eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń "Komunikacja interpersonalna i asertywność", "Mindfulness" oraz szkoleń językowych



Ogłoszenie z dnia 2024-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń „Komunikacja interpersonalna i asertywność”, „Mindfulness” oraz szkoleń językowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W OPOLU

1.3.) Oddział zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531655508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 25C

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-315

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774416701

1.5.8.) Numer faksu: 774416702

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupopole.praca.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie szkoleń „Komunikacja interpersonalna i asertywność”, „Mindfulness” oraz szkoleń językowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88cfb4b1-1bec-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355601

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048675/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń „Komunikacja interpersonalna i asertywność”, „Mindfulness” oraz szkoleń językowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „Opolskie kadry rynku pracy”, w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego na lata 2021-2027 Priorytet 5 - Fundusze Europejskie wspierające opolski rynek pracy i edukację Działanie 5.2- Aktywizacja zawodowa realizowana poza PUP

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88cfb4b1-1bec-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej pod adresem: przetargi@wup.opole.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne oraz instrukcja wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych dostępna jest bezpośrednio na Platformie, pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
5. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
6. Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25c, 45-315 Opole, tel. 77 44 16 701;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@wup.opole.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NO.3317.13.2024.PW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych grupowych szkoleń z zakresu komunikacji interpersonalnej i asertywności.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy dla części 1 i 2 zamówienia (zał. nr 13 do SWZ) (część 1 – komunikacja interpersonalna i asertywność)

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55100000-1 - Usługi hotelarskie

66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dwudniowych stacjonarnych grupowych szkoleń dla maksymalnej liczby 38 osób (zamówienie gwarantowane stanowi 30 osób). Każda z ww. osób weźmie udział w szkoleniu z zakresu komunikacji interpersonalnej i asertywności w jednej z trzech grup szkoleniowych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji i w związku z tym dopuszcza zwiększenie liczby uczestników maksymalnie do 38 osób.
3. Prawo opcji zostanie uruchomione w razie wyrażenia chęci udziału w szkoleniu przez większą liczbę uczestników niż 30 osób.
4. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od zawarcia umowy przesyłając stosowną informację na adres mailowy Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobem ich oceny.
I. Dla części 1 zamówienia - Szkolenie „Komunikacja interpersonalna i asertywność”:
1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
a) Cena (C) – 60 pkt;
b) Doświadczenie zawodowe trenera prowadzącego szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej i asertywności (Dk) – 40 pkt.
2) Opis stosowanych kryteriów oraz sposób oceny ofert:
a) zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C):
- W powyższym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto dla części 1 zamówienia, według następujących wzorów oraz zasad:
C = C1+C2
cena najniższa brutto za jednego uczestnika szkolenia wskazana w ust. 2 pkt 1 lit. a formularza ofertowego*
C1 = ----------------------------------------------------------------------------------------------------- x 30
cena oferty ocenianej brutto za jednego uczestnika szkolenia wskazana w ust. 2 pkt 1 lit. a formularza ofertowego
cena najniższa brutto za jednego uczestnika szkolenia wskazana w ust. 2 pkt 1 lit. b formularza ofertowego*
C2 = ----------------------------------------------------------------------------------------------------- x 30
cena oferty ocenianej brutto za jednego uczestnika szkolenia wskazana w ust. 2 pkt 1 lit. b formularza ofertowego
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna maksymalnie 60 pkt
b) zasady przyznawania punktów w kryterium „Doświadczenie zawodowe trenera prowadzącego szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej i asertywności” (Dk):
- Wykonawca otrzyma punkty w tym kryterium oceny ofert, jeśli do realizacji zamówienia skieruje trenera, posiadającego doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, kursów, warsztatów z zakresu komunikacji interpersonalnej i/lub asertywności trwających minimum 16 godzin każde, dla grupy minimum 8 osób w ramach każdej usługi, w ciągu ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert.
- Zamawiający dokona oceny tego kryterium na podstawie złożonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWZ), deklaracji skierowania do realizacji zamówienia ww. osoby i jej doświadczenia.
- Punkty zostaną przyznane zgodnie z zasadą:
• doświadczenie w prowadzeniu 1 szkolenia, kursu lub warsztatów – 1 pkt;
• doświadczenie w prowadzeniu 2 szkoleń, kursów lub warsztatów – 5 pkt;
• doświadczenie w prowadzeniu 3-4 szkoleń, kursów lub warsztatów – 15 pkt;
• doświadczenie w prowadzeniu 5-6 szkoleń, kursów lub warsztatów – 25 pkt;
• doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 7 szkoleń, kursów lub warsztatów – 40 pkt.
- Punkty za kryterium zostaną przyznane na podstawie średniej sumy punktów indywidualnego doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia.
- Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna maksymalnie 40 pkt.
3) Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę kryterium: cena + doświadczenie zawodowe trenera prowadzącego szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej i asertywności.

