Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00286006/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dozór i ochrona mienia w Osiedlowym Domu Kultury w Jeleniej Górze przy Al. Jana Pawła II 18
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Osiedlowy Dom Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 231064656
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: K. Trzcińskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-506
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (75) 75 31 831
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@odk.jgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://odk.jgora.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2bca6986-fb43-11ee-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Osiedlowy Dom Kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dozór i ochrona mienia w Osiedlowym Domu Kultury w Jeleniej Górze przy Al. Jana Pawła II 182.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bca6986-fb43-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354473
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00286001/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dozór i ochrona mienia w Osiedlowym Domu Kultury w Jeleniej Górze przy Al. Jana Pawła II 18
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286006
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia w siedzibie Osiedlowego Domu Kultury w Jeleniej Górze przy Al. Jana Pawła II 18.
2. W ramach stałej bezpośredniej ochrony fizycznej mienia oraz świadczenia usług dozoru Wykonawca zobowiązany jest do :
a) ochrony mienia przed kradzieżą i włamaniem do obiektów, jak również w sytuacjach bezpośredniego zagrożenia, w tym pożaru, wichury, zalania opadami atmosferycznymi,
b) zamykania i otwierania Budynku głównego o określonych przez Zamawiającego godzinach,
c) sprawdzania zamknięć i plomb zabezpieczających do wydzielonych pomieszczeń w ochranianych obiektach,
d) prowadzenia ewidencji kluczy do pomieszczeń w ochranianych obiektach,
e) prowadzenia książki ewidencji kluczy do pomieszczeń w ochranianych obiektach,
f) prowadzenia książki ewidencji osób dyżurujących w ochranianych obiektach,
g) wpisywanie informacji o objęciu i zdaniu dyżuru oraz wszelkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia dyżuru, jak też o stwierdzonych zagrożeniach i ryzyku,
h) niezwłocznego informowania upoważnionych pracowników ODK o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na terenie ochranianych obiektów,
i) nie wpuszczaniu na teren ochranianych obiektów osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających,
j) nie wpuszczania na teren ochranianych obiektów akwizytorów i osób prowadzących handel obnośny,
k) podejmowania interwencji wobec osób zakłócających porządek wewnątrz obiektów na terenie ochranianym,
l) zamykanie furtki i bram wjazdowych oraz nie wpuszczania na teren posiadłości, BEZ ZGODY Zamawiającego, osób postronnych w godzinach zamknięcia instytucji.
o) podejmowania właściwych interwencji związanych z pozostawieniem na terenie ochranianym lub jego bezpośredniego sąsiedztwa podejrzanych toreb, paczek itp.,
p) utrzymywania stałej łączności z bazą własnej Agencji Ochrony oraz utrzymywanie gotowości łączności z Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Gazowym, Pogotowiem Energetycznym,
s) współpracy z Policja i Strażą Miejską podczas zaprowadzania porządku publicznego w ochranianych obiektach i na terenie do nich bezpośrednio przylegającym, a także z innymi służbami w przypadku wystąpienia awarii, katastrof, losowych zagrożeń dla bezpieczeństwa osób i mienia,
t) skutecznego reagowania w przypadku innych zagrożeń nie wymienionych w niniejszym OPZ.
3. Usługa w zakresie dozoru, ochrony mienia i czuwania nad zabezpieczeniem budynku siedziby Zamawiającego będzie wykonywana przez minimum jednego pracownika na zmianie w godzinach:
a) W dni powszednie robocze (poniedziałek piątek) w godz. 20:30 – 8:30 (12 godz.)
b) W dni wolne (soboty, niedziele) i święta – całodobowo
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 351906,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 438052,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 351906,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTISERVICE SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791021905
7.3.3) Ulica: Rynek 15-16
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podjazd Grupy Interwencyjnej oraz monitoring sygnałów alarmowych - SOLID SECURITY 02-676 Warszawa, ul. Postępu 17
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 351906,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-10 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- EW Pilchowice II -Odtworzenie części elektrycznej turbozespołu TZ-1 - generator G-1
- Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Jelenia Góra
- BUDOWA, PRZEBUDOWA I WYMIANA OŚWIETLENIA NA OBSZARZE ŚRÓDMIEŚCIA JELENIEJ GÓRY
- Wykonanie audytu dostosowania maszyn do wymagań minimalnych i zasadniczych w obiektach elektrowni wodnych TAURON Ekoenergia sp. z o.o.
- Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Jelenia Góra
- ZAGOSPODAROWANIE PLACU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ - CURIE 12 W JELENIEJ GÓRZE - "BEZPIECZNA STREFA RELAKSU, WYPOCZYNKU I ZABAW POD CHMURKĄ"
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony mienia
- Usługa polegająca na zapewnieniu monitoringu wizyjnego, telefonu alarmowego dla potrzeb Gminy Kobierzyce wraz z jego obsługą oraz wsparciem grupy interwencyjnej.
- Ochrona obiektu i dozór mienia Opery Bałtyckiej w Gdańsku wraz z obsługą portierni
- Świadczenie usług ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektów Szpitala i jego terenu
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy al. Juliusza Słowackiego 17a
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku oraz na posesji Sądu Rejonowego w Złotoryi w latach 2025-2027 (24 miesiące).
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.