eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mława"Wykonanie projektu budowlano-technologicznego Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Studzieniec, 06-500 Mława dz. nr 11-503/3, 11-503/5"



Ogłoszenie z dnia 2023-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie projektu budowlano-technologicznego Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Studzieniec, 06-500 Mława dz. nr 11-503/3, 11-503/5”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD WODOCIĄGÓW, KANALIZACJI I OCZYSZCZALNIA ŚCIEKÓW "WOD-KAN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130020022

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Płocka 106

1.5.2.) Miejscowość: Mława

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 236546070

1.5.8.) Numer faksu: 236546083

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wod-kan-mlawa.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wod-kan-mlawa.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ffba1b7d-3a9c-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka wodna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie projektu budowlano-technologicznego Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Studzieniec, 06-500 Mława dz. nr 11-503/3, 11-503/5”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffba1b7d-3a9c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459455

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355047

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KT-825

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy Stacji Uzdatniania Wody ( SUW) wraz z projektami branżowymi wewnętrznymi i zewnętrznymi, technologicznymi, automatyką i zagospodarowaniem terenu SUW – ul. Studzieniec, 06-500 Mława dz. nr 11-503/3, 11-503/5.
2. Nadzór autorski- zobowiązanie. Nadzór autorski do dnia zrealizowania inwestycji.


Wstępna koncepcja stacji:
Wydajność części technologicznej SUW: Q=46 m3/h, dobowo ok. Qd=1100 m3/d,
Wydajność zestawu pompowego wody kierowanej do sieci: Q=100 m3/h,
Jakość wody, na bazie otrzymanych analiz: nieznaczne przekroczenia zawartości związków żelaza. ( załącznik wyniki fizyko- chemiczne z istniejącej studni).
Ważne jest żeby możliwe było przekazywanie parametrów pracy stacji, stanu urządzeń, historię zdarzeń, itp. do aplikacji wizualizacyjnej SCADA, na komputerze montowanym w siedzibie eksploatatora. Elektronika, automatyka, wizualizacja musi być kompatybilna z obecnym podglądem pozostałych już istniejących dwóch SUW.

2. Wykonana dokumentacja (szczegółowa specyfikacja techniczna, projekt budowlany, projekt techniczny, projektowo-kosztorysowa musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa polskiego (Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego) a w szczególności dla realizacji zadania budowy Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Studzieniec w Mławie musi zawierać:
• Projekt architektoniczno- budowlany oraz zagospodarowania terenu ( naniesione instalacje technologiczne, budynek, zbiorniki, przyłącza, instalacja fotowoltaiczna na gruncie itp.),
• Projekt obiektu Stacji Uzdatniania Wody, wewnątrz którego będzie zamontowana technologia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
• Projekt kompleksowej technologii uzdatniania wody w oparciu o udostępnione wyniki badań fizyko- chemicznych ze studni nr 1 w ul. Studzieniec,
• Projekty branżowe wewnętrzne i zewnętrzne ( elektryka, instalacja fotowoltaiczna 40kWp instalacje sanitarne),
• Przedmiary i kosztorysy robót ( budowlanych, zagospodarowania terenu, technologicznych, elektrycznych i automatyki, instalacji sanitarnych wod-kan,
• Wniosek wraz z załącznikami oraz uzyskanie decyzji na lokalizację inwestycji,
• Wniosek wraz z załącznikami o uzyskanie warunków zabudowy- uzyskanie warunków zabudowy.
3. Ilość i rodzaj opracowania:
Projekt techniczny powinien zawierać:

• projekt architektoniczno- budowlany oraz zagospodarowania terenu - 5 egz.,
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, sanitarnych, technologicznych elektrycznych i automatyki- po 2 egz.,
• projekt technologii uzdatniania wody- 5 egz.,
• projekt instalacji elektrycznej z fotowoltaiką w tym zasilanie awaryjne, aparatury kontrolno-pomiarowej, automatyki procesów technologicznych, ogrzewanie elektryczne ( grzejniki) -
5 egz.,
• Projekt instalacji wod-kan ( do uzgodnieni z zamawiającym)- 5 egz.,
• Przedmiar i kosztorys robót budowlanych i zagospodarowania terenu- - 2 kpl.,
• Przedmiar i kosztorys robót technologicznych- 2 kpl.,
• Przedmiar i kosztorys robót elektrycznych i automatyki- 2 kpl.,
• Przedmiar i kosztorys robót sanitarnych wod-kan- 2 kpl.

4. Ponadto wykonawca będzie zobowiązany do:
• Uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych do uzyskania pozwolenia na budowę,
• Uzyskania map geodezyjnych do celów projektowych,
• Uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych związanych z projektem, w tym uzyskanie pozwolenia na budowę wspólniej Stacji Uzdatniania Wody.

5. Całą dokumentację projektową dotyczącą przedmiotu zamówienia, zamawiający otrzyma w formie tradycyjnej (papierowej) oraz w formie elektronicznej z zapisanym plikiem na dysku zewnętrznym w formacie PDF – 1 szt., oraz dodatkowo, przedmiary robót w wersji edytowalnej ATH.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania w ramach zawartej umowy maksymalnie dwóch nieodpłatnych aktualizacji kosztorysu inwestorskiego.
Ważne jest żeby możliwe było przekazywanie parametrów pracy stacji, stanu urządzeń, historię zdarzeń, itp. do aplikacji wizualizacyjnej SCADA, na komputerze montowanym w siedzibie eksploatatora. Elektronika, automatyka, wizualizacja musi być kompatybilna z obecnym podglądem pozostałych już istniejących dwóch SUW.

2. Wykonana dokumentacja (szczegółowa specyfikacja techniczna, projekt budowlany, projekt techniczny, projektowo-kosztorysowa musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa polskiego (Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego) a w szczególności dla realizacji zadania budowy Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Studzieniec w Mławie musi zawierać:
• Projekt architektoniczno- budowlany oraz zagospodarowania terenu ( naniesione instalacje technologiczne, budynek, zbiorniki, przyłącza, instalacja fotowoltaiczna na gruncie itp.),
• Projekt obiektu Stacji Uzdatniania Wody, wewnątrz którego będzie zamontowana technologia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
• Projekt kompleksowej technologii uzdatniania wody w oparciu o udostępnione wyniki badań fizyko- chemicznych ze studni nr 1 w ul. Studzieniec,
• Projekty branżowe wewnętrzne i zewnętrzne ( elektryka, instalacja fotowoltaiczna 40kWp instalacje sanitarne),
• Przedmiary i kosztorysy robót ( budowlanych, zagospodarowania terenu, technologicznych, elektrycznych i automatyki, instalacji sanitarnych wod-kan,
• Wniosek wraz z załącznikami oraz uzyskanie decyzji na lokalizację inwestycji,
• Wniosek wraz z załącznikami o uzyskanie warunków zabudowy- uzyskanie warunków zabudowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Projektowania i Obsługi Inwestycji "PROBUD" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481602299

7.3.3) Ulica: ul. Konieczki 15B/A

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-21 do 2023-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.