Ogłoszenie z dnia 2022-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00247597/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
115-116 Remont instalacji elektrycznej w dwóch zamieszkałych lokalach mieszkalnych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach –ROM I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH ZAKŁAD BUDŻETOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271176358
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Filaretów 31
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 227-40-91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbm.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzbm.tychy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzbmtychy.bip.gov.pl/publiccontracts/view/373301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami na zlecenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
115-116 Remont instalacji elektrycznej w dwóch zamieszkałych lokalach mieszkalnych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach –ROM I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc42f96d-00ed-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354471
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017381/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remonty komunalnych zasobów mieszkaniowych gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247597/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DIZ-340/115-116/07/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 17144,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1DIZ-340/115/07/2022
Remont instalacji elektrycznej w zamieszkałym lokalu mieszkalnym w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym przy ul. Wojska Polskiego 17/4 w Tychach
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 8819,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2DIZ-340/116/07/2022
Remont instalacji elektrycznej w zamieszkałym lokalu mieszkalnym w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym przy ul. Wojska Polskiego 1a/7 w Tychach
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 8324,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9549,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10072,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9549,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GAJDA JAROSŁAW USŁUGI INSTALACYJNE I REMONTOWE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 638-115-71-66
7.3.3) Ulica: Łucznicza 10
7.3.4) Miejscowość: Pszczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 43-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GAJDA JAROSŁAW USŁUGI INSTALACYJNE I REMONTOWE
jakie przetargi wygrała firma
GAJDA JAROSŁAW USŁUGI INSTALACYJNE I REMONTOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9549,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-26Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8549,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11920,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8549,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTAL-PLESS ALEKSANDER WOREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 638-175-44-71
7.3.3) Ulica: Józefa Lompy 20
7.3.4) Miejscowość: Pszczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 43-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8549,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-26INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego typu "T" dla Megrez Sp. z o.o.
- Przebudowa części budynku zakaźnego celem rozwoju opieki długoterminowej wraz z termomodernizacją całego budynku w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym MEGREZ Sp. z o.o. (nr spr.: 38/24/ZP/TPbN)
- Budowa małych instalacji fotowoltaicznych z magazynami energii wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na potrzeby pompowni ścieków w Tychach
- Remonty cząstkowe chodników, ścieżek rowerowych, jezdni i zjazdów na terenie Miasta Tychy w 2025 roku
- Wymiana dwusekcyjnej rozdzielnicy elektrycznej SN oraz wymiana kabli SN pomiędzy rozdzielnicą SN a transformatorami 20/0,4kV 1600kVA wraz z pozostałymi pracami towarzyszącymi na Oczyszczalni Ścieków
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wolnostojącego budynku administracyjnego Nadleśnictwa Ełk wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce 335/2 w miejscowości Mrozy Wielkie
- Wykonanie Sali rozpraw o charakterze specjalnym (niejawnym) z pomieszczeniami towarzyszącymi w budynku Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. Zielińskiego 1
- MODERNIZACJA SIECI ELEKTRYCZNEJ, WYKONANIE SEGMENTU LOKALNEJ SZKOLNEJ SIECI KOMPUTEROWEJ, WYKONANIE WENTYLACJI LUB KLIMATYZACJI, PODŁOGI ANTYSTATYCZNEJ ANTYPOŚLIZGOWEJ, NAPRAWA MALOWANIE ŚCIAN ORAZ ..
- Wykonanie przebudowy pomieszczenia technicznego na kondygnacji -1 dostosowujących go do wymagań stawianym archiwum, w budynku przy ul. Jasnej 8 w Warszawie
- BUDOWA ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO
- Wykonanie instalacji współpracy Systemu Kontroli Dostępu z istniejącym Systemem Sygnalizacji Pożarowej Szpitala Klinicznego MSWiA z W-MCO w Olsztynie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.