Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00459455/01 - Wynik z dnia 2023-10-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Wykonanie projektu budowlano-technologicznego Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Studzieniec, 06-500 Mława dz. nr 11-503/3, 11-503/5”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD WODOCIĄGÓW, KANALIZACJI I OCZYSZCZALNIA ŚCIEKÓW "WOD-KAN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130020022
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Płocka 106
1.5.2.) Miejscowość: Mława
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 236546070
1.5.8.) Numer faksu: 236546083
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wod-kan-mlawa.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wod-kan-mlawa.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka wodna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie projektu budowlano-technologicznego Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Studzieniec, 06-500 Mława dz. nr 11-503/3, 11-503/5”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffba1b7d-3a9c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ffba1b7d-3a9c-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-ffba1b7d-3a9c-11ee-9aa3-96d3b4440790
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnętrzny. Podpis formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnętrznym również jest możliwy, tylko w tym przypadku, powstały oddzielny plik podpisu dla tego formularza należy załączyć w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”.
Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym9 lub podpisem osobistym10, mogą być zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę” dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. System sprawdza, czy złożone pliki są podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocześnie informując o tym wykonawcę. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostępne są dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce „Oferty/Wnioski”.
Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest: Zakład Wodociągów, Kanalizacji i Oczyszczalnia Ścieków „Wod-Kan” Sp. z o.o. z siedzibą ul. Płocka 106, 06-500 Mława, sekretariat@wod-kan-mlawa.com.pl, tel. 23 654 60 70.
2. W sprawach związanych z ochroną Państwa danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: iod@wod-kan-mlawa.com.pl
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na zamawiającym – w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do Pzp.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
7. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO.
8. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych jesteście Państwo uprawnieni do:
1) dostępu do swoich danych osobowych – na podstawie art. 15 RODO,
2) sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych – na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
3) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Państwu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
10. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Państwu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: KT-825
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy Stacji Uzdatniania Wody ( SUW) wraz z projektami branżowymi wewnętrznymi i zewnętrznymi, technologicznymi, automatyką i zagospodarowaniem terenu SUW – ul. Studzieniec, 06-500 Mława dz. nr 11-503/3, 11-503/5.
2. Nadzór autorski- zobowiązanie. Nadzór autorski do dnia zrealizowania inwestycji.
Wstępna koncepcja stacji:
Wydajność części technologicznej SUW: Q=46 m3/h, dobowo ok. Qd=1100 m3/d,
Wydajność zestawu pompowego wody kierowanej do sieci: Q=100 m3/h,
Jakość wody, na bazie otrzymanych analiz: nieznaczne przekroczenia zawartości związków żelaza. ( załącznik wyniki fizyko- chemiczne z istniejącej studni).
Ważne jest żeby możliwe było przekazywanie parametrów pracy stacji, stanu urządzeń, historię zdarzeń, itp. do aplikacji wizualizacyjnej SCADA, na komputerze montowanym w siedzibie eksploatatora. Elektronika, automatyka, wizualizacja musi być kompatybilna z obecnym podglądem pozostałych już istniejących dwóch SUW.
2. Wykonana dokumentacja (szczegółowa specyfikacja techniczna, projekt budowlany, projekt techniczny, projektowo-kosztorysowa musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa polskiego (Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego) a w szczególności dla realizacji zadania budowy Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Studzieniec w Mławie musi zawierać:
• Projekt architektoniczno- budowlany oraz zagospodarowania terenu ( naniesione instalacje technologiczne, budynek, zbiorniki, przyłącza, instalacja fotowoltaiczna na gruncie itp.),
• Projekt obiektu Stacji Uzdatniania Wody, wewnątrz którego będzie zamontowana technologia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
• Projekt kompleksowej technologii uzdatniania wody w oparciu o udostępnione wyniki badań fizyko- chemicznych ze studni nr 1 w ul. Studzieniec,
• Projekty branżowe wewnętrzne i zewnętrzne ( elektryka, instalacja fotowoltaiczna 40kWp instalacje sanitarne),
• Przedmiary i kosztorysy robót ( budowlanych, zagospodarowania terenu, technologicznych, elektrycznych i automatyki, instalacji sanitarnych wod-kan,
• Wniosek wraz z załącznikami oraz uzyskanie decyzji na lokalizację inwestycji,
• Wniosek wraz z załącznikami o uzyskanie warunków zabudowy- uzyskanie warunków zabudowy.