Szczegółowy opis sposoby oceny ofert jest określony w Rozdziale XVII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera prowadzącego szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej i asertywności

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych grupowych szkoleń z zakresu mindfulness
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy dla części 1 i 2 zamówienia (zał. nr 13 do SWZ) (część 2 – mindfulness)

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

55100000-1 - Usługi hotelarskie

66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dwudniowych stacjonarnych grupowych szkoleń dla maksymalnej liczby 38 osób (zamówienie gwarantowane stanowi 30 osób). Każda z ww. osób weźmie udział w szkoleniu z zakresu mindfulness w jednej z trzech grup szkoleniowych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji i w związku z tym dopuszcza zwiększenie liczby uczestników maksymalnie do 38 osób.
3. Prawo opcji zostanie uruchomione w razie wyrażenia chęci udziału w szkoleniu przez większą liczbę uczestników niż 30 osób.
4. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od zawarcia umowy przesyłając stosowną informację na adres mailowy Wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobem ich oceny.
II. Dla części 2 zamówienia – Szkolenie „Mindfulness”:
1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
a) Cena (C) – 60 pkt;
b) Doświadczenie zawodowe trenera prowadzącego szkolenie z zakresu mindfulness (Dm) – 40 pkt.

2) Opis stosowanych kryteriów oraz sposób oceny ofert:
a) zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C):
- W powyższym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto dla części 2 zamówienia, według następujących wzorów oraz zasad:
C = C1+C2
cena najniższa brutto za jednego uczestnika szkolenia wskazana w ust. 2 pkt 1 lit. a formularza ofertowego*
C1 = ----------------------------------------------------------------------------------------------------- x 30
cena oferty ocenianej brutto za jednego uczestnika szkolenia wskazana w ust. 2 pkt 1 lit. a formularza ofertowego
cena najniższa brutto za jednego uczestnika szkolenia wskazana w ust. 2 pkt 1 lit. b formularza ofertowego*
C2 = ----------------------------------------------------------------------------------------------------- x 30
cena oferty ocenianej brutto za jednego uczestnika szkolenia wskazana w ust. 2 pkt 1 lit. b formularza ofertowego
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna maksymalnie 60 pkt.
b) zasady przyznawania punktów w kryterium „Doświadczenie zawodowe trenera prowadzącego szkolenie z zakresu mindfulness” (Dm):
- Wykonawca otrzyma punkty w tym kryterium oceny ofert, jeśli do realizacji zamówienia skieruje trenera, posiadającego doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, kursów lub warsztatów z zakresu mindfulness/treningu uważności trwających minimum 16 godzin każde, dla grupy minimum 8 osób w ramach każdej usługi, w ciągu ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert.
- Zamawiający dokona oceny tego kryterium na podstawie złożonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWZ), deklaracji skierowania do realizacji zamówienia ww. osoby i jej doświadczenia.
- Punkty zostaną przyznane zgodnie z zasadą:
• doświadczenie w prowadzeniu 1 szkolenia, kursu lub warsztatów – 1 pkt;
• doświadczenie w prowadzeniu 2 szkoleń, kursów lub warsztatów – 5 pkt;
• doświadczenie w prowadzeniu 3-4 szkoleń, kursów lub warsztatów – 15 pkt;
• doświadczenie w prowadzeniu 5-6 szkoleń, kursów lub warsztatów – 25 pkt;
• doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 7 szkoleń, kursów lub warsztatów – 40 pkt.
- Punkty za kryterium zostaną przyznane na podstawie średniej sumy punktów indywidualnego doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia.
- Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna maksymalnie 40 pkt.
3) Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę kryterium: cena + doświadczenie zawodowe trenera prowadzącego szkolenie z zakresu mindfulness.

Szczegółowy opis sposobu oceny ofert jest określony w Rozdziale XVII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera prowadzącego szkolenie z zakresu mindfulness

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń językowych w formie on-line, realizowanych indywidualnie z języków: angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego i francuskiego.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy dla części 3 zamówienia (zał. nr 14 do SWZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. W szkoleniach weźmie udział 24 uczestników i jest to liczba gwarantowana przez Zamawiającego.
2. Zamawiający przewiduje prawo opcji i w związku z tym dopuszcza możliwość zwiększenia liczby uczestników wskazanych w ust. 1 maksymalnie do 29 osób.
3. Liczbę osób gwarantowanych do udziału w poszczególnych szkoleniach stanowi: 18 osób z języka angielskiego, 3 osoby z języka niemieckiego, 2 osoby z języka hiszpańskiego i 1 osoba z języka francuskiego.
4. Prawo opcji zostanie uruchomione w razie wyrażenia chęci udziału w szkoleniach przez większą liczbę uczestników niż 24.
5. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od zawarcia umowy przesyłając stosowną informację na adres mailowy Wykonawcy.
6. W sytuacji skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji szkolenia będą realizowane dla następującej liczby osób:
1) angielskiego – dla 19 osób,
2) niemieckiego – dla 5 osób,
3) hiszpańskiego - dla 4 osób,
4) francuskiego – dla 1 osoby (osoba gwarantowana)

