eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźUsługa ochrony całodobowej obiektów będących własnością ŁIT



Ogłoszenie z dnia 2024-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony całodobowej obiektów będących własnością ŁIT

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521631148

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie nr 19/27

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-570

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lit.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lit.lukasiewicz.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lit

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


naukowo-badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony całodobowej obiektów będących własnością ŁIT

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46ba55af-e784-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355157

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258884

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FO-Z/ŁIT/12/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 983827,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ochrona całodobowa obiektów będących własnością ŁIT zlokalizowanych w Krakowie przy
ul. Zakopiańskiej 9 na okres 12 miesięcy na potrzeby Sieci Badawczej Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79715000-9 - Usługi patrolowe

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 304804,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ochrona całodobowa obiektów będących własnością ŁIT zlokalizowanych w Łodzi przy ul. Zgierskiej 73 przez okres 24 miesięcy na potrzeby Sieci Badawczej Łukasiewicz – Łódzki Instytut Technologiczny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79715000-9 - Usługi patrolowe

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 614040 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całodobowe monitorowanie sygnałów z lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w Łodzi przy ul. Marii Skłodowskiej Curie19/27. Patrolowanie ww. obiektu poprzez patrol interwencyjny raz na dobę w godzinach 19:00 – 7:00 polegające na przejeżdżaniu pojazdu patrolu interwencyjnego po terenie ww. obiektu z użyciem udostępnionego przez Zamawiającego klucza i pilota zdalnego otwierania bramy wjazdowej. Podejmowanie interwencji na odebrany sygnał alarmowy z lokalnego systemu alarmowego. W przypadku zaistnienia konieczności podjęcie działań grupy interwencyjnej w celu niedopuszczenia do powstania szkody oraz zabezpieczenia mienia Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie urządzeń dodatkowych będących własnością Wykonawcy koniecznych do wykonywania usługi. Świadczenie wyżej wymienionych usług przez okres 24 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79715000-9 - Usługi patrolowe

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 28848,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całodobowe monitorowanie sygnałów z lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 55/59. Podejmowanie interwencji na odebrany sygnał alarmowy z lokalnego systemu alarmowego. W przypadku zaistnienia konieczności podjęcie działań grupy interwencyjnej w celu niedopuszczenia do powstania szkody oraz zabezpieczenia mienia Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie urządzeń dodatkowych będących własnością Wykonawcy koniecznych do wykonywania usługi. Świadczenie wyżej wymienionych usług przez okres 24 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79715000-9 - Usługi patrolowe

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 2112,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całodobowe monitorowanie sygnałów z lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie będącym własnością ŁIT zlokalizowanym w Łodzi przy ul. Brzezińskiej 5/15 przez okres 24 miesięcy wraz z wykonywaniem usługi wideo obchodu na udostępnionym przez Zamawiającego systemie CCTV. Prowadzenie rejestru realizacji usługi wideo obchodu. W przypadku zaistnienia konieczności podjęcie działań grupy interwencyjnej w celu niedopuszczenia do powstania szkody oraz zabezpieczenia mienia Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79715000-9 - Usługi patrolowe

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 15406,96 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całodobowe monitorowanie sygnałów z lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie będącym własnością ŁIT zlokalizowanym w Łodzi przy ul. Gdańskiej 118 przez okres 24 miesięcy wraz z wykonywaniem usługi wideo obchodu na udostępnionym przez Zamawiającego systemie CCTV. Prowadzenie rejestru realizacji usługi wideo obchodu. W przypadku zaistnienia konieczności podjęcie działań grupy interwencyjnej w celu niedopuszczenia do powstania szkody oraz zabezpieczenia mienia Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79715000-9 - Usługi patrolowe

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 15406,96 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Całodobowe monitorowanie sygnałów z lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie będącym własnością ŁIT zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Konstancińskiej 11 przez okres 24 miesięcy. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie urządzeń dodatkowych będących własnością Wykonawcy koniecznych do wykonywania usługi. W przypadku zaistnienia konieczności podjęcie działań patrolu interwencyjnego w celu niedopuszczenia do powstania szkody oraz zabezpieczenia mienia Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79715000-9 - Usługi patrolowe

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 3208,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284777,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362564,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284777,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TIME GROUP POLSKA Sp. z o. o

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SKY ONE Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412538663

7.3.3) Ulica: pl. Wolności 2

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284777,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 19

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 19

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 543120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 733589,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 543120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MJK Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Matpol Grupa Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213773674

7.3.3) Ulica: Dominikańska 33

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-738

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 543120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt oferty najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Oferta z najniższą ceną, tj. Konsorcjum firm: „STEKOP” S. A. – Lider konsorcjum: ul. Mołdawska 9, 02-127 Warszawa, „STEKOP OCHRONA” sp. z o.o. – członek konsorcjum: ul. Mołdawska 9, 02-127 Warszawa z ceną oferty:
dla części 3: 47 232,00 zł przekracza środki na sfinansowanie tej części zamówienia, tj. kwotę: 35 483,04 zł;

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt oferty najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Oferta z najniższą ceną, tj. Konsorcjum firm: „STEKOP” S. A. – Lider konsorcjum: ul. Mołdawska 9, 02-127 Warszawa, „STEKOP OCHRONA” sp. z o.o. – członek konsorcjum: ul. Mołdawska 9, 02-127 Warszawa z ceną oferty:
dla części 4: 47 232,00 zł przekracza środki na sfinansowanie tej części zamówienia, tj. kwotę: 2 597,76 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47232,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47232,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt oferty najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Oferta z najniższą ceną, tj. SERVO OCHRONA sp. z o.o., ul. Lutomierska 131, 91-035 Łódź z ceną oferty:
dla części 5: 162 064,80 zł przekracza środki na sfinansowanie tej części zamówienia, tj. kwotę: 18 950,56 zł

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162064,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162064,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt oferty najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Oferta z najniższą ceną, tj. SERVO OCHRONA sp. z o.o., ul. Lutomierska 131, 91-035 Łódź z ceną oferty:
dla części 6: 162 064,80 zł przekracza środki na sfinansowanie tej części zamówienia tj. kwotę: 18 950,56 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162064,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162064,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt oferty najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Oferta z najniższą ceną, tj. MONSTER-GROUP sp. z o.o.: Rąbkowa 155, 33-312 Tęgoborze z ceną oferty:
dla części 7: 20 664,00 zł przekracza środki na sfinansowanie tej części zamówienia tj. kwotę: 3 946,70 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20664,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20664,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.