eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWykonanie robót budowlanych dla rozbudowy budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2023-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla rozbudowy budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 350 00 75

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kisa.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych dla rozbudowy budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f07c7669-0b4d-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355310

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263825

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KISA/TP/03/I/2023/ROZBUDOWA_BUDYNKU_PORCELANOWA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1824431,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie robót budowlanych dla rozbudowy budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach”.

Zamówienie obejmuje m.in. rozbudowę trzech kondygnacji nadziemnych dopasowanych do istniejących poziomów w istniejącym budynku w kierunku północnym o 5,55 metrów. Elewacje do wykończenia z przeszkleniem w formie szklanej elewacji. Budynek do wznoszenia w technologii żelbetowej: ławy fundamentowe, słupy oraz stropy żelbetowe. Rozbudowa instalacji wewnętrznej w zakresie wynikającym z planowanej rozbudowy budynku.

Zakres zamówienia obejmuje:
- roboty ziemne
- roboty fundamentowe
- wykonywanie słupów nośnych
- wykonanie stropów
- wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem
- wykonanie elewacji
- wykonanie elementów wykończeniowych wnętrza
- prace przy zagospodarowaniu terenu działki
- zabudowę zasilania budynku,
- zabudowę instalacji przeciwpożarowego wyłączenia zasilania budynku,
- zabudowę tablic bezpiecznikowych,
- zabudowę instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego,
- zabudowę instalacji oświetlenia zewnętrznego,
- zabudowę instalacji gniazd wtykowych,
- zabudowę instalacji ochrony przed porażeniem,
- zabudowę instalacji przeciwprzepięciowej,
- zabudowę instalacji uziemiającej,
- zabudowę instalacji odgromowej,
- zabudowę i przygotowanie instalacji do pracy z agregatem
- budowa instalacji sieci logicznej IT,
- budowa instalacji monitoringu CCTV,
- budowa systemu sygnalizacji włamania i napadu,
- instalacje wentylacji nawiewno-wywiewnej dachowej z nagrzewnicą wodną na sezon grzewczy oraz chłodnicę freonową na czas letni
- instalacje ogrzewanie pomieszczeń dobudowanych na poziomie „0”, „+1”, „+2”
- instalacje wentylacji grawitacyjnej wymuszonej (mechanicznej)
- zbiornik retencyjny wraz z instalacją automatycznego podlewania trawników

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach nr 8 - 12 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
Uwaga:
Zamawiający informuje, że zamówienie nie obejmuje dostawy i montażu rolet (żaluzji) występujących na rysunkach.

Szczegółowy zakres prac określają:
1) dokumentacja projektowa
2) specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
3) przedmiar robót
4) projektowane postanowienia umowne
5) warunki prowadzenia robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45410000-4 - Tynkowanie

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45441000-0 - Roboty szklarskie

45321000-3 - Izolacja cieplna

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314310-7 - Układanie kabli

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45113000-2 - Roboty na placu budowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wszczął przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w dniu 16.06.2023r., zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu nr 2023/BZP 00263825 oraz dokumenty zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl. Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 14.07.2023 r. do godz. 09:00. Przed otwarciem ofert, Zamawiający udostępnił informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 2 244 050,83 zł brutto.
Do upływu terminu składania ofert do Zamawiającego wpłynęły trzy oferty. Cena oferty najkorzystniejszej w rankingu wyniosła 2 315 938,55 zł brutto, w związku z czym Zamawiający zwiększył kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia do ceny tej oferty.

Celem dokonania kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, Zamawiający wezwał tegoż Wykonawcę do złożenia, a następnie do uzupełnienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. XI.8 SWZ.

W odpowiedzi na wezwania Zamawiającego, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, Wykonawca nie przedłożył i nie uzupełnił żadnych podmiotowych środków dowodowych.

Wobec powyższego, Zamawiający odrzucił ofertę ww. Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. c) ustawy Pzp, bowiem nie złożył on w przewidzianym terminie podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Cena zaoferowana przez Wykonawcę kolejnego w rankingu wynosi 3 783 427,18 zł brutto, a tym samym przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia i której nie może zwiększyć do ww. ceny.

Zgodnie z art. 255 pkt.3) ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”

Zatem, zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3753445,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3783427,18 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.