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobem ich oceny.
III. Dla części 3 zamówienia - Szkolenia językowe:
1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
a) Cena (C) – 60 pkt;
b) Doświadczenie zawodowe lektorów (D) – 40 pkt.
2) Opis stosowanych kryteriów oraz sposób oceny ofert:
a) zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C):
- W powyższym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto, tj. suma wynikająca z:
o ceny jednostkowej brutto x 60 godzin zegarowych kursu języka angielskiego x 19 osób,
o ceny jednostkowej brutto x 60 godzin zegarowych kursu języka niemieckiego x 5 osób,
o ceny jednostkowej brutto x 60 godzin zegarowych kursu języka hiszpańskiego x 4 osoby,
o ceny jednostkowej brutto x 60 godzin zegarowych kursu języka francuskiego x 1 osoba,
wskazanych w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWZ).
- Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
cena najniższa brutto*
C = ---------------------------------------------------- x 60
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna maksymalnie 60 pkt.
b) zasady przyznawania punktów w kryterium „Doświadczenie zawodowe lektorów (D):
- Wykonawca otrzyma punkty w tym kryterium oceny ofert, jeśli do realizacji zamówienia skieruje lektorów, posiadających doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów odpowiednio z języków obcych: angielskiego (min. 4 osoby), niemieckiego (min. 1 osoba), hiszpańskiego (min. 1 osoba) i francuskiego (min. 1 osoba), trwających minimum 60 godzin każde, realizowanych w formie indywidualnej, stacjonarnie lub zdalnie, w ciągu ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert.
- Zamawiający dokona oceny tego kryterium na podstawie złożonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWZ), deklaracji skierowania do realizacji zamówienia ww. osoby i ich doświadczenia.
- Punkty zostaną przyznane zgodnie z zasadą:
• doświadczenie w prowadzeniu 1 szkolenia/kursu – 5 pkt;
• doświadczenie w prowadzeniu 2 szkoleń/kursów– 10 pkt;
• doświadczenie w prowadzeniu 3-4 szkoleń/kursów – 20 pkt;
• doświadczenie w prowadzeniu 5-6 szkoleń/kursów – 30 pkt;
• doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 7 szkoleń/kursów – 40 pkt.
- Punkty za kryterium zostaną przyznane na podstawie średniej sumy punktów indywidualnego doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia.
- Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna maksymalnie 40 pkt.
3) Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę kryterium: cena + doświadczenie zawodowe lektorów.

