Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby Szkoły Podstawowej
im. Olimpijczyków Polskich w Kramsku w okresie 1.09.2023 r. – 30.06.2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Olimpijczyków Polskich w Kramsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000271756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konińska 20
1.5.2.) Miejscowość: Kramsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-511
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spkramsk@kramsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spkramsk.szkolnastrona.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby Szkoły Podstawowejim. Olimpijczyków Polskich w Kramsku w okresie 1.09.2023 r. – 30.06.2024 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-265857d9-3aa6-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354915
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00353269/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Olimpijczyków Polskich w Kramsku w okresie 1.09.2023 r. – 30.06.2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust.1 pkt 7ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamawiający w ramach postępowania SPK.271.1.2022 przewidział w SWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2022/BZP 0037368 z dnia 4.10.2022 r możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi.
W wyniku postępowania nr SPK.271.1.2022 jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez Spółdzielnię Socjalną „Razem do sukcesu”.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-383ddc50-441a-11ed-8832-4e4740e186ac
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPK.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Olimpijczyków Polskich w Kramsku polegające na zapewnieniu całodziennego żywienia dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Olimpijczyków Polskich w Kramsku,
tj. przygotowanie i dostarczenie na potrzeby stołówki szkolnej gorącego posiłku: obiadu jednodaniowego z napojem, oraz wyżywienia dla oddziału przedszkolnego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
2. W cenie posiłku w obu częściach należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, m.in.: koszty zakupu produktów, przygotowania posiłków, dostarczania posiłków, wydania posiłków w przypadku szkół, zebrania i utylizacji odpadów.
3. Wykonawca będzie dostarczał posiłki do szkół i przedszkoli w termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw.
4. Ustala się następujące ilości posiłków w okresie świadczenia usług: od 1.09.2023 roku do 30.06.2024 roku
• Oddziały przedszkolne - obiady:
a) wyżywienie dla dzieci z oddziałów przedszkolnych od 1.09.2023 roku do 30.06.2024 roku w skali roku średnio 15 os. x 186 dni = 2790 posiłków
• Obiady dla uczniów klas I-VIII:
a) od 1.09.2023 roku do 30.06.2024 roku średnio 60 os. x 186 dni = 11 160 posiłków
Wielkość przedmiotu zamówienia jest szacunkowa, a Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia maksymalnie o 50% lub zwiększenia maksymalnie o 50% wielkości przedmiotu zamówienia, w tym poszczególnych posiłków a prawo to nie może stanowić podstawy do kierowania wobec Zamawiającego roszczeń, w tym finansowych ze strony Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "Razem do sukcesu"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652988147
7.3.3) Ulica: Konińska 20
7.3.4) Miejscowość: Kramsk
7.3.5) Kod pocztowy: 62-511
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM DO SUKCESU"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM DO SUKCESU"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217620,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2024-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 44 WE WROCŁAWIU
- "Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 1 w Bochni w roku 2025"
- PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW MIEJSKO - GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W USTRZYKACH DOLNYCH W 2025 ROKU
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 12 im. Jerzego Kukuczki w Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r.
- Przygotowywanie i dostarczanie dwudaniowego gorącego posiłku dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Strzelinie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025r.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla Przedszkola i Szkoły Podstawowej nr 1 w Kożuchowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.