3. Ilość i rodzaj opracowania:
Projekt techniczny powinien zawierać:
• projekt architektoniczno- budowlany oraz zagospodarowania terenu - 5 egz.,
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, sanitarnych, technologicznych elektrycznych i automatyki- po 2 egz.,
• projekt technologii uzdatniania wody- 5 egz.,
• projekt instalacji elektrycznej z fotowoltaiką w tym zasilanie awaryjne, aparatury kontrolno-pomiarowej, automatyki procesów technologicznych, ogrzewanie elektryczne ( grzejniki) -
5 egz.,
• Projekt instalacji wod-kan ( do uzgodnieni z zamawiającym)- 5 egz.,
• Przedmiar i kosztorys robót budowlanych i zagospodarowania terenu- - 2 kpl.,
• Przedmiar i kosztorys robót technologicznych- 2 kpl.,
• Przedmiar i kosztorys robót elektrycznych i automatyki- 2 kpl.,
• Przedmiar i kosztorys robót sanitarnych wod-kan- 2 kpl.
4. Ponadto wykonawca będzie zobowiązany do:
• Uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych do uzyskania pozwolenia na budowę,
• Uzyskania map geodezyjnych do celów projektowych,
• Uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych związanych z projektem, w tym uzyskanie pozwolenia na budowę wspólniej Stacji Uzdatniania Wody.
5. Całą dokumentację projektową dotyczącą przedmiotu zamówienia, zamawiający otrzyma w formie tradycyjnej (papierowej) oraz w formie elektronicznej z zapisanym plikiem na dysku zewnętrznym w formacie PDF – 1 szt., oraz dodatkowo, przedmiary robót w wersji edytowalnej ATH.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania w ramach zawartej umowy maksymalnie dwóch nieodpłatnych aktualizacji kosztorysu inwestorskiego.
Ważne jest żeby możliwe było przekazywanie parametrów pracy stacji, stanu urządzeń, historię zdarzeń, itp. do aplikacji wizualizacyjnej SCADA, na komputerze montowanym w siedzibie eksploatatora. Elektronika, automatyka, wizualizacja musi być kompatybilna z obecnym podglądem pozostałych już istniejących dwóch SUW.
2. Wykonana dokumentacja (szczegółowa specyfikacja techniczna, projekt budowlany, projekt techniczny, projektowo-kosztorysowa musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa polskiego (Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego) a w szczególności dla realizacji zadania budowy Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Studzieniec w Mławie musi zawierać:
• Projekt architektoniczno- budowlany oraz zagospodarowania terenu ( naniesione instalacje technologiczne, budynek, zbiorniki, przyłącza, instalacja fotowoltaiczna na gruncie itp.),
• Projekt obiektu Stacji Uzdatniania Wody, wewnątrz którego będzie zamontowana technologia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
• Projekt kompleksowej technologii uzdatniania wody w oparciu o udostępnione wyniki badań fizyko- chemicznych ze studni nr 1 w ul. Studzieniec,
• Projekty branżowe wewnętrzne i zewnętrzne ( elektryka, instalacja fotowoltaiczna 40kWp instalacje sanitarne),
• Przedmiary i kosztorysy robót ( budowlanych, zagospodarowania terenu, technologicznych, elektrycznych i automatyki, instalacji sanitarnych wod-kan,
• Wniosek wraz z załącznikami oraz uzyskanie decyzji na lokalizację inwestycji,
• Wniosek wraz z załącznikami o uzyskanie warunków zabudowy- uzyskanie warunków zabudowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (NO) zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich wagami :
• cena – 90 %.
• Termin wykonania zamówienia:
Do 31.10.2023 r. – 10 pkt
Do 05.11.2023 r. – 5 pkt
Po 05.11.2023 r. – 0 pkt
Wykonanie zamówienia w okresie 05.11.2023 r. - 15.11.2023 r. będzie traktowane jako wykonane we właściwym terminie.
2. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium, otrzyma najwyższą ilość punktów. Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów wyliczona wg podanego niżej wzoru.
3. Ocena kryterium nastąpi w skali punktowej od 0 do 100 punktów (przy czym 1pkt = 1%). Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku. Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:
NO = ( Cmin / Cb x 90 ) + T
Cmin. - cena brutto oferty najtańszej;
Cb – cena brutto oferty badanej;
T10 – 10 pkt za wykonanie w terminie do 31.10.2023 r.
T5 – 5 pkt za wykonanie termin do 5.11.2023 r.
T0 – 0 pkt za wykonanie po dacie 5.11.2023 r.
100 - wskaźnik stały
4. Jeżeli złożona zostanie oferta, której wybór prowadzić będzie do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest:a. Posiadanie doświadczenia w zakresie rozwiązań technicznych
i technologicznych projektowania Stacji Uzdatniania Wody przez Wykonawcę
w realizacji, co najmniej 3 projektów w ciągu ostatnich 10 lat w tym minimum 1, którego zakończono realizację (budowę) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. wykonania projektu budowlano-technologicznego wraz z doborem niezbędnych urządzeń i wyposażenia do prawidłowego działania Stacji Uzdatniania Wody o minimum parametrach jak w niniejszym zamówieniu.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty dołączy oświadczenie o spełnieniu warunku a wybrany Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem protokołu odbioru lub innego dokumentu stwierdzającego wykonanie minimum 3 projektów ( w tym 1 który został zrealizowany przez Inwestora) – w ciągu ostatnich 10 lat.
b. Posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania w zakresach objętych przedmiotem zamówienia.
W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu wykonawca do oferty dołączy kopię poświadczoną za zgodnością z oryginałem uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i sanitarnych – własne lub osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu umowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i zaświadczenie o aktualnym ubezpieczeniu członka Izby
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 3.1 do SWZ – wzór dokumentu „Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu” (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty dołączy oświadczenie o spełnieniu warunku a wybrany Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem protokołu odbioru lub innego dokumentu stwierdzającego wykonanie minimum 3 projektów ( w tym 1 który został zrealizowany przez Inwestora) – w ciągu ostatnich 10 lat.
2. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu wykonawca do oferty dołączy kopię poświadczoną za zgodnością z oryginałem uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i sanitarnych – własne lub osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu umowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i zaświadczenie o aktualnym ubezpieczeniu członka Izby
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum, spółkę cywilną).2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Nie dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki.
4. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, może wynikać albo z dokumentu pod taką nazwą albo z umowy podmiotów wspólnie składających ofertę (dołączonej do oferty).
Pełnomocnictwo do złożenia oferty powinno posiadać taką samą formę jak oferta. Pełnomocnictwo składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (żaden z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu
z postępowania, co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy
z Wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie).
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (wzór Załącznik nr 4 do SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Warunki ewentualnych zmian określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji.2. Postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.
3. Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o zaistnieniu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić podstawowemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu. W przypadku, o którym mowa w poprzednim zdaniu, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-31 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 5. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola „drag&drop” („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-31 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-30
INNE PRZETARGI Z MŁAWY
- Dostawy gazów medycznych, azotu i innych gazów wraz z dzierżawą stacji zgazowania ciekłego tlenu medycznego
- Dostawa oleju napędowego wraz z kontenerową stacją paliw w ilości 2 szt. w formie dzierżawy w ROKU 2025
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia w Schronisku dla osób bezdomnych, osobom bezdomnym (mężczyźni i kobiety) przebywającym na terenie Miasta Mława
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia w Schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi, osobom bezdomnym (mężczyźni i kobiety) przebywającym na terenie Miasta Mława
- Bieżącą dostawę benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego dla potrzeb środków transportowych Powiatowego Zarządu Dróg w Mławie
- "Wymiana sieci wodociągowej z azbesto- cementu DN100 na nową z PEHD RC SDR 11, DN100"
więcej: przetargi w Mławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przyrodniczego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Eliaszuki i inne", odcinki 1, 2A, 2B Eliaszuki, 1A Mikłaszewo - 4 Zadania"
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- "Przebudowa przystani kajakowej - opracowanie dokumentacji"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.