eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HarasiukiRemont i przebudowa zabytkowego budynku byłego Urzedu Gminy w Hucie Krzeszowskiej.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa zabytkowego budynku byłego Urzedu Gminy w Hucie Krzeszowskiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Harasiuki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409376

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 11

1.5.2.) Miejscowość: Harasiuki

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-413

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15-8791306

1.5.8.) Numer faksu: 15-8791306

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@harasiuki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.harasiuki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.harasiuki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i przebudowa zabytkowego budynku byłego Urzedu Gminy w Hucie Krzeszowskiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-241a978a-0079-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354441

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003635/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Remont i przebudowa zabytkowego budynku byłego Urzędu Gminy w Hucie Krzeszowskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294888

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.III.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1027896,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Remont i przebudowa zabytkowego budynku byłego Urzędu Gminy w Hucie Krzeszowskiej.”
Opis inwestycji:
Budynek drewniany zabytkowy wybudowany w roku 1933, wpisany do gminnej ewidencji zabytków, nie remontowany. Powierzchnia zabudowy 232,00 m2
powierzchnia użytkowa 193,65 m2 o kubaturze 1460,00 m 3. Obiekt niepodpiwniczony
z poddaszem nieużytkowym, dachem wielospadowym o konstrukcji drewnianej pokrytym blachą trapezową. Przebudowa i remont dotyczy jednego obiektu zabytkowego.

4.2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z podziałem na trzy zadania :
Zadanie Nr 1. „Remont i przebudowa zabytkowego budynku byłego Urzędu Gminy w Hucie Krzeszowskiej.”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
1) przebudowę i remont dachu poprzez:
- demontaż istniejącego pokrycia dachowego(blachy),
- uzupełnienie i wymianę niezbędnych elementów konstrukcji dachowej,
- wykonanie pokrycia dachowego(zastosowanie membrany dachowej oraz blachy dachówko podobnej-modułowej),
- wykonanie obróbek blacharskich i orynnowania.

Zadanie Nr 2. „Remont i przebudowa zabytkowego budynku byłego Urzędu Gminy w Hucie Krzeszowskiej.”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
1) wykonanie robót zewnętrznych przy obiekcie poprzez:
– uzupełnienie braków w fundamentach z cegły palonej, wymianie zniszczonych
elementów konstrukcyjnych ścian i podwalin,
- wymianie oszalowania wraz z dociepleniem i impregnacją,
- wykonanie izolacji ścian i fundamentów,
2) wymianie stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej,
3) wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych i schodów zewnętrznych,
4) wykonanie przewodów kominowych,
5) zagospodarowanie terenu,

Zadanie Nr 3. „Remont i przebudowa zabytkowego budynku byłego Urzędu Gminy w Hucie Krzeszowskiej – Etap II.”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
1) wykonanie robót wewnętrznych polegających na odtworzeniu (wymianie) posadzek i podłóg,
2) impregnacji ścian drewnianych wewnętrznych,
3) wymianie instalacji wewnętrznych,(wod-kan, c.o)
4) odtworzeniu okładzin ścian i sufitów,

4.2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania robót budowlanych, o którym mowa w pkt.4.2. określają:
1) dokumentacja projektowa, w tym:
− projekt architektoniczno-budowlany,
− projekt zagospodarowania terenu,
− projekty techniczne – b. budowlana, stanowiące załącznik Nr 10 do SWZ,
− projekty techniczne – instalacje, stanowiące załącznik Nr 10A do SWZ,

Uwaga. Zamawiający jest w posiadaniu jednej dokumentacji projektowej, obejmującej całość przedsięwzięcia. Załączona do niniejszego postępowania dokumentacja projektowa obejmuje całościowy zakres do wykonania o którym mowa odpowiednio: w zadaniu Nr 1, zadaniu Nr 2 i zadaniu Nr 3.

2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) stanowiące załącznik Nr 10 do SWZ, (dotyczą całości przedsięwzięcia),
3) przedmiary robót stanowiące załącznik Nr 11 do SWZ ( oddzielnie na każde
z zadań), W związku z powyższym Wykonawcy winni zwrócić uwagę na dołączone przedmiary wydzielające zakresy robót do wykonania w poszczególnych zadaniach.

4.3. W przypadku rozbieżności w dokumentach wskazanych w pkt. 4.2.1. wiążące są zapisy wg następującej hierarchii dokumentów:
1) dokumentacja projektowa, z uwzględnieniem wyjaśnień udzielanych podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) przedmiary robót, z zastrzeżeniem ust. 4 i 5.
4) wynagrodzenie wykonawcy ma charakter ryczałtu, który stanowi ekwiwalent świadczenia wykonawcy opisanego w dokumentacji projektowej wskazanej w pkt 4.2.2. oraz w STWIORB.
5) przedmiar robót ma charakter pomocniczy, co oznacza, że w przypadku, gdy dany rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres został ujęty w dokumentacji projektowej lub w STWIORB – wykonawca zobowiązuje się wykonać wskazany tam rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres zgodnie z dokumentacją projektową lub STWIORB w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, nawet jeżeli dany rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres nie został ujęty w przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45262700-8 - Przebudowa budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1242915,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1630585,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1242915,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BKB Spółka z ograniczona odpowiedzialnościa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6020133753

7.3.3) Ulica: Mostowa 1

7.3.4) Miejscowość: Krzeszow

7.3.5) Kod pocztowy: 37-418

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1242915,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.