.2024.MF;
4) Przedmiary robót sporządzone dla poszczególnych etapów realizacji robót budowlanych;
5) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
6. Ilościowy zakres robót budowlanych, niezbędnych do wykonania w ramach zamówienia, szczegółowo określają Przedmiary robót sporządzone dla poszczególnych etapów realizacji robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia i będące elementami Dokumentacji projektowo – technicznej, stanowiącej Załącznik Nr 1 do SWZ.
7. Przedmiary robót, tj. zarówno ich zakres jak i zawarte w nich obmiary stanowią podstawę do sporządzenia dokładnej wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, w formie Kosztorysów ofertowych składanych wraz z ofertą, gdyż będą one wiążące zarówno dla Wykonawcy jak i dla Zamawiającego na etapie wykonawstwa. Należy wycenić wszystkie roboty, opisane w Przedmiarach robót.
8. W przypadku różnic pomiędzy Dokumentacją projektowo – techniczną, o której mowa w ust. 5, a Przedmiarami robót, o których mowa w ust. 6, do wyceny należy przyjąć, że przedmiot zamówienia w zakresie ilości i rodzaju robót budowlanych niezbędnych do wykonania w ramach zamówienia określają Przedmiary robót.
9. W ramach wykonania / realizacji zamówienia, zgodnie z postanowieniami SWZ oraz umowy zawartej na wykonanie zamówienia, Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt:
1) zapewni Kierownika budowy posiadającego odpowiednie kwalifikacje do kierowania budową i niezbędne uprawnienia budowlane, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i uprawnienia do kierowania budową / robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych lub spełniającego wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz przynależącego do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającego wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
2) zapewni kierownika robót branży elektrycznej posiadającego niezbędne uprawnienia budowlane, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych lub spełniającego wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r.
o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz przynależącego do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającego wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
3) jeżeli będzie to konieczne lub wymagane przepisami prawa, zapewni innych kierowników robót branżowych, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych lub spełniających wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz przynależących do właściwych izb samorządów zawodowych i posiadających wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
4) w razie konieczności wynikających z przepisów prawa, dokona zgłoszeń do odbioru wykonanych robót budowlanych lub prac renowacyjnych do odpowiednich inspekcji, służb i straży oraz dokona opłat z tytułu odbioru wykonanych robót budowlanych lub prac renowacyjnych przez odpowiednie inspekcje, służby i straże.
10. Wykonawca będzie zobowiązany:
1) udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia (wykonane roboty budowlane) rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 36 miesięcy, z wyjątkiem platformy przyschodowej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych, która musi być objęta co najmniej 60 miesięcznym okresem gwarancji;
2) właściwie postępować z odpadami przeznaczonymi do utylizacji tj. w sposób określony przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
3) zagospodarować we własnym zakresie materiały pochodzące z demontażu i odpady powstałe w toku własnych robót oraz ponieść koszty ich wywozu wraz z kosztami składowania i utylizacji;
4) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji prac / robót związanych z wykonaniem zamówienia / umowy;
5) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, do ich wykonania bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi nieuzasadnionymi kosztami;
6) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania tzw. „robót dodatkowych”, do ich wykonania na podstawie tych samych czynników cenotwórczych (R, S, Kp, Kz, Z), jakie zostaną wykazane w Kosztorysie ofertowym, a w przypadku braku takich czynników cenotwórczych w złożonym Kosztorysie ofertowym oraz braku możliwości ich interpolacji lub ekstrapolacji, na podstawie czynników cenotwórczych zawartych w aktualnych cennikach Sekocenbud dla województwa podkarpackiego.
11. Wymagania odnośnie urządzeń dostarczonych i montowanych w ramach realizacji zamówienia:
1) dostarczone i zamontowane w ramach realizacji zamówienia urządzenia muszą być:
a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego,
b) fabrycznie nowe, nigdy wcześnie nieużywane, nieposiadające śladów użytkowania,
c) niedotknięte żadną wadą fizyczną oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich;
2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostarczenia i zamontowania przez Wykonawcę urządzeń będących produktami powystawowymi lub demonstracyjnymi;
3) wszystkie dostarczone i zamontowane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia urządzenia muszą posiadać instrukcje obsługi, a te które tego wymagają, również: dokumentacje techniczno-rozruchowe, (DTR), aprobaty techniczne, deklaracje zgodności CE, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami oraz inne dokumenty wymagane przy tego typu urządzeniach, a także karty gwarancyjne;
4) gwarancje (karty / warunki gwarancyjne) na dostarczone i zamontowane przez Wykonawcę urządzenia staną się automatycznie postanowieniami umowy o wykonanie zamówienia i za wyjątkiem wydłużenia okresu ich obowiązywania nie mogą ulec zmianie.
12. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunkami określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1262493,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1262493,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1262493,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana Big-Bud Robert Jaremko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921097239
7.3.3) Ulica: Laszki 117
7.3.4) Miejscowość: Laszki
7.3.5) Kod pocztowy: 37-543
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA BIG-BUD ROBERT JAREMKO
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA BIG-BUD ROBERT JAREMKO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1262493,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- "Wykonanie dostawy samochodu osobowego z napędem typu hybrid"
- "Dozór i fizyczna ochrona obiektu Starostwa Powiatowego w Jarosławiu przy ul. Jana Pawła II 17 oraz mienia znajdującego się na terenie chronionego obiektu w 2025 - 2026 r."
- Montaż doświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu ul. Zamkowej, Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Garbarze - II etap, ul. Długosza + boczna, Budowa oświetlenia ul. Fredry + Miłosza (4 części)
- Dostawa warzyw dla potrzeb kuchni szpitalnej - z podziałem na zadania - powtórzone
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na potrzeby PANS w Jarosławiu
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.