Szczegółowy opis sposobu oceny ofert jest określony w Rozdziale XVII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe lektorów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
a) Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
DLA CZĘŚCI 1 i 2 i 3 ZAMÓWIENIA:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
a) Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) Zdolność techniczna lub zawodowa:
DLA CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA - Szkolenie „Komunikacja interpersonalna i asertywność”:
Wykonawca winien wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech (3) lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi – szkolenia, kursy lub warsztaty z zakresu kompetencji miękkich z tematów: komunikacja interpersonalna i/lub asertywność i/lub autoprezentacja i/lub zarządzanie czasem i/lub praca w zespole, realizowane stacjonarnie, trwające minimum 8 godzin każde, dla grupy minimum 8 osób dorosłych w ramach każdej usługi.
b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do wykonania przedmiotu zamówienia i będą wykonywać je osobiście, tj. o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która przeprowadziła w ciągu ostatnich trzech (3) lat co najmniej 2 szkolenia, kursy lub warsztaty z umiejętności miękkich z tematów: komunikacja interpersonalna i/lub asertywność i/lub autoprezentacja i/lub zarządzanie czasem i/lub praca w zespole, trwające minimum 8 godzin każde.
Przez jedno zamówienie należy rozumieć usługę świadczoną na rzecz jednego Zleceniodawcy przez Wykonawcę lub przez podmiot udostępniający zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędne zasoby na czas realizacji danego zamówienia lub przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, na podstawie jednej umowy (przez jednego Zleceniodawcę Zamawiający rozumie osobę fizyczną, osobę prawną, a także inne podmioty).
DLA CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA - Szkolenie „Mindfulness”:
Wykonawca winien wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
c) w okresie ostatnich trzech (3) lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi – szkolenia, kursy lub warsztaty z zakresu kompetencji miękkich z tematów: trening uważności i/lub mindfulness i/lub radzenie sobie ze stresem, realizowane stacjonarnie, trwające minimum 8 godzin każde, dla grupy minimum 8 osób dorosłych w ramach każdej usługi.
- dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do wykonania przedmiotu zamówienia i będą wykonywać je osobiście, tj. o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która przeprowadziła w ciągu ostatnich trzech (3) lat co najmniej 2 szkolenia, kursy lub warsztaty z umiejętności miękkich z tematów: trening uważności i/lub mindfulness i/lub radzenie sobie ze stresem, trwające minimum 8 godzin każde.
Przez jedno zamówienie należy rozumieć usługę świadczoną na rzecz jednego Zleceniodawcy przez Wykonawcę lub przez podmiot udostępniający zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędne zasoby na czas realizacji danego zamówienia lub przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, na podstawie jednej umowy (przez jednego Zleceniodawcę Zamawiający rozumie osobę fizyczną, osobę prawną, a także inne podmioty).
DLA CZĘŚCI 3 ZAMÓWIENIA - Szkolenia językowe:
Wykonawca winien wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich trzech (3) lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonał lub wykonuje co najmniej 5 usług – kursów języka angielskiego i/lub niemieckiego i/lub hiszpańskiego i/lub francuskiego (trwających minimum 60 godzin każdy) realizowanych indywidualnie lub grupowo, zdalnie lub stacjonarnie, na dowolnym poziomie od A1 do C1.
2) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do wykonania przedmiotu zamówienia i będą wykonywać je osobiście, tj. o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponować:
a) co najmniej 4 osobami, posiadającymi wykształcenie co najmniej wyższe licencjackie na kierunku filologia angielska lub lingwistyka stosowana w zakresie języka angielskiego LUB posiadające certyfikat potwierdzający znajomość języka angielskiego na poziomie minimum C1,
b) co najmniej 1 osobą, posiadającą wykształcenie co najmniej wyższe licencjackie na kierunku filologia niemiecka/germanistyka lub lingwistyka stosowana w zakresie języka niemieckiego LUB posiadająca certyfikat potwierdzający znajomość języka niemieckiego na poziomie minimum C1,
c) co najmniej 1 osobą, posiadającą wykształcenie co najmniej wyższe licencjackie na kierunku filologia hiszpańska lub lingwistyka stosowana w zakresie języka hiszpańskiego LUB posiadająca certyfikat potwierdzający znajomość języka hiszpańskiego na poziomie minimum C1,
d) co najmniej 1 osobą, posiadającą wykształcenie co najmniej wyższe licencjackie na kierunku filologia francuska lub lingwistyka stosowana w zakresie języka francuskiego LUB posiadająca certyfikat potwierdzający znajomość języka francuskiego na poziomie minimum C1.
Przez jedno zamówienie należy rozumieć usługę świadczoną na rzecz jednego Zleceniodawcy przez Wykonawcę lub przez podmiot udostępniający zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędne zasoby na czas realizacji danego zamówienia lub przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, na podstawie jednej umowy (przez jednego Zleceniodawcę Zamawiający rozumie osobę fizyczną, osobę prawną, a także inne podmioty)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe:
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej
Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Edytowany wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ,
b) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu
Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz dotyczące odrębnych przesłanek wykluczenia - wg Załącznika nr 7 do SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
─ art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
─ art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
─ art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
─ art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Określone w Rozdziale VII ust. 2 pkt 1) SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca wraz z ofertą (formularzem ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ) zobowiązany jest złożyć:
1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz dotyczące odrębnych przesłanek wykluczenia – wg Załącznika nr 2 do SWZ,
2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia – wg Załącznika nr 3 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy
potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – o ile dotyczy,
3) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wg Załącznika nr 4 do SWZ – o ile dotyczy,
4) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wg Załącznika nr 6 do SWZ – w przypadku polegania na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia – o ile dotyczy,
5) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy
Upoważnienie osób podpisujących ofertę wynikać musi bezpośrednio z dokumentów rejestrowych, tj. KRS, CEiDG lub inny właściwy rejestr. Jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych to do oferty należy dołączyć inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy – o ile dotyczy,
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – o ile dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz dotyczące odrębnych przesłanek wykluczenia” oraz podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W odniesieniu do warunków określonych w Rozdziale V, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają części zamówienia do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, przed zawarciem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani do zawarcia umowy cywilnoprawnej określającej rolę i zadania poszczególnych wykonawców oraz zasady ich współdziałania podczas realizacji zamówienia. Zamawiający może żądać przedstawienia kopii zawartej umowy regulującej współpracę.
7. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określone w Projektowanych postanowieniach umowy (zał. nr 13 do SWZ - dla części 1 i 2 zamówienia oraz zał. nr 14 do SWZ - dla części 3 zamówienia)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania na platformie e-Zamówienia po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-17 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-16

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców wykluczonych na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.